• Helleeuuw!
    Ik vroeg me af wat jullie bezigheidstherapie is. Is dat over een kort of lang tijdsbestek?
    Het mijne is óf zingen (oftewel mensen hun oren laten bloeden) óf, sinds eergisteren, "I have a dream" van Martin Luther King uit mijn hoofd leren.

    Tell me what's yours! (kuchkuch, mijn engels is slecht, maar het komt erop neer dat ik dat gewoon wil weten^^)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Domme spelletjes spelen, opruimen, muziek luisteren. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lezen, schrijven, muziek luisteren, ..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    quizlet, schrijven, lezen, rondkijken, vooruit werken voor school zodat ik langer op q kan, random games spelen, vals zingen of dansen foto bewerken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mensen irriteren met onzin uitkramen ;3 Of gewoon door irritant te zijn ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    De songtekst van die liedjes uit mijn jeugd uit mijn hoofd leren, ben nu bezig met Bohemian Rhapsody.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MordSith schreef:
    Mensen irriteren met onzin uitkramen ;3 Of gewoon door irritant te zijn ;3

    O god, dat is één van mijn bezigheden op school. ^^


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Lezen @ Q, schrijven, muziek en foto's bewerken c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Tekenen, anime kijken en Japans leren (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nagels lakken, op 9gag kijken, op youtube naar Smosh kijken (oh, dat werkt echt perfect <3), op youtube naar Daneboe kijken, opmaken en daarna er weer afhalen, naar buiten naar de eendjes kijken... (:
    Ik heb veel bezigheidstherapie nodig, anders word ik helemaal gek van mezelf.

    OHOHOH ik vergeet bijna Farm Story, Fashion Story, City Story, Bakery Story en Restaurant Story. :')


    Destroy what destroys you.

    Sherlocked schreef:
    Nagels lakken, op 9gag kijken, op youtube naar Smosh kijken (oh, dat werkt echt perfect <3), op youtube naar Daneboe kijken, opmaken en daarna er weer afhalen, naar buiten naar de eendjes kijken... (:
    Ik heb veel bezigheidstherapie nodig, anders word ik helemaal gek van mezelf.

    OHOHOH ik vergeet bijna Farm Story, Fashion Story, City Story, Bakery Story en Restaurant Story. :')


    Eehja! Ik doe ook nagellakken, mezelf opmaken (t ziet er niet uit) en eraf halen (yk) ENENENENEN! Ik kijk ook altijd Smosh terug. Gewoon omdat het nergens op slaat. x]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Sherlocked schreef:
    Nagels lakken, op 9gag kijken, op youtube naar Smosh kijken (oh, dat werkt echt perfect <3), op youtube naar Daneboe kijken, opmaken en daarna er weer afhalen, naar buiten naar de eendjes kijken... (:
    Ik heb veel bezigheidstherapie nodig, anders word ik helemaal gek van mezelf.

    OHOHOH ik vergeet bijna Farm Story, Fashion Story, City Story, Bakery Story en Restaurant Story. :')

    9gag is awesome en ik kijk ook Smosh!!! <3


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gumi schreef:
    (...)
    9gag is awesome en ik kijk ook Smosh!!! <3


    Ooh jah! Ik zie hier veel mensen die Smosh kijken. Me gusta! =D


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Muziek luisteren, tekenen of gitaar spelen. (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Twitteren, en nutteloze filmpjes kijken op youtube hihi.


    Alleen maar tranen van geluk

    Schrijven & muziek luisteren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you