• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Met moeite kreeg ik mijn ogen open. Ik was nog esteeds bij het glee lokaal. Mijn hoofd bonsde hard en het deed pijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik zucht en kijk haar na. Ik heb momenteel geen zin om de hele tijd kwade blikken van een van hen twee te ontvangen, dus trek ik toch de stad in. Ik zet me op een bankje neer, en laat mijn hoofd in mijn handen rusten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik probeerde overeind te zitten wat niet goed lukte. Mijn zicht was wazig en mijn hoofd deed pijn. Uiteindelijk lukte het me toch om tegen de muur aan te kruipen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [het is hier dood]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [kom ik extra snel online is ner niemand voor rpg(huil). Voordeel ben vanavond snel kaar door soep en picolinos]:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik veeg mijn tranen uit mijn ogen terwijl ik door de schoolpoort wandel. Ik heb geen zin om zo in de les te gaan zitten en loop even besluiteloos door de gangen. Ik haal mijn schouders op wanneer ik het Glee lokaal passeer en ga naar binnen.
    "Oh my god, Lilly!" schreeuw ik geschrokken wanneer ik een hoopje mens tegen de muur aan zie zitten. Snel ren ik naar haar toe en ga voor haar op knieën zitten.
    "Gaat het wel?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ineens komt Char naar binnen en schreeuwt iets. Mijn hoofd bonkt gelijk weer harder. 'Jawel het gaat' stel ik haar zacht gerust. 'MIjn hoofd bonkt heel erg' zeg ik zacht. Ik slik even en pak langzaam haar hand om haar gerust te stellne.
    [gehehehheeh]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [je hebt een mooie timing heb net al mijn hwerk af]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Jawel, het gaat. Mijn hoofd bonkt heel erg."
    Haar hand glijdt over de mijne en ik kan wel huilen wanneer er weer een verdomde kriebel doorheen mijn lijf trekt. Ik neem haar armen en leg ze om mijn nek.
    "Ik wil je naar buiten dragen, kun je je vasthouden?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik knik naar haar. 'Graag' ik klem mijn armen om haar nek en sluit even mijn ogen dicht. Ik concentreer me op mijn armen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Graag."
    Ze klemt haar armen om mijn hals en ik schuif voorzichtig die van mij onder haar lichaam. Ik hou haar stevig tegen me aan en til haar met een zucht op.
    Met mijn elleboog druk ik de klink van de deur naar beneden terwijl ik met mijn voet de deur open duw. Wanneer ik het lokaal uit ben laat ik de deur gewoon achter me dichtvallen terwijl ik met Lilly naar buiten wandel. Op een bankje zet ik haar neer.
    "Ben je ziek?" vraag ik terwijl ik mijn hand op haar voorhoofd leg. "Heb je pijn?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ze zet me neer op een bankje. 'Ik ben flauwgevallen en mijn hoofd bonkst heel erg' zeg ik terwijl ze haar hand op mijn voorhoofd legt. 'Owja en ik heb overgegeven op de toilet' zeg ik ook zacht. Ik adem de frise lucht in en het bonken wordt al wat minder gelukkig. Ik kijk Char even aan. 'Dankje' zeg ik en meen het.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Langzaam slenter ik richting school. Mijn handen bloeden verschrikkelijk. Het bloed zit al over mijn shirt en broek maar het maakt me niets uit. In het grasveld naast het schoolplein zie ik Donna liggen. Ik zeg niet en ga naast haar liggen. Op een bankje zie ik Charlotte en Lilly. Donna gaat rechtop zitten. Ze schrikt niet van mijn handen.
    "Moet ik er iets aan doen?" vraag ik.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Lekker laten bloeden."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [gehehhehehe]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Ik ben flauwgevallen en mijn hoofd bonkst heel erg. Owja en ik heb overgegeven op de toilet."
    Ik kijk haar bezorgd aan.
    "Zou je niet beter naar huis gaan? In bed kruipen?"
    Ondertussen zie ik een bekend figuur het schoolplein opwandelen. De tranen beginnen alweer achter mijn ogen te branden. Ik zie hoe hij naast Donna gaat liggen en voel weer een immense steek van jaloezie.
    Je bent een vuile, hypocriete slet, Charlotte Suavez. Je verdient niet beter.
    Ik kijk snel weg en richt mijn aandacht weer op Lilly.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.