• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 27: Click till this one's filled.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Plof. Daar viel mijn hart zo even tot helemaal het onderste puntje van mijn buik.
    "Tuurlijk, bij Michael."
    "Wil je hem even omdoen?"
    Ik hang het kettinkje om haar hals, en hou me in mijn lippen niet in haar hals te drukken. Ze is nu even blij dat Michael en ik goed overeenkomen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Sorry." Zeg ik waarna ik mijn hand weghaal. "We zijn er." Zegt hij tegen Lilly, als we de oprit oprijden. Als de auto stil staat open ik de deur en stap uit.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [schat ben er al uit zie vorige pagina]:$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja maar je gaat best snel... Ik kan nieteens iets typen. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [gheehhehe maar het stond er al]xD[mijn schouder doet mega pijn van de grond. waarom is grond altijd hard????]:S

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:25 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [MAar ik was nog aan het typen. ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ghehehehee. stomme grond en kruk];)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik probeer te stoppen emt giechelen maar dat lukt niet. Heel de tijd gluurt kyle naar Irial. Na een poosje hou ik het niet meer en gier het uit(lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Ik kijk naar een lachende Lilly. "Wat?" Vraag ik quasi-geirriteerd aan haar en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Nice house," zegt Lilly wanneer we allemaal uitgestapt zijn. Ik grinnik.
    "Ruilen?" vraag ik.
    Ik laat mijn hand in die van Kyle glijden. Nu Lilly het toch weet, hoef ik me niet meer in te houden. Ik sla een arm om Lilly heen en neem hen beide mee naar binnen.
    "Zijn je kleren ook zo nat?" vraag ik aan Lilly. "Je mag anders wel even de badjas van mijn moeder lenen tot ze droog zijn," bied ik aan.

    Charlotte

    Ik voel Mary's warme adem in mijn kletsnatte, koude nek en mijn hart begint even te racen. Ik schraap mijn keel en laat mijn haar terug vallen.
    "Dankje," zeg ik blozend terwijl ik haar niet goed durf aan te kijken.
    "Laten we gaan, zo word je nog ziek."
    Ik sla een arm om haar schouder en sleur haar mee naar de auto.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    lilly
    'jij' zeg ik tussen het lachen door. 'kijkt heel de tijd naar irial heel grappig' zeg ik snel tussen het lachen. Ik draai me even om en langzaam wordt ik weer rustig.Irial slaat een arm om me heen en ik grinik even binnenmonds. hij pakt kyle's jas. 'BIj mij valt het mee alleen men jas maar die hang ik wel uit.' zeg ik dankbaar. 'Ik wil niet ruilen dat weet ik wel' zeg ik ook

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:31 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik knik even en volg haar naar de auto. Ik zet me weer op de achterbank en klik mijn gordel vast.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik grinnik, en voel Irials hand mijne vastpakken. Ik glimlach naar hem en we lopen met zijn drie naar de deur toe.

    [Ja maar wacht anders minstens éen minuut. ;) Dan hebbe andere ook kans. Ik zeg niet dat ik niet snel typ hoor, ik typ ook blind. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [geheheh ik zal dat doen. ik wacht tot jij en ganc.... antworden en ik zal dan verder gaan. Maar ik meot zo stoppen. Mn ma is vast de tijd kwijt]:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Okay. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.