• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    Ik drink even snel mijn biertje op en zet het flesje weg, nu ben ik al wat losser daardoor.


    I only miss you when I'm breathing

    Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

    ‘Nou, afgaand op wat ik van je gehoord heb zou ik ook zeggen dat in een bandje moet gaan,’ reageer ik. ‘Over je voetballen kan ik natuurlijk niet oordelen,’ vervolg ik er achter aan terwijl ik mee ga op het ritme van de muziek. ‘Dus je bent voetballer, of je doet een beetje van beide?’ vroeg ik hem daarna, nieuwsgierig naar wat hij nu zo deed in het dagelijkse leven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mike Timothy Reynolds.
    "Nou, afgaand op wat ik van je gehoord heb zou ik ook zeggen dat in een bandje moet gaan." Reageerde ze. "Over je voetballen kan ik natuurlijk niet oordelen." Vervolgde en ging mee op het ritme van de mzuiek. "Dus je bent een voetballer, of je doet het een beetje van beide?" Vroeg ze nieuwsgierig. "In het dagelijks leven doe ik aan voetballen, studeer gewoon en werk ook nog. Er is weinig plaats voor zingen." Zei ik uitleggend. "Op zich wil ik wel meer met zingen doen, maar in mijn eentje kan ik niks beginnen."

    Aimee Jade Tempeste
    Ik lach opgelucht als het dancenummer stopt en er een ander liedje opkomt waar je beter op kan dansen, en niet van de domme gespring. Ik beweeg me heupen weer mee op de maat van het liedje en luister ondertussen half naar het gesprek tussen Mike en Kailynn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kailynn (Lynn) Elizabeth Murrow

    ‘In het dagelijks leven doe ik aan voetballen, studeer gewoon en werk ook nog. Er is weinig plaats voor zingen,’ legt hij uit. ‘Op zich wil ik wel meer met zingen doen, maar in mijn eentje kan ik niks beginnen.’ Ik knikte tussendoor een keer begrijpend. De muziek was inmiddels weer overgegaan op een wat rustiger nummer. ‘Je hebt het er dan maar druk mee,’ glimlach ik en haal even een keer mijn handen door mijn haren. ‘Wat studeer je?’ vroeg ik hem daarna terwijl ik zachtjes grinnikte. ‘Het spijt me voor mijn nieuwsgierigheid, als ik teveel vraag moet je het gewoon zeggen. Dan houd ik op.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vince

    Ik zie Aimee opgelucht kijken als het nummer verandert, ze kan wel goed dansen. 'Heey, ik ben mij nummer vergeten mag ik het jouwe?' zeg ik dan vanuit het niets tegen haar,


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    'Heey, ik ben mij nummer vergeten mag ik het jouwe?' zegt Vince opeens. Ik begin te lachen, 'is goed hoor kapitein subtiel, maar dan wil ik ook die van jou,' zonder op een antwoord te wachten haal ik zijn mobiel uit zijn broekzak, zet mijn nummer er in en stuur mezelf een smsje zodat ik ook gelijk zijn nummer heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mike Timothy Reynolds.
    "Je hebt het er dan maar druk mee." Zei ze en ik knikte. "Wat studeer je?" Was haar volgde vraag. "Ik wil iets met auto's doen of muziek. Ik twijfel, maar studeer voor monteur." Vertelde ik met een glimlach. "Het spijt me voor mijn nieuwsgierigheid, als ik teveel vraag moet je het gewoon zeggen. Dan houd ik op." Ik lachte. "Het geeft niet, ik vind het wel gezellig." Er kwam een langzamer nummer, een schuifel nummer. "Mag ik deze dans?" Vroeg ik op een bekakt toontje om direct daarop in lachen uit te barsten.

    Vince

    Ik lach even terug, dan besef ik wat ik zojuist heb gedaan. Ach zo erg is het dan ook weer niet om een nummer van een meisje te hebben. Dan hoor ik ook het nummer naar een schuifel nummer veranderen en zie Mike al iemand een dans aanbieden, 'Mag ik deze dans van u mevrouw?' zeg ik dan op een hoge toon.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    'Mag ik deze dans van u mevrouw?' Ik lach even door de toon waarop hij het zegt. 'Maar natuurlijk meneer vince,' zeg ik bekakt terug en ik sla mijn armen om zijn nek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Oh ja, als ik wat doms doe, het komt door de alchohol. Hoop ik dan maar.' zeg ik zacht tegen haar terwijl ik mijn armen om haar middel vouw.


    I only miss you when I'm breathing

    Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

    ‘Gelukkig maar, anders zou ik mezelf nog als lastig gaan zien,’ lachte ik. ‘Mag ik deze dans?’ vraagt hij met een bekakte stem waardoor ik, net als hem, in de lach schiet. Vervolgens trek ik een licht bekakt gezicht en steek mijn hand naar hem uit. ‘Maar natuurlijk,’ antwoord ik met een bijpassende stem, om vervolgens weer in de lach te schieten. ‘Eens kijken of je ook zo goed kan dansen,’ zei ik plagend tegen hem en liet hem vervolgens leiden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Fantasy, voornamelijk," zegt ze waarop ze een stapje dichter naar me toe zet. Ik vind het best wel fijn en hou mijn hand naast mijn oor terwijl ik een bedenkelijk gezicht trek, alsof ik haar niet versta door de muziek. Vervolgens zet ik zelf nog een stapje dichter.
    "Hoe ken jij deze pub eigenlijk?" vraagt ze dan.
    "We waren op zoek naar enkele pubs in London die ons enkele gigs wouden laten spelen, deze geeft kansen aan jonge artiesten en sinds we een keer gespeeld hebben mogen we regelmatig terug komen. Waar gaat je verhaal over?"
    Ik grinnik, het lijkt alsof we een spelletje twenty questions spelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aimee Jade Tempeste
    'Oh ja, als ik wat doms doe, het komt door de alchohol. Hoop ik dan maar.' zegt Vince zacht terwijl hij zijn armen om mijn middel vouwt. Ik grinnik even, 'moet je misschien minder drinken alcoholist,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga.. I'm tired & ik moet nog leren. Doegh!]