• Hooi! Ik en HappyPotter organiseren een meeting! *O*
    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten

    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd - Vanuit Houten
    - Cynthia - HappyPotter - Vanuit Nieuwegein
    - Sander - Glaedmir - Sander komt als geest - Vanuit Den Bosch
    - Eveline - Defensive - Vanuit Zutphen
    - Romi - Sluipvoet - Vanuit Zutphen
    - Dominique - Hel - Vanuit Enschede
    - Samantha - Shogun - Vanuit Almelo
    - Thijs - Cesare - Vanuit Tiel
    - Joy - Edinburgh - Vanuit Culemborg
    - Perry - Amaryl - Vanuit Utrecht
    - Demi - CallieVernon - Vanuit Nijmegen
    - Maaike - PixieTale - Vanuit Nijmegen
    - Destiny - ZaynBieber - Vanuit Nieuwegein
    - Esther - Adler - Vanuit Amesfoort
    - Jennifer - xGuitarHerox - Vanuit Waddinxveen
    Ik wil graag mobiele nummers uitwisselen met de mensen die sowieso komen, en waarvan ik de nummers nog niet heb. Dan kan ik jou bereiken als je niet om 1 uur op komt dagen, en jij mij als je trein vertraging hebt of als je toch ineens niet kan komen, etc. Wanneer ik geen nummer van je krijg/heb, kan ik je niet helpen en weten we ook niet dat we op je moeten wachten etc. Dus graag even je nummer geven [:

    Deze mensen komen misschien;
    - Nicoline - Winterwerp
    - Jalissa - Fantasia
    - Louisa - Louisaaa
    - Kirsten - Jonsu
    - Sarah - ALTERMOON
    - Esmee - ZilverenSnor
    - Amber - Comeau
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Joyce - Goldenflower - Vanuit Purmerend via Zaandam
    - Sterre - Prim - Vanuit Zeeland, via Rotterdam


    Deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april!
    http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=57803&productId=119366

    Het is een Quizlet meeting, dus deze meeting is alleen voor mensen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:59 ]

    Ik zal eens kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ben ik de enigste die de nieuwe ov site kut vind?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Krullerd schreef:
    (...)
    Ja, maar ook naast 19B, en dat staat in de beginpost. 18B en 19B liggen bij elkaar.


    Klopt, lol.
    @Sarita. 9292ov ken ik niet. Die van NS vind ik wel chill, maar die van Veolia absoluut niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kunnen jullie me vertellen waar de jaarbeursplein is want daar stopt mijn bus. --'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 15:19 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    Kunnen jullie me vertellen waar de jaarbeursplein is want daar stopt mijn bus. --'

    Naast centraal.

    LordSarita schreef:
    Kunnen jullie me vertellen waar de jaarbeursplein is want daar stopt mijn bus. --'


    Ja, onder het station. Je moet dan de bordjes station volgen en dan kom je in Hoog Catharijne en dan moet je richting station en dan kom je in de grote hal en daar zoek je naar 18B/19B


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik heb iemand gehoord die wil er al om 10 zijn beweert ze? xD

    MAAR OV9292 niet vertrouwen! :'D Hij heeft me flink voor de gek gehouden tijdens mijn reis.. ^_^"


    Ligt and Darkness are both very different..

    Glaedmir schreef:
    ik heb iemand gehoord die wil er al om 10 zijn beweert ze? xD

    MAAR OV9292 niet vertrouwen! :'D Hij heeft me flink voor de gek gehouden tijdens mijn reis.. ^_^"


    om 10 uur in utrecht zijn?? of wat?? dan ben je er wel heeel vroeg!!!!
    maar mijn vraag is eerder, TOT hoe laat blijft iedereen, want ik denk niet dat iedereen uren in utrecht blijft....


    The whole world is changing, but I stay myself!!

    Glaedmir schreef:
    ik heb iemand gehoord die wil er al om 10 zijn beweert ze? xD

    MAAR OV9292 niet vertrouwen! :'D Hij heeft me flink voor de gek gehouden tijdens mijn reis.. ^_^"

    Mij nog nooit anders

    Tot hoe laat duur het ongeveer?
    Als ik kom (wat ik de kans uiteindelijk best groot schat) komt mijn trein rond kwart over aan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tot 6 a 7 uur. We eten daar 's avonds in de mac ofzo, en dan gaan we richting station en kan iedereen kijken wanneer hij of zij wil gaan [:

    Glaedmir schreef:
    ik heb iemand gehoord die wil er al om 10 zijn beweert ze? xD

    MAAR OV9292 niet vertrouwen! :'D Hij heeft me flink voor de gek gehouden tijdens mijn reis.. ^_^"

    Lolwut dan lig ik nog in bed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Krach schreef:
    (...)
    Dit is dus niet de bedoeling! Ga maar lekker ergens anders spammen en gebruik dit topic alleen voor overleg. Het is niet de bedoeling dat het meeting-forum wordt gebruikt als plek om te praten. Ook al vraagt iemand er uitdrukkelijk om.

    Achtung achtung alarm! Sofort Stellung beziehen! Der Iwan kommt!
    Neh kiddin', we got it :]. Maar mag wel wat minder heftig als je 't mij vraagt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kom om 12:37 of 13:07 aan, ik zie nog wel welke precies. ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik, Cynthia, Joy en Thijs zijn er om 12:32 uit mijn hoofd, zodat mensen die wat eerder komen dan 1 uur, opgevangen kunnen worden ^^