• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Terwijl ze zich verontschuldigt dept ze opnieuw.
    Een nieuwe schreeuw rolt over mijn lippen. Ik hoor Lilly iets zeggen, maar door het schreeuwen hoor ik niet wat het is. Wanneer ik mijn nagels ergens voel inzinken besef ik dat ik haar pijn doe. Ik laat los en bijt wat harder op mijn vuist tot ik bloed proef.
    Dan komt Heidi naast me zitten.
    "Knijp maar, knijp zo hard je kan."
    Ik neem haar hand vast maar knijp er niet zo hard in als net bij Lilly.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik ga nog niet reageren dan heeft Ganc..l ook een kans om te reagerenxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Ik doe mijn uiterste best om Charlotte te helpen. 'Het komt goed,' zeg ik bemoedigend 'het komt goed'


    26 - 02 - '16

    Mary

    "Charlie, stop het," zeg ik zaht dwingend.
    Ik haal de zakdoek van haar voorhoofd, en merk dat het bloeden al minder is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    Als ik Charlotte hoor schreeuwen veeg ik mijn tranen weg.
    "Het gaat wel met mij ik overleef het. Ga naar haar." zeg ik tegen hem.
    "Nee," zegt hij
    "Jij droeg mijn kind. Ik moet er nu zijn voor jou."
    "Michael, het was jou kind niet." zeg ik zachtjes.
    "Wiens dan?" vraagt hij met een grijns.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Pablo's?" zeg ik lachend.
    "Dat bedoel ik." zegt hij.
    "Mijn kind."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Eindelijk liet ze me los. Ik wou CHar helpen maar toen zag ik Heidi. Alles begon te draaien. IK deed mijn benen wijd en stopte mijn hoofd ertussen. Ik probeer rustig te ademen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga eten]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [smakelijk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Ik zag dat het ook niet zo goed ging met Lilly. Damn, wat was het hier een drama. 'Charlie stop het' hoorde ik Mary zeggen. Ik merkte dat ik emotioneel werd, het deed me pijn Charlie en Lilly zo te zien.


    26 - 02 - '16

    Charlotte

    Ik zie Mary's mond bewegen en knijp mijn ogen tot spleetjes wanneer ik niks hoor.
    Waarom hoor ik niks?
    "Mar-"
    Voor ik haar naam volledig kan uitspreken voel ik me heel flauw worden. Ik haal nog een keer adem en voel mijn lichaam van het bankje glijden. Dit keer voel ik niet eens hoe ik terechtkom.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik ademde rustig in en uit. Het bonzen werd al iets minder. Langzaam tilde ik mijn hoofd op en keek naar Char. Ik hoorde mary haar aanmoedigen. Ik probeerde heidi te negeren. 'CHar het komt goed' zeg ik zacht en pak haar hand vast als troost. IK kijk met groote ogen toe hoe ze van het bankje glijd. Ik bevries ter plekke

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:47 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    'Char!' roep ik geschrokken uit als ik zie hoe haar lichaam van het bankje glijdt. 'Waar blijven die hulpmensjes nou' mompel ik paniekerig.


    26 - 02 - '16

    Mary

    Ik hou haar in mijn armen, net voor ze de grond raakt. Ik geef haar wat tikjes op haar wangen.
    "Ze moet mee naar het ziekenhuis, dat gaat zo niet. Ik ga wel mee," zeg ik tegen Lilly


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    IK kijk naar Mary en Charlotte. Niet in staat me te bewegen. UIteindelijk kan ik iets uit mijn mond krijgen. 'Help haar doe iets doe dan iets' schareeuw ik paniekerig uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Ik graai in mijn broekzak. 'Ik ga de 1-1-2 bellen' zeg ik paniekerig. Snel toets ik het nummer in. 'Help! Onze vriendin is gewond en nu buiten bewustzijn, kunt u zo snel mogelijk hierheen komen?!?'


    26 - 02 - '16