• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 27: Click till this one's filled.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    ik kom overijnt en ik trek mijn neus op van de verschrkkelijke drank lucht die aan de man hangt.
    "mwrhhhkommeeenahgrr" versta ik en ik kruip een beetje meer naar de rand van het bed


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (jak hij doet me denken aan de vader van Levi :| )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (nou, het zou hem kune zijn goed?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Elise die heeft elke dinsdag stage tot half 6 =), en soms lukt het ook gewoon niet om na school online te komen.]

    Irial

    Wanneer ik mijn kluisje dicht heb zie ik Kyle mijn richting uit komen. Ik sla mijn tas over mijn schouder en wandel hem tegemoet. Ik sla mijn arm om zijn schouder.
    "Hebben jullie kunnen praten?" vraag ik zacht.
    Heel even had ik gedacht dat zijn vader me echt een mep zou verkopen, en heel stiekem ben ik blij dat hij dat niet heeft gedaan.

    Charlotte

    "Char," zegt Michael terwijl hij voor me op zijn hurken komt zitten.
    "Je bent helemaal geen slecht mens. Juist een sterk mens en mijn handen heb ik zelf gedaan."
    Ik kijk hem aan terwijl hij naar zijn handen kijkt. Er springen tranen in mijn ogen.
    Ja, maar ik heb je kwaad genoeg gekregen om het te doen.
    "Als jij zo'n slecht mens was zouden Mary en ik toch niet zoveel van je houden?" zegt hij terwijl hij een in verband verpakte hand op mijn knie legt. Ondertussen staat Mary op met de mededeling dat ze naar het toilet gaat. Ik kijk haar even bezorgd aan en richt me dan weer op Michael.
    "Ter mijn verdediging, jullie zijn alletwee knettergek," zeg ik met een glimlachje terwijl ik mijn tranen weg veeg. "En ik ben gek op jullie."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Char en MIchael praten. Ik weet niet wat ik wou doen maar ik wou met haar praten , haar omhelzen. Verbaasd vroeg ik me af waarom. 'Char?' ik kijk naar haar en doe wankel een stap naar voren. Ik verlies mijn evenwicht en struikel tegen de bankjes op. Mijn schenen stootte ik pijnlijk

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 17:46 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (is goed)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ik ben bezig voor school vooruit te werken. niet op quizlet ofoz]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ik lach zachtjes en druk een kusje op haar mond.
    "Het spijt me dat ik zo bot deed." zeg ik zachtjes.
    "Het is jou leven en als jij dit wilt, wie ben ik dan om je tegen te houden."
    Ik geef haar nog een kus maar nu op haar wang. Langzaam kom ik overeind.
    "Ga je zo mee naar mijn huis? Of moet je nog hier blijven?" vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [@Lilly: Mary is naar het toilet]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maya

    hij klimt verder om het bed en ik glij er zachtjes vanaf.
    ik zit nu op het andere bed en hij op mijn bed op zijn rug en mij mompelt weer wat


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [ow echt ik vervang het wel even.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (om 6 uur stopt com tjd en dat gaat om 7 uur weer verder. weeten jullie dat.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [ik stop om half 7 en moet om 7 uur op schoo.l zijn. en kom niet meer online]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (s'avonds?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya

    "Levi...Meissiekomesheeernu" mompelt hij, ik zit nog steeds doodstil op het andere bed "MESSIEKOMHEEERNU!" schreeuw hij nu, ik schrik en ga voorzichtig op een been staan.
    langzaam kom ik dichterbij, hij grijpt opeens mijn haar vast en trekt me naar zich toe.
    hij ruikt eraan en gromt

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 17:53 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »