• Hooi! Ik en HappyPotter organiseren een meeting! *O*
    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten

    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd - Vanuit Houten
    - Cynthia - HappyPotter - Vanuit Nieuwegein
    - Sander - Glaedmir - Sander komt als geest - Vanuit Den Bosch
    - Eveline - Defensive - Vanuit Zutphen
    - Romi - Sluipvoet - Vanuit Zutphen
    - Dominique - Hel - Vanuit Enschede
    - Samantha - Shogun - Vanuit Almelo
    - Thijs - Cesare - Vanuit Tiel
    - Joy - Edinburgh - Vanuit Culemborg
    - Perry - Amaryl - Vanuit Utrecht
    - Demi - CallieVernon - Vanuit Nijmegen
    - Maaike - PixieTale - Vanuit Nijmegen
    - Destiny - ZaynBieber - Vanuit Nieuwegein
    - Esther - Adler - Vanuit Amesfoort
    - Jennifer - xGuitarHerox - Vanuit Waddinxveen
    Ik wil graag mobiele nummers uitwisselen met de mensen die sowieso komen, en waarvan ik de nummers nog niet heb. Dan kan ik jou bereiken als je niet om 1 uur op komt dagen, en jij mij als je trein vertraging hebt of als je toch ineens niet kan komen, etc. Wanneer ik geen nummer van je krijg/heb, kan ik je niet helpen en weten we ook niet dat we op je moeten wachten etc. Dus graag even je nummer geven [:

    Deze mensen komen misschien;
    - Nicoline - Winterwerp
    - Jalissa - Fantasia
    - Louisa - Louisaaa
    - Kirsten - Jonsu
    - Sarah - ALTERMOON
    - Esmee - ZilverenSnor
    - Amber - Comeau
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Joyce - Goldenflower - Vanuit Purmerend via Zaandam
    - Sterre - Prim - Vanuit Zeeland, via Rotterdam


    Deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april!
    http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=57803&productId=119366

    Het is een Quizlet meeting, dus deze meeting is alleen voor mensen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:59 ]

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat dat zal gebeuren, hoor. Mijn ervaring met meetings is dat we veel te veel kletsen waardoor we niet veel vooruit komen :W


    Hehe, ja ok daar heb je eigenlijk wel heel erg gelijk in


    Ligt and Darkness are both very different..

    Krullerd zei op 18 jan 2012 - 16:45: ip

    nog iemand iets te vertellen? Laten we dit topic vol maken dan zijn we toe aan nummer 3

    Dit is dus niet de bedoeling! Ga maar lekker ergens anders spammen en gebruik dit topic alleen voor overleg. Het is niet de bedoeling dat het meeting-forum wordt gebruikt als plek om te praten. Ook al vraagt iemand er uitdrukkelijk om.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 13:40 ]


    I am an idiot, I move.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat dat zal gebeuren, hoor. Mijn ervaring met meetings is dat we veel te veel kletsen waardoor we niet veel vooruit komen :W

    Nou dat eerste heb ik ook vaak ervaren, maar dat laatste... meetings waar ik bij ben dan lopen we meestal juist de hele tijd, gewoon lopen en kletsen x'D

    ik ben nog maar naar 1 meeting geweest dus ik heb niet zoveel ervaring met meetings


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Krach schreef:
    (...)
    Dit is dus niet de bedoeling! Ga maar lekker ergens anders spammen en gebruik dit topic alleen voor overleg. Het is niet de bedoeling dat het meeting-forum wordt gebruikt als plek om te praten. Ook al vraagt iemand er uitdrukkelijk om.


    x) ^^ we overleggen hoe we tegen mekaar gaan praten (A)

    *sorry xD*


    Ligt and Darkness are both very different..

    Het is al weer een jaar geleden dat ik Krull voor het eerst/laatste zag :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik neem mijn Wreck this Journal mee. Denk ik. Ik moet hem nog steeds ergens met een openbare ruimte hangen en dan mag iedereen er in schrijven. En hopen dat mijn fototoestel dan al gemaakt is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    Het is al weer een jaar geleden dat ik Krull voor het eerst/laatste zag :'D

    Ja, 1 jaar 1 maand en 11 dagen geleden!

    Krullerd schreef:
    (...)
    Ja, 1 jaar 1 maand en 11 dagen geleden!


    Haha. Klopt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    Ik neem mijn Wreck this Journal mee. Denk ik. Ik moet hem nog steeds ergens met een openbare ruimte hangen en dan mag iedereen er in schrijven. En hopen dat mijn fototoestel dan al gemaakt is.


    anders heb ik er ook ngo wel 1, ik maak ws sowieso foto's van de meeting :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Glaedmir schreef:
    (...)

    anders heb ik er ook ngo wel 1, ik maak ws sowieso foto's van de meeting :)


    Waarschijnlijk sowieso... dat betekent dat het mogelijk is dat je het sowieso doet O.o


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Glaedmir schreef:
    (...)

    anders heb ik er ook ngo wel 1, ik maak ws sowieso foto's van de meeting :)


    Ja, maar ik ben gehecht aan mijn fototoestel en ik wil niet alleen een groepsfoto


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    Ja, maar ik ben gehecht aan mijn fototoestel en ik wil niet alleen een groepsfoto

    Geloof me, met Sander heb je 100 foto's waarvan je achteraf wenst dat ze er niet waren. :'D

    Fantasia schreef:
    (...)
    Geloof me, met Sander heb je 100 foto's waarvan je achteraf wenst dat ze er niet waren. :'D


    Geloof me, ik ben getraind om de camera te ontwijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cesare schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk sowieso... dat betekent dat het mogelijk is dat je het sowieso doet O.o



    HAHAHAHAHA XD Ok xD zo kan je het idd zien! xD

    Geloof me, met Sander heb je 100 foto's waarvan je achteraf wenst dat ze er niet waren. :'D


    wtf, wa nou? xD


    Ligt and Darkness are both very different..