• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - xTrustMex | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - We kunnen pas echt beginnen als we de twee afdelingshoofden hebben!
    - Je mag per persoon meerdere rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Wanneer je OOC praat, praat dan tussen [], {} of ()
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Mjah, zoals dat hij zich wilde verzoenen met de Tigres. En hoe hij keek naar die Mary."
    Ik walg even.
    "De slet."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik glimlach naar haar en kijk dan de zaal rond. Het zit best vol terwijl we allang gegeten hebben. 'Hoe gaat het?' zeg ik grijnzend.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Fáilte
    "Oh dat," mompel ik even. "Vond ik ook al raar. Maar het is niet dat hij iets voor haar voelt. Toch?" Ik schud even ongelovig met mijn hoofd. "Nee, dat is onmogelijk.


    Take me to wonderland

    Jade Scarlett Origliasso
    'Ja, nou, ik verkies toch mijn eigen bed of de bank voor dit, hoor.' En ik kijk hem grijnzend aan. Hij was misschien één van de weinige die ik iets minder wantrouwde. 'He, Jade.' Zegt hij grijnzend en hij steekt zijn hand naar me uit om me omhoog te helpen. Ik pak deze aan nadat ik mijn boek heb opgepakt en kom direct voor hem te staan. 'Dank je, haha, maar wilde je me nu uitschelden voor een Aigles?' Het horrorboek stop ik in mijn Ed Hardy tas, nadat ik zijn hand weer had losgelaten en kijk hem daarna weer aan. 'Ben je trouwens naar iemand op zoek of ga je ergens naartoe?'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yoëllina maria Consales

    Even haal ik mijn schouders op. 'Wel goed, denk ik. Nieuwe school nieuwe kansen.'
    Ik zucht even.
    'En met jou?' Vraag ik terwijl ik weer de vork tussen mijn vingers laat tollen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Tiara Noëlle Pofue.

    Ik huppel naar de tafel van de Aigles en ga neem plaats naast Fedea. 'Boe' Zeg ik vrolijk en kijk de tafel rond. 'Ik had net zo iets doms gedaan' Vertel ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:26 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fedea

    Ik lach even.
    "Pff, ja, als hij dat er ook nog eens bijneemt, dan mag hij het wel vergeten."
    Niet dat ik hem zou haten, het is gewoon raar.
    Ik kijk naar Tiara die komt aangehuppeld.
    "Vertel."



    Mary

    Ik zie Thimo even kijken, en ik kijk in zijn ogen.
    Er vormt zich een glimlach om mijn lippen, en ik kijk vluchtig of iemand het gezien heeft.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik glimlach licht als mijn blik die van Mary kruist. Snel kijk ik weer de andere kant op. Het voelt alsof er over mij geroddeld wordt, het zullen de Tigres wel zijn. 'Ja, uhh... Beter dan ooit eigenlijk.'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:30 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Othilie Favre
    "Als je me helpt met mijn koffers naar mijn kamer te brengen, zal ik samen met je naar beneden gaan. Kunnen we samen even naar de eetzaal om te kijken wat daar allemaal aan de hand is. Ben je nieuw hier?"zei ik terwijl ik naar boven liep sleurend aan mijn koffers. Ik kon me niet eens meer herinneren hoe ik ze naar boven kon brengen met magie. Het werd tijd dat de school begon.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Fáilte
    "Thimo en Mary? Mary en Thimo?" Zeg ik luidop. "Raar zal het altijd wel zijn, denk ik."
    Even schrik ik op van de "Boe" die afkomstige is van Tiara, maar richt me onmiddellijk tot haar om mee te luisteren.


    Take me to wonderland

    Soufian Nigel Prángé.

    'Ja, nou, ik verkies toch mijn eigen bed of de bank voor dit, hoor.' Zegt ze grijnzend en neemt mijn hand aan. Ze trekt zichzelf omhoog met mijn hulp en staat dan weer met beide benen op de grond. 'Dank je, haha, maar wilde je me nu uitschelden voor een Aigles?' Vraagt ze, wanneer ze voor me is komen staan. 'Eh, nou.. Ja' Zeg ik en kijk haar aan terwijl ze mijn hand loslaat en haar boek in haar tas stopt. 'Ben je trouwens naar iemand op zoek of ga je ergens naartoe?' Vraagt ze dan. 'Ik was opzoek naar Liam, maar die kabouter is weer eens nergens te vinden, dus was ik van plan om naar de eetzaal te gaan. Daar is toch iedereen' Antwoord ik. 'Ga je mee?' Vraag ik dan terwijl ik weer begin te lopen.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Vertel' Zegt Fedea. "Thimo en Mary? Mary en Thimo? Raar zal het altijd wel zijn, denk ik.' Zegt Thimo waarna ik even grinnik en mijn verhaal begin te vertellen. 'Nou, jullie weten dat ik deze smile,' Zeg ik en wijs naar mijn gezicht, 'Nooit van mijn gezicht kan halen. En net liep Liam tegen me aan en hij zei dat.. Oke dat doet er niet toe, maar ik kon mijn smile er niet af halen en hij stond de hele tijd zo raar naar me te kijken. Echt geniaal. Maar goed, ga verder met jullie gesprek' Ratel ik door en kijk van Fedea naar Fáilte.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yoëllina maria Consales


    Ik zie Thimo glimlachen en volg even zijn blik. Dan zie ik naar wie hij kijkt.
    'A-ha!' Zeg ik grijnzend terwijl ik me even uitrek.
    'Tenminste, als dat de reden is.' voeg ik er aan toe en leg de vork neer.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Thimo Parker.
    'Wat? Oh nee!... Als ik alleen al aan Tigres denk is me dag verziekt.' Het kost me moeite om dat te zeggen, maar het komt er toch nog vrij normaal uit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Eventjes ter duidelijkheid: niemand weet het van Thimo en Mary, oke? Dat verpest het echt wel enorm ._______.
    :')





    Fedea

    Ik kijk Tiara even raar aan en lach dan.
    "Geweldig."
    Ik draai weer naar Failte.
    "Ik weet het, het zou echt zo raar zijn. Heel de school zou hen haten."

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:35 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yoëllina maria Consales

    Ik grijns bij Thimo's reactie.
    'Rustig maar, het was maar een grapje.'
    Even kijk ik naar het groepje aan de andere tafel.
    'Dus, zin in het nieuwe schooljaar?' Zeg ik maar om de stilte te verbreken. Mijn gespreksstof suckte duidelijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."