• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 27: Click till this one's filled.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    André

    Ik schud mijn hoofd. "Waarom zou ik niks meer met je te maken willen hebben?" zeg k en pak haar vast,"je hebt hulp nodig. Zeg ik en wijs naar haar nek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [dracy kun je anders isa of jess. naar school doen want anders zit ik heir voor jan doedel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (jess is even out of picture, en isa is ziek...)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ok''e. Tsja als niemand op school is dan heeft het niet echt nut]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Komaan, Charlie!" hoor ik Mary roepen.
    Ik kijk naar beneden en voel iets aan mijn hand. Wanneer ik opkijk is het al te laat.
    "Jij klein vuil kreng!" schreeuwt mijn pleegvader met een bebloed gezicht.
    Hij heeft één van mijn handen van de regenpijp weten los te peuteren en probeert nu hetzelfde te doen met de andere.
    "Nee!" schreeuw ik terwijl er tranen in mijn ogen springen. Ik klem mijn benen rond de regenpijp om me vast te kunnen houden.
    "Laat los! Laat los!" huil ik wanhopig.

    Irial

    "Hoe kan ik je helpen?" vraagt Kyle.
    Hier? Niet.
    Voor ik kan antwoorden word ik overvallen door een niesbui. Net op tijd weet ik mijn gezicht af te wenden. Wanneer die voorbij is kijk Kyle terug aan en zeg,
    "Ik vraag je niet graag om te spijbelen, Kyle, maar laten we naar huis gaan. Alsjeblieft?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    In paniek kijk ik naar boven. Waar is die Michael nu?
    "Charlie, laat je vallen!" roep ik, en hou me klaar haar op te vangen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Is beter ja." Zeg ik knikkent en sta op waarna ik Irial ook omhoog trek en hem rennend meeneem naar zijn auto.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Zodra ik merk dat er niemand is van de andere plof ik op een bankje. Ik haal wat lekkers bij de bar en eet het op. Na een tijdej verveel ik me. Ik loop naar de aiuditorium waar ik de piano pak. Ik start met het nummer Secrets


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Charlie, laat je vallen!" hoor ik Mary schreeuwen.
    Is ze haar verstand verloren? Als ik me vanop deze hoogte laat vallen dan haal ik haar ook alleen maar onderuit.
    "Laat los!" schreeuw ik smekend tegen de man die nog steeds probeert me van de regenpijp los te maken. Ik voel de kracht uit mijn benen wegglippen terwijl ik probeer mijn handen los te krijgen.
    "Je vermoordt me nog!" roep ik huilend.
    Hij schrikt hiervan en laat los. Zo snel als ik kan grijp ik de regenpijp weer vast en laat me naar beneden glijden alsof het een brandweerpaal is. Ik beland op mijn kont op de grond en blijf huilend zitten.

    Irial

    "Is beter, ja," zegt Kyle.
    Hij staat op, trekt mij van m'n stoel en sleurt me mee door de regen. Zo snel als ik ken ontgrendel ik de auto en stap in. Ik start de motor en zet alvast de verwarming aan en bekom nog even van het rennen. Ik rijdt heel traag omdat ik niet zo gerust ben met de regen.

    [Moeten we Kyle & Iri Lilly zien lopen in de regen en haar een lift aanbieden?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    Mijn vader word tegensputterend binnen gebracht in de afkickkliniek, ik grinnik dat kwam me bekend voor. Maar No Way dat ik terug zou gaan naar het ziekenhuis ik schudde mijn been en trapte er 2 keer mee. Hij voelde goed aan en deed geen pijn.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    Ik sla mijn armen om haar heen en kijk kwaad naar boven. Dat hij daar maar blijft, of ik bel de politie. Ik wrijf over haar rug en druk een kus op haar haren.
    "Shht," zeg ik sussend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ja als dat kan. IK ga wel even koek eten.]
    Lilly
    Na dit nummer besloot ik dat ik beter naar huis kon gaan ofzo. Ik liep met mijn paraplu door de regen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jha, dat is wel en idee toch? Mispattinson?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    Iirial start de auto en zet de verwarming aan, lekker. "Ey, is dat niet Lilly?" Ik knik naar een meisje met een paraplu. "Moet ze helemaal lopen?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Omdat het overal regent moet dat hier dan ook maar XD)

    Levi

    Donkere regen wolken kwamen eraan. 'Ja Leuk!' schreeuw ik tegen de lucht en begin verveelt te lopen in de regen. Geen goed huis om naar toe te gaan, Maar gelukkig had ik wel al mijn geld en spullen bij me. Ik werd helemaal doorweekt maar wonder baarlijk genoeg had ik het niet koud ondanks dat ik maar een vestje aan had en een spijkerbroek (hijs zu'n T-shirt vergeten :P )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira