• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 27: Click till this one's filled.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Kyle wordt opeens heel erg stil en het voelt wat onwennig. Hij neemt mijn hand in de zijne terwijl hij zucht. Ik kijk hem aan, bijt even op mijn piercing en fluister dan,
    "Maar er is één keuze waar ik niet hoef over te twijfelen."
    Ik voel een glimlach op mijn gezicht kruipen terwijl ik naar hem kijk.

    Charlotte

    Dan komen Donna en Pablo binnen. Ik zet mijn kaken stevig op elkaar wanneer ik Donna's and in Michaels kontzak zie gaan.
    Hou toch op, Charlie!
    Plots hoor ik Pablo's stem en het duurt twee seconden te lang voor ik doorheb dat hij het tegen mij heeft.
    "Gaat het weer?"
    Hij lijk het eerder te vragen uit formaliteit.
    "Ja, nu wel," zeg ik zacht met een glimlachje naar Michael.
    Dan richt ik mijn aandacht weer op Mary.
    "Charlie, dat is echt lief, maar je weet dat ik op mijn eigen benen wil staan."
    Ik steek mijn handen op en haal een wenkbrauw omhoog.
    "Hé, ik help je alleen aan een job, ik ga je werk niet voor je doen," zeg ik met een knipoog.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maya

    ik voel meer pijnlijke steken nu ik rechtop sta en ik weet niks te doen als ik hem op me af zie komen.
    ik zie mijn mobiel een halve meten van me af liggen en probeer onopgemerkt André te bellen met de sneltoets.
    ik krijg het voor mekaar om de toets intedrukken en hij beld.
    ik zet hij op luidspreker zodat hij me vanafhier zou kunnen horen, de man schopt de mobiel aan de kant en heefd een enggrijnsje op zijn gezicht.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Mary

    Ik zucht.
    "Je gaat niet opgeven he?"
    Ik hoef niet op een antwoord te wachten.
    "Allez dan, ik ga mee," zeg ik met een lach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik lach naar Charlotte.
    "Ga je mee?" vraag ik.
    Ik probeer de sleutels uit mijn zak te halen maar het wil niet echt lukken. Ik doe dat later wel.
    "Bedankt." zeg ik tegen Donna en Pablo.
    Ik geef Donna een kus op haar wang en Pablo een schouderklopje.
    "Prima." zegt Pablo en ze draaien zich om.
    Eventjes kijk ik ze na en dan richt ik me naar Mary.
    "Heb jij misschien ook zin om mee te gaan?" vraag ik aan haar.
    Ik kan maar beter doen alsof ik haar aardig vind.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    'doe ik ook' zeg ik afwezig 'meestal' mompel ik er achterna 'Maar bij een reflex denk je niet na'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    Ik voel me rood worden en kijk naar beneden. "Ik." Zeg ik en glimlach. Ik wil hem een kus geven maar bedenk me. Daarom geef ik hem maar een knuffel en hou hem vast in de knuffel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ah jakies kots bah :( )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik voel mijn mobiel trillen. Ik kijk hoofdschuddend naar Levi en loop dan de kamer uit. "Hallo?" Ik hoor vanalles aan de andere kant, maarr weet niet wat het is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    nu staat hij voor me en ik voel zijn adem op mijn gezicht, ik draai mijn hoofd weg voor de stank.
    hij bekijkt me terwijl ik daar sta in mijn ziekehuis jurkje tegen de muur aangepakt. ik denk aan hoe ik vroeger was en probeer me te verdedigen, ik geef hem een stomp in zijn maag.
    even kreunt hij en zakt hij in elkaar dan staat hij weer rechtop en schiet hij met een hand naar mijn kaak en duwt hij me tegen de muur terwijl hij me aankijkt met zijn gezicht heel dichtbij de mijne, hij grijnst weer.
    Hallo? hoor ik uit de mobiel ik kreun en mompel André....help

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:22 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    André loopt de kamer uit en ik grijp mijn kans, ik maak de andere knoopjes ook los en hoef de dwangbuis alleen nog maar van mijn armen af te halen. maar iets hielt me tegen en ik wachte.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    Ik klap even in mijn handen als een klein kind dat na lang zeuren toch een snoepje mag wanneer Mary me mijn zin geeft.
    "Ga je mee?" hoor ik Michael plots vragen.
    Hij neemt snel afscheid van Donna en Pablo. Mijn mond kan openvallen van verbazing wanneer hij Mary ook een lift aanbiedt. In plaats daarvan verschijnt er een brede lach op mijn lippen. Mijn hart maakt een sprongetje. Dan kijk ik naar Michael's handen en trek grijnzend mijn wenkbrauw op.
    "Hoe wil je rijden, Hercules?" vraag ik terwijl ik naar de verbanden wijs.

    Irial

    "Ik," zegt Kyle blozend waarop hij glimlacht.
    Ik doe hetzelfde wanneer ik zijn gezicht dichter bij het mijne zie komen. Plots lijkt hij zich te bedenken en geeft me een knuffel. Ik hoef niet lang na te denken waarom. Mijn glimlach verdwijnt en ik kijk zuur.
    "Ik haat dit," zeg ik geërgerd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maya

    terwijl ik tegen de muur word aangeduwd voel ik zijn andere hand over min schouderlopen naar mijn sleutel been, over mijn borstbeen over mijn buik.
    nu heefd hij mijn heup vast en hij duwt me naar beneden tegen de grond André help... mompel ik weer en hij gromt


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    André help?
    Die stem, je hoort het niet duidelijk. Ik hoorde veel kabaal, ik probeer te oncijferen wie het is. Ik graaf diep in mijn geheugen maar kan het niet vinden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik begin te lachen.
    "Hercules kan alles!" zeg ik.
    "Maar wil jij wel even mijn sleutel pakken want dat kan ik niet."
    Ik kijk Mary vragend aan.
    "Ga je mee?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik laat los wanneer hij dat zegt. "W-wat?" Vraag ik voorzichtig. Ik wil hem wel aankijken maar het lukt niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.