• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Lin, stop de off-topic aub!)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik sta op.
    "Als je wil, kan ik het je vergemakkelijken," zeg ik zacht en glimlach zwakjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Als je wil kan ik het je vergemakkelijken," zegt Mary terwijl ze opstaat.
    Ik kijk haar aan en voel de tranen opnieuw opkomen.
    "Geloof je het zelf?" vraag ik verontwaardigd. "Geloof je zelf dat dat het makkelijker maakt?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk haar niet-begrijpend aan.
    "Ik bedoel dat ik verder ga kijken voor een job, zodat ik jullie niet meer lastig val en meneer niet jaloers hoeft te zijn omdat we collega's zijn."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Ik trek Irial mee naar onze plek, en zet hem neer. Ik zucht. "Niemand komt aan jou." Zeg ik en glimlach licht naar hem. "Ik voelde me echt boos worden toe hij jou trapte, je zult nu wel denken, voor mij komt ie wel op, maar voor zichzelf niet." Ratel ik achtereen door.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    'Kom op jongen je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf.' zegt een van de twee verplegers. Ik reageer niet waarop de twee elkaar aankijken, 'Okay als je het zo wilt' zegt hij schouderophalend en een van de twee loopt weg maar komt gouw weer terug met een flesje met een stinkend goedje. Angst bekroop mij.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 22:39 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [I'm off]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (oké till morrow. ;))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Hellow? Irial? You still alive?...) (Nope He died, xD. Na Lin ik ga ook maar, zie ge morgen op school Xxx luv ya.)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 22:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    Het Goedje was erg doordringend en zijn zicht werd steeds belabberder, na een paas seconden was ik gewoon bewusteloos en werd ik toch meegenomen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (wel teruste ik ga slapen :P)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Michael
    Na Mary's laatste opmerking draai ik me om. Ik sta te trillen op mijn benen van woedde. Ik loop snel weg. Ik haal mijn handen langs de bakstenenmuren zodat ze gaan bloeden. Het brand. IK kijk naar mijn opengeschuurde knokkels. Je kan het vlees zien zitten. Dit wordt een litteken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [geheheh lilly \ligt nog in het lokaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Tja...Jessica had dit niet gedaan :P xD Grappie!)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Ik bedoel dat ik verder ga kijken voor een job, zodat ik jullie niet meer lastig val en meneer niet jaloers hoeft te zijn omdat we collega's zijn."
    "Mary!" zeg ik kwaad. "Je komt gewoon bij mij werken. Je bent m'n beste vriendin, doe niet zo koppig en laat me je helpen!"
    Dan zie ik Michael kwaad wegstormen.
    "Ga naar school, Mims," zeg ik vermoeid. Ik druk snel nog een kusje op haar wang. "Ik zie je zo."
    Ik ren achter Michael aan. Hij staat naar zijn handen te kijken en voorzichtig kom ik dichter.
    "H-het spijt me Michael," zeg ik zacht. Ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn hoofd op zijn borstkas. "Ik had het je nooit moeten vragen, het spijt me. Geef me één week om alles op een rijtje te zetten. I-ik beloof dat ik niks uithaal."
    Ik geef hem een kus op zijn wang en wandel terug naar school. Als ze elkaar niet kunnen luchten en niet eens moeite doen aardig te zijn tegen elkaar, dan hoef ik enkele dagen geen liefkozingen van beide.

    Irial

    Ik laat me meetrekken door Kyle en plof neer op mijn stoel. Ik kijk hem aan terwijl hij praat.
    "Niemand komt aan jou," zegt hij met een glimlach. "Ik voelde me echt boos worden toe hij jou trapte, je zult nu wel denken, voor mij komt ie wel op, maar voor zichzelf niet."
    Hij blijft maar ratelen en ik nijp zijn lippen dicht tussen mijn duim en wijsvinger.
    "Sssh," zeg ik stil. "Kalmeer eerst even."

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 12:53 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.