• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Caitlynn Abigail•


    Ik moest lachen om haar opmerking. 'Zeker,' zei ik instemmend en grijnsde even.
    'Nope, ook geboren en getogen. Nouja, in Birmingham. Maar London was toch wat meer.. Kitsch en music. En ik wil producen dus dit was het paradijs voor me.' Ik grijnsde even.
    'En jij? Wat is jouw levensverhaal?' vroeg ik lachend en liet mijn ogen even langs de dansende massa gaan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jade Tempeste
    "Hey.." mompelt Mike, "Het gaat wel..' hij knippert even met zijn ogen. 'Iemand had iets raars in je drankje gedaan dus ze hebben je maag leeggepompt...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik vraag me af.... Of ik mijn schrijfopdracht ga kunne schrijven. Kut]

    Sierra Michelle Silver

    Ik loop terug naar de dansvloer en dans wat. Niet zoals een dronken meisje.

    Mike Timothy Reynolds.
    "Iemand had iets raars in je drankje gedaan dus ze hebben je maag leeggepompt..." Zei ze. "Gadverdamme." Ik rilde even bij de gedachte. Verveeld keek ik door de kamer. "Weet je ook wanneer ik weg mag? Ik haat ziekenhuizen." Grinnikte ik.

    Othilie
    Ik was een beetje dorstig. Ik bestelde dan maar voor de derde keer een ice-tea. Er was een ander meisje bij komen staan en was in een gesprek verwikkeld met Caitlynn. Sierra begon een liedjes mee te zingen om de tijd wat te doden en Vince deed niets.
    Ik herinnerde me de vraag die ik gesteld had en ik herhaalde 'm dan maar. Ik had nog geen antwoord gekregen. 'Zo, verder op het onderwerp van daarnet. Wat studeer je?' vroeg ik aan Vince.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 19:35 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Aimee Jade Tempeste
    "Weet je ook wanneer ik weg mag? Ik haat ziekenhuizen." grinnikt Mike. Ik haal me schouders op, 'ik vrees dat je hier vannacht nog wel moet blijven,' zeg ik langzaam. 'Oja! Niet boos worden maar ik heb tegen de dokter gezegd dat ik je vriendin ben anders zou ik de kamer niet in komen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sierra Michelle Silver

    Blijkbaar was uitgaan saaier als je alleen was. Ik liep niet terug naar de bar. Ik had zin in een Rat. Jap, ik heb turnen gedaan. Cool ha ?

    Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

    ‘Ohh, producen! Gaaf joh!’ antwoord ik. ‘En jij? Wat is jouw levensverhaal?’vroeg ze lachend. ‘Ik woon al mijn hele leven hier vlakbij, netjes mijn school afgemaakt en daarna ben ik meteen terecht gekomen in het modellenbureau van mijn moeder om daar te werken als model,’ reageerde ik. Even staarde ik bedenkelijk naar mijn glas, mijn werk deed ik met veel plezier maar het laatste jaar begon ik te merken dat het meer mijn moeders droom was die ik volgde in plaats van de mijne. Ik zuchtte lichtjes en keek daarna weer glimlachend om me heen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 19:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vince

    Ik schrik op als iemand wat tegen mij zegt, 'Eh als je het wilt weten, ik studeer Architectuur.' zeg ik nog steeds voor me uit starend.


    I only miss you when I'm breathing

    Mike Timothy Reynolds.
    "Ik vrees dat je hier vannacht nog wel moet blijven." Zei ze langzaam. Ik balde mijn vuisten onder de dekens. "Oja! Niet boos worden maar ik heb tegen de dokter gezegd dat ik je vriendin ben anders zou ik de kamer niet in komen." Ik trok mijn gezicht in een boze houding. "Dat vind ik dus niet grappig." Zei ik heel serieus. Het werd een paar minuten stil en ik barstte ik lachen uit. "Ik vind het niet erg."

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 19:41 ]

    Caitlynn Abigail•

    Ik glimlach en luister aandachtig.
    'Hey, cool. Ik ben bezig om een modellenbureau op te zetten, alleen word het wel anders dan een gewoon bureau. Ik ga niet op maten letten maar meer op hoe mensen zijn en ze eruitzien.' Even glimlach ik. Op dit moment gingen de zaken goed, ik moest nog wachten op de bevestiging van KvK, maar het was ook gigantisch druk om te producen én tegelijkertijd een bureau op te zetten. Maar, ik deed het met plezier.
    Kailynn zuchtte en glimlachtte. 'Vind je het wel leuk om te doen?' vraag ik voorzichtig. De zucht klonk namelijk niet als een gewone zucht. Ik nip ondertussen wat van mijn glas.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jade Tempeste
    . "Dat vind ik dus niet grappig." zegt Mike super serieus. Na een paar minuten barst hij in lach uit. "Ik vind het niet erg." 'Mooizo want volgens mij vertrouwt die dokter het niet helemaal dus als hij de kamer in komt zullen we extra verliefd moeten doen,' zeg ik met een knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Othilie
    'Architectuur,' herhaalde ik,'klinkt lastig, maar wel interessant.' Ik zag hem wat staren in de verte. 'Je mist je vriendinnetje, niet?'


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Sierra Michelle Silver

    Ik had een biertje besteld. Water is maar water en met water moet je de ramen kuisen. Okay dat sloeg nergens op. Maargoed. Ik dronk ervan en keek de Pub rond. Ik draaide me op mijn kruk terug naar de bar en zette mijn biertje neer. Op hetzelfde moment kwam een liedje met piano. Automatische zorgde ervoor dat mijn vingers op de bar tokkelden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt