• Hooi! Ik en HappyPotter organiseren een meeting! *O*
    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten

    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd - Vanuit Houten
    - Cynthia - HappyPotter - Vanuit Nieuwegein
    - Sander - Glaedmir - Sander komt als geest - Vanuit Den Bosch
    - Eveline - Defensive - Vanuit Zutphen
    - Romi - Sluipvoet - Vanuit Zutphen
    - Dominique - Hel - Vanuit Enschede
    - Samantha - Shogun - Vanuit Almelo
    - Thijs - Cesare - Vanuit Tiel
    - Joy - Edinburgh - Vanuit Culemborg
    - Perry - Amaryl - Vanuit Utrecht
    - Demi - CallieVernon - Vanuit Nijmegen
    - Maaike - PixieTale - Vanuit Nijmegen
    - Destiny - ZaynBieber - Vanuit Nieuwegein
    - Esther - Adler - Vanuit Amesfoort
    - Jennifer - xGuitarHerox - Vanuit Waddinxveen
    Ik wil graag mobiele nummers uitwisselen met de mensen die sowieso komen, en waarvan ik de nummers nog niet heb. Dan kan ik jou bereiken als je niet om 1 uur op komt dagen, en jij mij als je trein vertraging hebt of als je toch ineens niet kan komen, etc. Wanneer ik geen nummer van je krijg/heb, kan ik je niet helpen en weten we ook niet dat we op je moeten wachten etc. Dus graag even je nummer geven [:

    Deze mensen komen misschien;
    - Nicoline - Winterwerp
    - Jalissa - Fantasia
    - Louisa - Louisaaa
    - Kirsten - Jonsu
    - Sarah - ALTERMOON
    - Esmee - ZilverenSnor
    - Amber - Comeau
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Joyce - Goldenflower - Vanuit Purmerend via Zaandam
    - Sterre - Prim - Vanuit Zeeland, via Rotterdam


    Deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april!
    http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=57803&productId=119366

    Het is een Quizlet meeting, dus deze meeting is alleen voor mensen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:59 ]

    Defensive schreef:
    Zo, ik zit één dag niet op Q en meteen is er al weer een derde topic. What'd I miss? D:

    not much, not much. (A)


    Get Drunk. Stay Drunk.

    Cesare schreef:
    (...)

    Maar ik zit veel langer in de trein, dus als ik niet in de voorste coupe zit kan ik dat al sms voordat jij uberhaupt op het station staat. Of bedoelde je dat niet?

    Ja, maar dan weet ik dat je niet in de voorste zit. Maar misschien weet ik dan niet waar je wel zit. Tenzij jij dat heel duidelijk uit kan leggen, haha.

    Het valt me nu pas op dat, er mnsen in Nieuwegein, Utrecht, Houten wonen :o


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Winterwerp schreef:
    Het valt me nu pas op dat, er mnsen in Nieuwegein, Utrecht, Houten wonen :o

    waar woon jij dan, staat er niet bij (A)


    Get Drunk. Stay Drunk.

    ZaynBieber schreef:
    (...)
    not much, not much. (A)


    Gelukkig. (bloos)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Krullerd schreef:
    (...)
    Ja, maar dan weet ik dat je niet in de voorste zit. Maar misschien weet ik dan niet waar je wel zit. Tenzij jij dat heel duidelijk uit kan leggen, haha.


    Ik geef wel een coupe nummer, en meestal rijd er zo'n trein waar je helemaal door heen kunt kijken toch? :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    xGuitarHerox schreef:
    Fantasia zei dat kenji mischien niet mocht komen. hij was er toch ook bij die vorige meeting? dus ik zou niet weten waarom hij er niet bij mag zijn. beetje lullig vind ik dat maargoed

