• Hooi! Ik en HappyPotter organiseren een meeting! *O*
    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten

    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd - Vanuit Houten
    - Cynthia - HappyPotter - Vanuit Nieuwegein
    - Sander - Glaedmir - Sander komt als geest - Vanuit Den Bosch
    - Eveline - Defensive - Vanuit Zutphen
    - Romi - Sluipvoet - Vanuit Zutphen
    - Dominique - Hel - Vanuit Enschede
    - Samantha - Shogun - Vanuit Almelo
    - Thijs - Cesare - Vanuit Tiel
    - Joy - Edinburgh - Vanuit Culemborg
    - Perry - Amaryl - Vanuit Utrecht
    - Demi - CallieVernon - Vanuit Nijmegen
    - Maaike - PixieTale - Vanuit Nijmegen
    - Destiny - ZaynBieber - Vanuit Nieuwegein
    - Esther - Adler - Vanuit Amesfoort
    - Jennifer - xGuitarHerox - Vanuit Waddinxveen
    Ik wil graag mobiele nummers uitwisselen met de mensen die sowieso komen, en waarvan ik de nummers nog niet heb. Dan kan ik jou bereiken als je niet om 1 uur op komt dagen, en jij mij als je trein vertraging hebt of als je toch ineens niet kan komen, etc. Wanneer ik geen nummer van je krijg/heb, kan ik je niet helpen en weten we ook niet dat we op je moeten wachten etc. Dus graag even je nummer geven [:

    Deze mensen komen misschien;
    - Nicoline - Winterwerp
    - Jalissa - Fantasia
    - Louisa - Louisaaa
    - Kirsten - Jonsu
    - Sarah - ALTERMOON
    - Esmee - ZilverenSnor
    - Amber - Comeau
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Joyce - Goldenflower - Vanuit Purmerend via Zaandam
    - Sterre - Prim - Vanuit Zeeland, via Rotterdam


    Deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april!
    http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=57803&productId=119366

    Het is een Quizlet meeting, dus deze meeting is alleen voor mensen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:59 ]

    CallieVernon schreef:
    Wwaaah derde topic jsus


    hahahaha xD Ja gaat vlot xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    xGuitarHerox schreef:
    (...)
    omdat ik hem aardig vind en hem ook weer eens wil zien. ik dacht dat het mischien gezellig was. je doet wel heel erg onaardig zeg. mag je hem niet? zo niet dan negeer je hem toch lekker? dat kunnen andere mensen ook. je bent de enige die het een probleem vind. en ik weet dat je mij niet mag dus dat kan je ook gewoon zeggen.

    Ik snap echt niet waarom je er ineens bij haalt dat ik jou niet zou mogen, want je weet best dat dat niet zo is. Slaat ook echt helemaal nergens op.
    Het enige wat ik te zeggen heb, is dat er mensen zijn die het niet fijn vinden. En -naar mijn idee- moet het op een meeting van mensen van quizlet niet zo zijn dat mensen zich gaan aanpassen voor iemand die niet op quizlet zit, omdat er één persoon is die hem graag wilt zien. Je kunt immers ook zelf met hem afspreken, right?

    Ik ben het eigenlijk met Fantasia eens. Het is een Quizlet meeting, dus voor mensen van Quizlet.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Ik snap echt niet waarom je er ineens bij haalt dat ik jou niet zou mogen, want je weet best dat dat niet zo is. Slaat ook echt helemaal nergens op.
    Het enige wat ik te zeggen heb, is dat er mensen zijn die het niet fijn vinden. En -naar mijn idee- moet het op een meeting van mensen van quizlet niet zo zijn dat mensen zich gaan aanpassen voor iemand die niet op quizlet zit, omdat er één persoon is die hem graag wilt zien. Je kunt immers ook zelf met hem afspreken, right?

    Sorry dat ik dat zei maar ik had het gevoel dat je de laatste tijd echt onaardig tegen me deed.
    Schrap ons dan maar allebei


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xGuitarHerox schreef:
    (...)
    Sorry dat ik dat zei maar ik had het gevoel dat je de laatste tijd echt onaardig tegen me deed.
    Schrap ons dan maar allebei


    Serieus? XD kom gewoon xD

    Je moet tenslotte nog een geest laten huilen xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Glaedmir schreef:
    (...)

    Serieus? XD kom gewoon xD

    Je moet tenslotte nog een geest laten huilen xD

    dat is waar :') maar ik heb op die dag ook een dansshow dus ik kan dan toch niet lang


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    awwh, wat jammer dat er nu zoveel afzeggen..... maar derde topic, geweldig!
    ben benieuwd of er nog een vierde komt haha


    The whole world is changing, but I stay myself!!

    PixieTale schreef:
    awwh, wat jammer dat er nu zoveel afzeggen..... maar derde topic, geweldig!
    ben benieuwd of er nog een vierde komt haha

    Er zegen ook heel veel dat ze wel zeker komen ^^

    TOPIC 3! late reactie.


    There's power in the words you whisper.

    Ebenezer schreef:
    TOPIC 3! late reactie.

    Haha ja super he

    Maaruh, wat zijn de plannen vier februari? :p

    CallieVernon schreef:
    Maaruh, wat zijn de plannen vier februari? :p


    jaa, zou ik ook wel willen weten eigenlijk, wat is nu het precieze idee van de hele middag?? alleen shoppen enzo??

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 22:15 ]


    The whole world is changing, but I stay myself!!

    PixieTale schreef:
    (...)

    jaa, zou ik ook wel willen weten eigenlijk, wat is nu het precieze idee van de hele middag?? alleen shoppen enzo??

    Rondhangen/lopen en het gezellig hebben? Gewoon zonder doel doen waar iedereen zin in heeft (en wat het weer toelaat) lijkt me toch, zoals op de meeste meetings.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Rondhangen/lopen en het gezellig hebben? Gewoon zonder doel doen waar iedereen zin in heeft (en wat het weer toelaat) lijkt me toch, zoals op de meeste meetings.


    ooo oke hahaa
    maar het is ook wel de eerste meeting waar ik heen ga, dus ik weet nog niet helemaal wat ik moet verwachten, maar dat zie ik dan wel


    The whole world is changing, but I stay myself!!

    PixieTale schreef:
    (...)

    jaa, zou ik ook wel willen weten eigenlijk, wat is nu het precieze idee van de hele middag?? alleen shoppen enzo??


    meestal als je iets helemaal niet plant en gewoon aan het moment overlaat, word het het leukst!
    anders ga je er helemaal verw8ingen van krijge enzoo denk ik :Y)


    I miss the days when life was simple.