• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    kyle

    Ik zie mijn vader zijn hand heffen, maar laat hem gelijk weer zakken. Zijn blik veranderd. "Jij denkt dat ik niks om mijn zoon geef?" Vraagt hij en kijkt Irial aan. Ik slik een keer, gaat dit goed? Krijgt Irial hem gekalmeert?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Jij denkt dat ik niks om mijn zoon geef?" vraagt hij.
    Ik weet niet hoe ik het moet interpreteren en laat een geruststellende kalmte in mijn stem sluipen.
    "Nee, ik denk dat u heel veel om uw zoon geeft maar het op de verkeerde manier toont."

    [Haha, je post is net zo'n commentaar van bij een documentaire of een serie. Volgende week in Glee; gaat dit goed? Krijgt Irial hem gekalmeerd? :')]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 23:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik zie mijn vader naar mij kijken, nadat Irial dat zei. Iets anders dan zachtjes knikken, ter bevestiging kan ik niet. Ik zie zijn blik iets kalmer worden. "Kyle," Zegt hij alleen maar. Ik kijk hem aan. "Ja?" Vraag ik moeilijk. "Kom hier." Zegt hij niet ect commanderend. Ik looplangzaam naar hem toe, hij pakt me vast en trekt me tegen zich aan. "Sorry jongen." Zegt hij zachtjes.

    (lol ja nu je het zegt xD)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Yay, Iri fixed it. Go Iri. Maar ik ga slapen. Morgenmiddag tussen 12 en half 2 kan ik nog even online dus ik reageer dan wel ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (yo, ik weet niet hoelaat ik online kom, ben 10 voor 2 uit ofzo. ;) anders 's avonds weer hé. :))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    De deur gaat open. Er komen twee meisjes de wachtkamer inlopen. Ik spring op als ik Charlotte zie.
    "Wat doe jullie hier nou?" vraagt ze.
    Ik kijk haar onzeker aan.
    "Ik zag wat er gebeurde en ik ging achter je aan." zeg ik zacht en ik steek mijn verbonden handen vooruit.
    "Ik moet ook nog naar het ziekenhuis om dit te laten hechten." voeg ik eraan toe.
    Ik kijk naar Mary en dan weer naar Charlotte.
    "Hoe gaat het met jullie?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    {Sorry,ben niet 10 voor 2 uit maar
    12:25. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik zucht en forceer een glimlach.
    "Beter. We hebben wat herinneringen opgehaald, dus je moet niet bang zijn."
    Ik kijk even grinnikend naar Charlie wanneer ik denk aan alle dingen die we uitgespookt hebben vroeger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik kan pas weer on vanaf ongeveer half vijf :/]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik zie hoe Kyle's vader hem omhelst en glimlach even, gevolgd door een diepe zucht.
    "Ik laat jullie even," zeg ik zacht.
    Ik draai me om en loop naar mijn kluisje waar ik wat boeken wissel. Ik ruk de foto van mijn ouders, mijn zusje en mezelf eruit en scheur mijn ouders eraf. Ik verfrommel hun gezichten en hang de halve foto van mij en mijn zusje weer op.
    "Ik mis je, Grace," mompel ik onverstaanbaar.

    Charlotte

    Wanneer Michael zijn verbonden handen vooruit steekt sla ik mijn hand voor mijn mond en kijk hem verschrikt aan. Stond hij daarom naar zijn handen te kijken? Heb ik hem zo achtergelaten? Hoe kan ik dat niet gezien hebben?
    "Beter. We hebben wat herinneringen opgehaald, dus je moet niet bang zijn." grinnikt Mary.
    Ik ben te verzonken in gedachten om er op te reageren. Ik laat mijn hoofd tussen mijn knieën zakken.
    "Ik ben een slecht mens," mompel ik met een enorm schuldgevoel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial laat ons even alleen en loopt weg.[Duh]
    "Kom je wel weer terug." Mijn vader kijkt me aan. Ik denk even na, bij Irial is het zo leuk, maar thuis ook. "Ehm, ik wil wel thuis komen." Zeg ik moeilijk. "Maar, ik wil soms ook bij Irial zijn." zeg ik licht blozend. "Dus jij en hij hebben wat." Zegt mijn vader, ik knik. "Ja.." Zeg ik zachtjes. "Nou, als jij gelukkig bent, ben ik het ook." Zegt mijn vader en legt een hand op mijn schouder. "Dank je." Zeg ik zachtjes en glimlach. "Zie ik je straks thuis?" Mijn vader kijkt me aan. "Ik denk dat ik alleen wat kleren kom halen." Zeg ik eerlijk. Mijn vader knikt. "Is goed. Ga maar snel naar hem toe." Ik glimlach even naar mijn vader en loop dan de richting op waar Irial heen ging.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik liet amy achter en liep met een verdrietig gevoel terug naar de wachtkamer waqar ook char stond. Ik glimlahcte even en ging toen snel zitten. Ik had h et weer warm en mijn hoofd bonkte erg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [guys ik ben er even niet bij met mijn gedachte maar ik wil best rpgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lol, me 2]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [tsja en ik wil er liever even nog niet over praten. dus dan wil ik wel rpgen en vanavnod meot ik weg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan