• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    "Niets zeggen" en hij aait over mijn slaap ik doe mijn ogen dicht "André... blijf bij me" weet ik uit tebrengen en ik kijk hem aan


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    "Kyle? Waarom mij en niet jezelf." Hij kijkt me vragend aan. "Weet ik niet." Zeg ik en kijk naar beneden. I kweet niet wat ik meot zeggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik lach om haar humor.
    "Het valt nog mee. Charlie en Mary hebben al erger uitgestoken," zeg ik met een knipoog.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Ik zweer je ik vind het gezellig met zu'n alle in het ziekenhuis)

    Levi

    ik zocht iets om aan te denken want denken hielt me bezig, vooral omdat ik nu niets anders kon doen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Ik blijf bij je." zeg ik geruststellend En pak haar hand vast. Wat is ze toch lief/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Weet ik niet."
    Ik vergeten even dat we in het klaslokaal zitten en leg mijn hand op zijn wang.
    "Kyle," zeg ik met een bezorgde blik. "Jij bent de belangrijkste persoon in je leven. Als jij niet voor jezelf zorgt, wie doet het dan? Ik ben er ook niet altijd, hoe zeer me dat ook spijt. Vecht voor jezelf, verdedig je, je verdient het om gelukkig te zijn."
    Ik wrijf met mijn duim over de rug van zijn hand.

    Charlotte

    "Het valt nog mee. Charlie en Mary hebben al erger uitgestoken," zegt ze met een knipoog. Ik kijk haar verward aan.
    "Huh?" vraag ik blozend.
    Plots voel ik weer een steek. Ik duw de dokter van me weg en reageer al mijn frustraties op hem af.
    "Godver! Blijf met je poten van me af, stuk onbenul! Waar heb jij in godsnaam je diploma gehaald? Ik wil een andere dokter! Rot op!"
    De man staat er verdwaasd bij.
    "Rot op!" schreeuw ik nog een keer terwijl ik naar de deur wijs. Wanneer hij weg is ga ik terug zitten en onderdruk de neiging om over mijn pijnlijke hoofd te wrijven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk haar lachend aan en wacht totdat de dokter weg is.
    "Ja tuurlijk, wij hebben geen gat geknipt in het springkasteel op het verjaardagsfeestje van Sam, 9 jaar geleden, en wij hebben ook geen kikkers neergeplant in het zwembad van de buren."
    Ik grinnik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Als hij dat zegt voel ik even tranen opkomen. "I-Ik weet het-" Zeg ik en bijt op mijn lip. Hij is echt te lief voor woorden.
    [
    Sorry voor korte stukjes, ben inspiloos.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    "Ik blijf bij je"
    ik probeer hem weer aan te kijken en merk dat hij weer een bril opheeft.
    ik pak zijn hand vast en met mijn andere hand ga ik naar de poot van zijn bril.
    even twijfel ik maar dan pak ik de poot vast en trek ik zijn bril voorzichtig naar beneden.
    ik kijk hem aan in zijn ijsblauwe ogen en ik krijg weer tranen in mijn ogen wat zijn zijn ogen toch mooi


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    Ik giechel wanneer ik overspoeld word door herinneringen.
    "Juist. We hebben ook geen propjes geschoten naar het hoofd van ons leerkracht om het dan op Billy te steken en we hebben ook de t-shirts van ons vaders niet tot een 'deken' vernaaid."
    Bij de laatste herinnering krijg ik een koude rilling.
    Ik mis jullie, mam en pap.

    Irial

    "I-ik weet het-" zegt hij waarna hij op zijn lip bijt.
    Ik trek hem tegen me aan omdat ik zie dat hij het moeilijk krijgt. Ik wrijf over zijn onderrug.
    "Laat je niet zo op je kop zitten, liefje," fluister ik in zijn oor. "En ik vind het heel lief, maar ik kan mezelf beschermen. Concentreer jij je maar op je eigen pestkoppen."
    Ik onderdruk de neiging hem te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik lach vrolijk met haar mee.
    "We hadden het toch maar lekker warm..."
    Ik zie haar blik verstarren en neem voorzichtig haar hand vast.
    "Ze zouden trots op je zijn," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Terwijl de Dokter mij verbindt denk ik aan Charlotte. Zal ze van me gaan houden?
    Even trek ik mijn hand terug als de dokter er een stofje op doet.
    "Het is klaar." zegt hij met een glimlach.
    "Bedankt" zeg ik en ik wil hem een hand geven.
    Hij schud van nee.
    "Doe dat maar niet" lacht hij.
    Ik knik en loop weg. Weer terug naar de wachtkamer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    André

    Ze Neemt mijn bril af, even ril ik als ze me aankijkt maar ontspan dan toch en kijk haar terug aan. "Als jij het doet vind ik het niet erg." Zeg ik, ik zie tranen in haar ogen heeft.

    Kyle

    "Laat je niet zo op je kop zitten, liefje. "En ik vind het heel lief, maar ik kan mezelf beschermen. Concentreer jij je maar op je eigen pestkoppen." Fluisterd hij in mijn oor. Ik knik en begraaf mijn gezicht in zijn nek, en voel een traan ontsnappen. Al snel volgen er meerdere, ik let nieteens meer op dat we in het lokaal zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Nee, Mims, dat zouden ze niet zijn. Ik laat me in elkaar rammen door een dronkelap, ik breek harten en ik schreeuw alleen maar naar mensen die me willen helpen. Waar zouden ze in godsnaam trots op moeten zijn?"
    Ik zucht en voel de tranen over mijn wangen stromen.
    Er komt een andere dokter binnen, een oudere man. Ouder is goed, ouder betekent ervaren. Ik droog snel mijn tranen en ga opnieuw goed zitten zodat de arts zijn werk kan doen. Dit keer voel ik er niks van.
    "Tss, en ik hoorde dat jij geen katje was om zonder handschoenen aan te pakken," grapt de man terwijl hij aan de slag gaat.
    Ik moet toch even lachen.
    "Maar een geluk dat u die dan aanheeft," zeg ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Plots voel ik een natte warmte in mijn nek. Ik laat hem even liggen en neem dan zijn gezicht in mijn handen. Met mijn duimen veeg ik de tranen weg.
    "Hé, wat is er nou? Heb ik iets verkeerds gezegd?" vraag ik zacht.
    Ik kijk hem in de ogen en probeer hem te doorgronden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.