• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    "ik weet hhhet neet" snik ik en ik begin opeens te hijgen.
    "maakt nihiet uitt hhoue je heet doeet André vraag het aaan eeenleraat ofzo maar ik heb je nu nodig!"


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    Ik kan haar niet in de steek laten nu. "Ik kom zo snel mogelijk!" Zegi k en hang op, ik ren naar de directeurs kamer. Ik vraag hem om het ziekenhuis adress en die krijg ik. Ik ren zo snel mogelijk die richting in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    als ik hoor dat andré komt hangt hij op en ik probeer mezelf op te tillen maar zak deze keer door mijn armen én benen en lig nu languit op de grond, hijgend en huilend


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Ik neurie in mezelf. puur uit frustratie wie zou er het eerste zijn? André, Mijn vader, De Dood of ontsnapping?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    ( ik weet dat dit niet mag maar toch MOET JE ZIEN DRACY AND CAT!



    HET ZIJN LEVI, ANDRÉ EN MAYA!


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Fok! okay dan maar link :P http://el-grimlock.deviantart.com/gallery/11517018#/d12sv92


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik vroeg aan de balie of ik mocht weten waar Maya ligt, ik kreeg het met gemak en ren ernaartoe. Daar ligt ze op de grond. "Maya toch." Zeg ik ek tol haar voorzichtig op en leg haar in het bed. Ik ga op het randje zitten en streel haar haar. "Gaat het een beejte?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    ik voel dat ik opgetild word en in het bed gelegd word ik kijk André aan met betraande ogen "gaat het een beetje?" vraagt hij "nu ik jou zie beter" enik probeer te lachen maar dat mislukt doordat ik weer in elkaar krimp van de pijn.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    "Herinner je je tante Emily niet meer? Je bent er samen met mij blijven slapen, 7 jaar geleden. We hebben er samen taart gebakken, en je hing vol bloem."
    Ik moet samen met Mary lachen. Ik weet nog hoe moeilijk het was om die bloem uit mijn haar te krijgen.
    "Heb jij je portefeuille bij?"
    Snel haal ik het ding uit mijn rugzak. Ik geef hem aan Mary omdat ik niet precies weet wat ze nodig heeft. Het is een oud versleten ding dat bijna uiteen valt, hij was nog van mijn moeder. Dan komt er eindelijk iemand om me te helpen. Mijn ogen worden groot wanneer ik plots een naald in mijn hoofdhuid voel.
    "Auw! Rotzak!" schreeuw ik terwijl ik zijn hand wegsla. "Het is nog niet verdoofd!"
    Ik haal diep adem en laat hem verder doen terwijl ik de arts goed in de gaten hoe. Plots bedenk ik me iets.
    "Zei Lilly nou dat ze ook naar het ziekenhuis zou komen?" vraag ik zacht aan Mary.

    Irial

    Kyle haalt mijn hand bij zijn mond weg en vergeet hem los te laten.
    "Sorry," zegt hij zacht terwijl hij naar beneden kijkt.
    Ik nijp even in zijn hand.
    "Nu je het zegt, waarom zou je mij verdedigen en niet jezelf?" vraag ik terwijl ik hem in de ogen kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    ik had ze nou ik een volgorde gezet
    op 1# André omdat hij waarschijnlijk bij Maya zat
    Op 2# Mijn vader Omdat hij zijn zoon kuchslaafjekuch mist
    Op 3# Ontsnapping Omdat dat gewoon logies is
    en als laatste de dood omdat dat ook logies is, tenzij ik word vermoord aangevallen of vergiftigd


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Andre

    "Aw." Zeg ik en schrik als ze in elkaar krinmt. "Niets zeggen." Zeg ik en vrijf met mijn duim over haar slaap.

    Kyle

    "Nu je het zegt, waarom zou je mij verdedigen en niet jezelf?" Ik haal mijn schouders op en kijk hem aan. "Omdat ik jou wou beschermen?" Zeg ik zachtjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Ik heb er niet echt op gelet, maar ik denk het wel," zeg ik met een glimlach.
    Ik werp de dokter een waarschuwende blik toe.
    "Voorzichtig, kerel."
    Ik grijns naar Charlie en vul het formulier verder in, met haar ID-kaartnummer en zo verder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Ik heb er niet echt op gelet, maar ik denk het wel," zegt ze.
    Ik glimlach lief naar Mary wanneer ze de dokter een standje geeft. Dan kijk ik weer naar boven, in een vergeefse poging te zien wat hij aan het uitvoeren is.
    "Hoeveel drama heb ik gemaakt?" vraag ik met een melancholisch lachje.
    Het is allemaal een nogal wazige herinnering.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Omdat ik jou wou beschermen?" zegt hij schouderophalend.
    Ik schud mijn hoofd, dat is geen antwoord op mijn vraag.
    "Kyle? Waarom mij en niet jezelf?"
    Ik kijk hem vragend aan, soms is die jongen zo moeilijk te begrijpen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    ik pak mijn bebloedde verband voorichtig op. De hechtingen snijden in mijn hand. Ik bijt op mijn lip om de pijn te verdragen. Er tikt iemand op mijn rug. Ik draai me snel om. Voor mij staat een man in een witte jas. 'Dr. L. Heartman' staat op zijn naam kaartje.
    "Zal ik het weer verbinden, jongen?" vraagt hij vriendelijk.
    "Graag" zeg ik en ik loop achter hem aan een gang in.
    Samen lopen we langs een aantal behandelkamer. Ik probeer hier en daar naar binnen te kijken maar veel zie je niet. De dokter loopt een kamer binnen en pakt wat verband uit een laatje.
    "Geef je hand maar hier." zegt hij vriendelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."