• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valeria Blake

    Ik lach zachtjes om zijn opmerking over Chelsea. Ik wist wel wat hij bedoelde, nu ja, ik leefde met twee zulke mensen samen tot voor kort. 'Hoe kom je hier terecht?' Ik glimlach even. 'Mijn passie, schrijven. Ik wil graag mijn boek volledig afwerken en dan laten uitgeven.' Ik blaas even een lok uit mijn ogen. 'En jij bent hier voor,' Ik liet mijn ogen even over zijn lichaam en gezicht dwalen, hij zag er echt uit alsof hij in een band speelde, zo'n echte harde muziek boysband. 'Muziek? Is het niet?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aimee Jade Tempeste
    Luel lijkt even te schrikken maar begint dan mee te dansen. 'Ik bijt niet hoor,' lach ik terwijl ik dichter tegen hem aan ga dansen en met mijn heupen perfect mee beweeg op de maat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    Ik glimlach wanneer ze vertelt dat ze schrijft. Iemand met fantasie, dit gesprek gaat de goede kant op.
    "En jij bent hier voor," zegt ze terwijl ze me ongegeneerd van kop tot teen bekijkt. "Muziek. Is het niet?"
    Ik glimlach, knik en geef een denkbeeldige drumsolo.
    "Drummer," zeg ik lachend. "Soms sta ik hier," vervolg ik terwijl ik met twee wijsvingers naar de grond wijs. "Soms zit ik daar," grijns ik en laat mijn vingers naar het podium wijzen.
    "Wat schrijf je?" vraag ik dan met een brede lach.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:55 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Othilie Livine Bogaert
    Ik verveelde me te pletter. Iedereen leek het gezellig te hebben behalve ik. Ik boog een beetje verder over de bar en keek even links en rechts om te zien of er nog iemand alleen was. Rechts had ik prijs. Een jongen met bruine haren keek wat rond zich. Tweede keer hopelijk goede keer. Ik nam mijn flesje in de hand en schoof drie barkrukken op.
    'Hey,' opende ik iets minder zeker een gesprek. Ik vreesde terug genegeerd te worden.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Luel ~ Wil schrijver worden

    'Dat hoop ik niet, nee,' grinnik ik. Ik vind het goed dat ze dichter tegen me aan komt dansen. 'Jij kan goed dansen,' complimenteer ik haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik kijk links van mij en zie dat iemand naar me toe kwam, 'Eh hoi.' zeg ik dan maar als antwoord.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    'Jij kan goed dansen,' complimenteert Luel. Ik lach zachtjes en kijk hem even in zijn ogen, 'dankje,dat is ook wel handig als je danser wil worden. Jij danst ook niet verkeerd.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Othilie Livine Bogaert
    'Eh hoi.' zei hij. Van enthousiast gesproken...
    Ik probeerde me wat moed in te spreken. Nog vrolijker voegde ik eraan toe:'En wat brengt jou hier?'

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:05 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Valeria Blake

    Mijn lach ging verloren in de harde muziek rondom ons. 'Soms sta ik hier,' Hij wees heel duidelijk naar beneden en dan naar het podium. 'Soms zit ik daar, wat schrijf je?' Ik trok even met mijn wenkbrauwen. 'Fantasy, voornamelijk.' Een beetje aarzelend doe ik een stapje naar voren en dans daardoor iets dichter bij hem. 'Hoe ken jij deze pub eigenlijk?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    PrimRose 'Prim' Drengle.
    'Ja, in een villa hier zes straten vandaan, mijn moeder is overleden en mijn vader zie ik bijna nooit,' zucht ik. 'En jij?'


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Vince

    'ah je weet wel, even met een biertje ontsnappen aan het dagelijkse leven en aan je plichten. En dit leek me wel een geschikte plek.' zeg ik met mijn pilsje iets de lucht in tillend. 'En wat voert jou hier?, voeg ik eraan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Luel ~ Wil schrijver worden

    'Dus je wilt danser worden?' vraag ik geïnteresseerd en om haar aan te sporen om meer te vertellen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Othilie Livine Bogaert
    'Ah je weet wel, even met een biertje ontsnappen aan het dagelijkse leven en aan je plichten. En dit leek me wel een geschikte plek.' Terwijl hief hij zijn biertje de lucht in. 'En wat voert jou hier?' vroeg hij.
    'En beetje hetzelfde om even origineel te zijn. Alleen met een ice-tea in plaats van een biertje. Woon jij in Londen?'


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Vince

    'Woon je in Londen?' vraagt ze. 'Ja, niet zo ver hier vandaan. Daarom ben ik ook hier naar toe gegaan. Dan kan ik nog kruipend naar huis.' zeg ik met een kleine grijns.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:15 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Ik heb dik twee pagina's gemist en heb geen zin om alles terug te lezen.
    Wie praat met wie en waar kan ik inspringen? O:]