• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 27: Click till this one's filled.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly [jep]
    Ik zuchte. Waarom was ik dat vervloekt sleuteltje kwijt en was er neimand thuis ofzo. Ik stopte eevn en deed mijn Ipod in mijn oren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Mary wrijft sussend over mijn rug en ik heb nog steeds het kettinkje in mijn hand geklemd. Ik draai me om en trek haar huilend tegen me aan. Dat ik ondertussen doorweekt ben tot op mijn lijf maakt me even niet uit.
    Plots zie ik Michael's auto staan.
    "W-wa-waar is M-M-Michael?" vraag ik snikkend terwijl ik opnieuw een plotse paniek voel.

    Irial

    "Ey, is dat niet Lilly?"
    Ik schrik even van zijn plotse vraag en volg de richting waarin hij knikt.
    "Moet ze helemaal lopen?"
    Ik wacht even tot een stuk waar ik naast haar kan gaan rijden en toeter dan.
    Hoewel ze met niet kan horen zeg ik,
    "Stap in!" terwijl ik naar de achterbank wijs.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Die ging normaal gezien je pleegvader tegenhouden, maar nu blijkt dus dat meneer is blijven zitten," zucht ik en wijs naar de auto.
    Ik geef haar een stevige knuffel.
    "Je weet het he, Charlie. Mijn deur staat altijd voor je open."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik schrik van een auto die toeterd en kijk opzij. IK zie Irial en kyle in de auto. Ik doe mijn oortjes uit. 'Thanks dat ik mee mag rijden' zeg ik terwijl ik mijn gordel vast klik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "That are friends." Zeg ik en kijk naar achter en knik naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    "ik heb alleen maar hulp nodig en je hebt bijna geen tijd meer over door mij, ik ben zo hopeloos... en laat die snee toch het boeit me niet meer, seg het eerlijk als je me niet meer wilt zien."
    zeg ik en ondertussen is de hals van de jurk rood.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Lilly
    écht thanks ik was mijn slueteltje kwijt'grinik ik zacht. Ik kijk even naar buiten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    De regen liep langs me het water in en ik zag een brug, als je niet goed zou kijken zou je niks zien maar ik zag wel wat. Er zaten wat jongens onder de brug. Ik keek ze aan als de grootste zijn hoofd draaide om me te bekijken, Ondanks de bedreiging bleef ik kalm staan, hij ging weer zitten en gaf het 'kom maar' teken. Ik liep onder de brug en ging zitten bij de 5 andere jongens


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Maya, ik wil je blijven zien, waarom zou ik je niet meer willen zien?" Zeg ik en pak haar gezicht vast. "En niemand zou jou 'te veel tijd' vinden." Zeg ik en til haar op. "Wij gaan hulp halen." Zeg ik en ziek iemand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "H-hij doet nooit open als er gebeld wordt," verklaar ik.
    Ze geeft me een stevige knuffel en zegt dan,
    "Je weet het he, Charlie. Mijn deur staat altijd voor je open."
    "Da-dankje," zeg ik terwijl ik begin te kalmeren. Plots bedenk ik me iets. "Zijn jullie hier samen heen g-gekomen?" vraag ik met een glimlachje.

    Irial

    Ik conctreer me op de weg terwijl Kyle en Lilly iets zeggen tegen elkaar.
    Ik blijf voor me kijken maar vraag toch,
    "Wil je naar huis of kom je gezellig bij ons nog een filmpje kijken?"
    Ik vond het zo jammer haar alleen te zien lopen en deze middag leek ze zo van slag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik.
    "Jaja, jij je zin. Ik heb 5 minuten met Michael doorgebracht zonder hem in de haren te vliegen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik denk even na wat Irial gezegd had. Na een tijdje drong het tot me door. Ik werd uitgenodigd bij iemand. 'Vinden jullie dat niet erg' vraag ik. Volgens mij was het meer uit beleefdheid geweest. Ik staarde naar buiten en verzonk in gedachtes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya

    "Maya, ik wil je blijven zien, waarom zou ik je niet meer willen zien?" Zegt hij en hij pakt mijn gezicht vast. "En niemand zou jou 'te veel tijd' vinden." en hij tilt me op. "Wij gaan hulp halen." Zeg hij. als hij iemand ziet loopt hij er meteen naartoe.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle

    "Waarom zouden we dat erg vinden?" Vraag ik en kijk weer achterom. "Dat is toch juist gezellig." Glimlach ik naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik schrok op van Kyle en glimlach snel terug. 'Tsja misschien willen jullie liever samen zijn' ik haalde mijn schouders op. 'Klopt het dat jullie samenzijn' ik kijk ongemakkelijk naar de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan