• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 27: Click till this one's filled.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    'Weet je dat ze alles opnemen?' zeg ik met een grijns als het kapje net van mijn mond af is. 'En er staat ook iemand achter de spiegel' en ik wijs met mijn voet naar de spiegel tegen de muur. Ik grinnik weer


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    "Ja, je hebt gelijk." Zeg ik en zucht.
    "Ik ga wel gewoon naar huis." Ik glimlach zwak naar hem,
    "Maar- Nee laat maar." Zeg ik snel, ik leg mijn hand op zijn knie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    André

    "Zolang jij je kop houd gebeurd er niks." Grinnik ik. "btw, dat soor dingen gebeuren toch alleen in films?" Ik kijk om me heen. "Droog." Ik ga op de rant van het bed zitten. "Waarom deed je nou zo, vanmiddag?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Je, je hebt gelijk," zegt hij zuchtend. "Ik ga wel gewoon naar huis."
    Ik voel me ietwat schuldig wanneer ik zijn zwakke glimlach zie.
    "Maar- Nee laat maar."
    Hij legt zijn hand op mijn knie en het voelt alsof er weer elektriciteit door me heen gaat. Ik leg mijn hand op de zijne en fluister met een grijns,
    "Misschien nog een nachtje dan." Ik bijt even op mijn lip en vraag dan, "Maar wat?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ben er nog maar ik ga zo. dus ik kan nog reageren. ik had btw net gereageered op weet ik veel wie]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    'Jah dat was het eerste dat ik ook dacht' André gaat op de rand van het bed zitten 'Waarom deed je nou zo, vanmiddag?' 'Nou ik was gewoon melig. daar was niks mis mee, Alleen de tafel trappen was geen goed idee en Maya trappen was een reflex' ik stopte daar hopend om niet verder te gaan over dat ik probeerde te vluchten


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle.

    "Misschien nog een nachtje dan." Ik glimlach even als hij dat zegt.
    "Maar wat?" Ik schudt mijn hoofd.
    "Niks." Zeg ik en kijk hem aan om het er zeker van te laten zijn dat er niks is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ik moet eten, Ben straks terug ;) )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [eetse]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "Weet je hoeveel pijn je haar hebt gedaan?" Vraag ik en pak even re rant ven het bed vast en knijp er in om mijn stem kalm te houden. "Zij ligt nu ook hier in het ziekenhuis." Zeg ik met een lich overslaande stem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Tot straks schattie. :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Hij schudt zijn hoofd nog voor ik mijn vraag af heb.
    "Niks," zegt hij terwijl hij me in de ogen kijkt. Ik trek mijn wenkbrauw op en breng mijn lippen naar zijn oor.
    "Als je het me niet vertelt, dan kietel ik je tot je huilt van het lachen," fluister ik me een schuin lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [doei]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Als je het me niet vertelt, dan kietel ik je tot je huilt van het lachen," Fluisterd hij in mijn oor. "Oké...Waarom gaat het bij jou altijd zo makkelijk?" Ik kijk hem aan. "Ik bedoel, jij gaat je niet week voelen als ze zo tegenover je staan en je stottert niet..." Ik zucht. "Ik weet het, ik heb geen zelfvertrouwen blablabla."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Oké...Waarom gaat het bij jou altijd zo makkelijk? Ik bedoel, jij gaat je niet week voelen als ze zo tegenover je staan en je stottert niet..." zegt hij zuchtend. "Ik weet het, ik heb geen zelfvertrouwen blablabla."
    Ik leg mijn vinger op zijn lippen. Hij ratelt weer. Ik neem zijn hand vast en leg die op mijn borstkas.
    "Omdat mij het ergste dat ik me kan inbeelden al aangedaan is. Ze kunnen me slaan en schoppen zoveel ze willen, ik heb erger meegemaakt. Ik heb erger meegemaakt en ik heb het overleefd."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.