    Ik zei niet dat hij niet mag komen, maar dat ik weet dat er mensen zijn die het niet prettig vinden als er mensen van buiten quizlet op een quizletmeeting komen. Genoeg mensen vinden het sowieso al lastig/eng om met een groep mensen van internet af te spreken die ze bijna niet kennen, een persoon van buiten die 'veilige omgeving' brengt dan alleen meer onzekerheid.
    Eerlijk gezegd, snap ik sowieso niet helemaal waarom je hem mee zou willen nemen.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Ik zei niet dat hij niet mag komen, maar dat ik weet dat er mensen zijn die het niet prettig vinden als er mensen van buiten quizlet op een quizletmeeting komen. Genoeg mensen vinden het sowieso al lastig/eng om met een groep mensen van internet af te spreken die ze bijna niet kennen, een persoon van buiten die 'veilige omgeving' brengt dan alleen meer onzekerheid.
    Eerlijk gezegd, snap ik sowieso niet helemaal waarom je hem mee zou willen nemen.

    ik neem andrea ook mee, maar dat is meer voor demi.
    ik ken ook niemand hier bijna maar t word vast wel gezellig.
    hoe meer zielen, des te meer vreugd.. toch?? ;D


    Get Drunk. Stay Drunk.

    ZaynBieber schreef:
    (...)
    ik neem andrea ook mee, maar dat is meer voor demi.
    andrea heeft ook geen q
    ik ken ook niemand hier bijna maar t word vast wel gezellig.
    hoe meer zielen, des te meer vreugd.. toch?? ;D ik hoop niet dat iemand dat heel erg vind?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:24 ]


    Get Drunk. Stay Drunk.

    *sadface* Ik kan niet.. Ik heb dan een wedstrijd die ik écht niet af kan zeggen.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Ik zei niet dat hij niet mag komen, maar dat ik weet dat er mensen zijn die het niet prettig vinden als er mensen van buiten quizlet op een quizletmeeting komen. Genoeg mensen vinden het sowieso al lastig/eng om met een groep mensen van internet af te spreken die ze bijna niet kennen, een persoon van buiten die 'veilige omgeving' brengt dan alleen meer onzekerheid.
    Eerlijk gezegd, snap ik sowieso niet helemaal waarom je hem mee zou willen nemen.

    omdat ik hem aardig vind en hem ook weer eens wil zien. ik dacht dat het mischien gezellig was. je doet wel heel erg onaardig zeg. mag je hem niet? zo niet dan negeer je hem toch lekker? dat kunnen andere mensen ook. je bent de enige die het een probleem vind. en ik weet dat je mij niet mag dus dat kan je ook gewoon zeggen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xGuitarHerox schreef:
    (...)
    omdat ik hem aardig vind en hem ook weer eens wil zien. ik dacht dat het mischien gezellig was. je doet wel heel erg onaardig zeg. mag je hem niet? zo niet dan negeer je hem toch lekker? dat kunnen andere mensen ook. je bent de enige die het een probleem vind. en ik weet dat je mij niet mag dus dat kan je ook gewoon zeggen.

    Sorry, maar ik ben het wel een beetje eens met Fantasia. Als je mensen van het internet ontmoet, is dat heel erg raar en onwennig. Maar je hebt wel met ze gesproken en je kent ze al een beetje. Misschien heb je zelfs al gemsnd/getwitterd/facebook met ze gedaan. En het is heel erg apart om iemand te ontmoeten die je helemaal niet kent... That's all.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik ben het wel een beetje eens met Fantasia. Als je mensen van het internet ontmoet, is dat heel erg raar en onwennig. Maar je hebt wel met ze gesproken en je kent ze al een beetje. Misschien heb je zelfs al gemsnd/getwitterd/facebook met ze gedaan. En het is heel erg apart om iemand te ontmoeten die je helemaal niet kent... That's all.

    ik snap het aan de ene kant ook wel, maar het gaat me nu ook om de manier waarop ze het zegt ;/ en ik vind het ook weer zo lullig om te zeggen: sorry je mag niet komen omdat je niet op quizlet zit
    naja weetje, zeggen jullie het maar. ikzelf denk dat het geen kwaad kan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    zoow 3e topic al x) Dit loopt nog meer storm dan mijn den bosch meeting toen haha.

    Nog een kleine wijziging, ik reis waarschijnlijk via Nijmegen gezien daar ook een paar komen, en Lieke niet meer komt :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Wwaaah derde topic jsus