• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - xTrustMex | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - We kunnen pas echt beginnen als we de twee afdelingshoofden hebben!
    - Je mag per persoon meerdere rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Wanneer je OOC praat, praat dan tussen [], {} of ()
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Soufian Nigel Prángé.

    Ze kijkt nog steeds naar me en grijnst even. 'Oh, zal ik voortaan dan maar geen hakken meer dragen?' Zegt ze gewaagt terwijl ze me nog steeds glimlachend aankijkt. 'Wat je wilt,' Zeg ik grijnzend en kijk naar haar linkerhand die de handvaten van haar tas beet pakken. 'Trouwens, weet jij misschien nog een leeg lokaal ergens? Ik wist er eerst een paar, maar daar zitten nu soms van die stomme Aigles in' Zegt ze en rolt even met haar ogen. 'Achjoh, je duwt ze gewoon de deur uit en het lokaal is van jou' Zeg ik lachend en loop de eetzaal in.

    [Waar is Liam nu? (:]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Thimo Parker.
    Als Mary mijn hand aanraakt voel ik kleine tintelingen. Ik zou me kunnen klonen, maar aangezien ik het gevoel hebt dat iemand mij bekijkt lijkt het me niet verstandig... 'Tuurlijk! Ik hoop dat je het naar je zin krijgt...' Ik bijt op mijn lip en geef dan toch toe aan het kriebelende gevoel in mijn buik. 'Als u mij wilt excuseren.' zeg ik grijnzend en sta op. Heel nonchalant loop ik achter Mary aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Failte
    "Ergens heb je wel gelijk." Zeg ik tegen Fedea.
    Plots ploft Cassie bij ons aan tafel, en voel hoe het rood naar mijn wangen stijgt. Snel sla ik mijn handen voor mijn gezicht, en kijk weg van Cassie in de hoop dat het rood zou wegtrekken.


    Take me to wonderland

    Madison Quin Prime
    Ik gromde en keek om me heen. Een klein vogeltje was het slachtoffer en ik lieghem leiden. Oké het was zielig, maar ik aan het oefenen. Ik stond op en liep op mijn hakken richting de eetzaal en zag souf. 'Heey souf.' Begon ik tot ik jade zag. 'Hey Jade.' Zeg ik wat bitcheriger, maar niet dat ze boos zou worden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Scarlett Origliasso
    'Hmm. Aanlokkelijk idee.' Zeg ik op datgene van de Aigles en lokalen, en ik lach even, terwijl we de eetzaal binnen lopen. Er ligt wat verschillende soorten fruit bij een tafel van de Aigles en ik pik snel wat aardbeien mee, waardoor de mensen die daar zitten me stom aankijken. 'Wat, nooit van delen gehoord?' Ik loop verder met Soufian en kijk hem dan even aan. 'Wil je ook trouwens?' Hij kon eigenlijk niet echt antwoorden, want daarna hoorde we gelijk een stem. Een vrouwenstem. Ik kijk om naar haar en zag Madison staan. Gelijk hield ik me tegen geen diepe zucht te slaken, maar groette haar (zo normaal mogenlijk) terug. 'Hoi Madison.'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    Zenuwachtig loop ik weer richting de bibliotheek, en doe mijn best niet om te kijken of hij me volgt. In de bibliotheek is het pikkedonker, en ik concentreer me op de kaarsen die er hangen. Er verschijnt een lichtpaarse gloed doorheen de ruimte. Ah, paars, mijn lievelingskleur.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Nouja, ik stuur d'r wel naar haar kamer.]
    Aminthe

    Ik sta zuchtend op van de bank, en loop naar mijn kamer. Onderweg kom ik een vervelende Tigre tegen, maar dat kan me niet zoveel schelen. Morgen begin ik gelijk al, met mijn vakken. Ik besluit dat ik nog maar even ga douchen, en loop de badkamer in.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fedea

    Ik haal mijn schouders op.
    "Tuurlijk heb ik gelijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [liam zit in de eetzaal :)]

    Liam Jayden Keano

    'HEE SOUF!' roep ik hard als ik Souf de eetzaal in zie lopen. 'ZULLEN WE EENS WAT LOL GAAN TRAPPEN?' brul ik door de zaal heen.

    Cassie Jade Mirron

    Ik zucht diep. 'Ik wou dat er iets zoals een anti-Tigre pak bestond,' mompel ik tegen niemand in het bijzonder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Othilie Favre
    Ik zag dat ze op punt stond om te springen. Ik opende mijn mond om te roepen dat ze het niet mocht doen en toen sprong ze.
    Ze zei:"Hier gaan we dan." Mijn hart stond een seconde stil. Opeens bedacht ik me dat ze natuurlijk magie ging gebruiken. Ze landde met een klein plofje naast me neer en sloot het af met een "Lang leve magie"
    "Wow, voor een eerstejaars kan je best al wat. Een natuurtalent." en ik gaf een klein glimlachje vrij. Onder de indruk was ik. Ik mocht het meisje wel. Ze zag er heel eerlijk en vriendelijk uit. Waarschijnlijk een Aigle.
    "En welke gave brengt jou hier?" vroeg ik en zette mijn pas verder richting de slaapkamers.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Thimo Parker.
    Ik slik en loop de pikdonkere bibliotheek binnen. 'Mary?' Fluister ik zachtjes, maar hard genoeg dat iemand in de bibliotheek me zou kunnen horen. Mijn handen glijden over de boeken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik hoor zijn stem en loop in de richting van het geluid. Wanneer ik weet waar hij is, glip ik in een rij naast die van hem, en kijk hem grijnzend tussen de boeken aan.
    "Ja?" zeg ik fluisterend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Het is dus nog steeds diezelfde avond?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anthony Blair ( Les Tigres )

    Met grote passen liep ik weer naar de eetzaal en tegen dat ik er aan kwam, was ik al wat afgekoeld.
    Ik liep onderweg naar mijn zitplaats nog enkele leerlingen van Les Aigles omver en hoorde ze me achter me nog wat schelden.
    Met een plof liet ik me vallen op een lege zitplek en kerfde met het mes dat er lag lag wat doelloos in de tafel.
    Het was duidelijk dat ik kwaad was geweest maar niemand vroeg er naar.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:15 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Soufian Nigel Prángé.

    'Hmm. Aanlokkelijk idee.' Zegt Jade en haalt een paar aardbeien bij de Aigles vandaan. 'Heey, Souf' Hoor ik Madison zeggen. 'He, maddie' Begroet ik haar. 'Wil je ook trouwens?' Vraagt Jade. 'Nee, dankje' Zeg ik glimlachend. 'HEEY SOUF!' Roept Liam door de eetzaal heen. 'ZULLEN WE EENS WAT LOL GAAN TRAPPEN?' Brult hij erachteraan. 'Hé, daar ben je kabouter' Zeg ik grijnzend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'