• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valeria Blake

    'Zeg mij wat.' Grinnikte ik zachtjes. Ik keek toe hoe Sierra terug naar het podium liep en zich daar installeerde met een gitaar. Door me om te draaien zag ik dat er meisje aan het kijken was naar de plek waar Sierra net verdwenen was en ik wierp haar een onzekere glimlach toe. "Ik vroeg dus of je van plan was hier lang te blijven," Ik glimlachte even. 'Dat hangt ervan af, was jij van plan om nog lang te blijven?' Ik trok even met mijn wenkbrauwen, wat me nog goed afging en keek dan nog eens naar Sierra, ze had echt een mooie stem en ze kon veel instrumenten bespelen. Meer dan genoeg om jaloers op te zijn en dan had ik het nog niet gehad over haar uiterlijk maar goed, ik moest me gewoon niet zo aanstellen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:54 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sierra Michelle Silver

    Verveeld van de gewone gitaar besloot ik achter de piano te gaan zitten. In België zou ik luidkeels gevraagd hebben welke liedjes ze wilden horen. Hier ? Hier was ik zo onzeker als een meisje van 2 die voor het eerst voor de klas staat en haar naam moet zeggen. Ik dacht even na maar bedacht dan een liedje. Coming Home. Zonder rapstukje dan wel. Als ze dat wouden horen moesten ze het zelf maar zingen. Met mijn ogen op mijn vinger gericht en de micro naar mijn mond gebogen begon ik te spelen.

    Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

    Ik ving nog net de onzeker glimlach van het roodharige meisje op, reageerde door haar een vriendelijke glimlach terug te geven maar die had ze waarschijnlijk al niet meer gezien. Zodra ik hoorde wel liedje er gespeeld werd kreeg ik het plots ijskoud en huiverde lichtjes. Dit was een nummer die mijn moeder had laten afspelen op mijn vaders begrafenis. Ik was 7 geweest toen hij overleed, kon me niet zo heel veel meer van hem herinneren maar die dag zou ik nooit meer vergeten. Met een licht vertrokken gezicht gleed mijn hand even over de bar heen. Soms, heel soms, vroeg ik me af hoe het zou zijn geweest als dad er nog was geweest. Hoe het dan gegaan zou zijn met moeder en het feit dat ze zovaak afwezig was thuis. Iets waar je niet aan moet denken, lynn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Dat hangt ervan af, was jij nog van plan om lang te blijven."
    "Dat hangt ervan af," herhaal ik met een lachje.
    Ze staat opnieuw naar Sierra te kijken en ik druk een kusje op haar wang.
    Ik bekijk Valeria nog een keer van kop tot teen en sta me af te vragen hoe zo'n meisje in godsnaam in mij geïnteresseerd kan zijn.
    Ik haal met glimlach mijn schouders op en besluit nog even naar Sierra te luisteren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sierra Michelle Silver

    Zuchtend speelde ik wat verder op de piano. Het ging me beter af dan andere instrumenten moet ik toegeven. "Okay" riep ik luid. "Een beetje leven in deze Pub mag wel !" vervolgde ik. Ik speelde Forget You aangezien ik niet wou vloeken in het openbaar. Met mijn 1e voet stampte ik de stoel achter me weg en ging rechstaan. De micro zette ik ook wat hoger en vrolijk begon ik eraan. Wat heeft het voor nut nu nog zitten te treuren ? Niks dus.

    Valeria Blake

    Hij herhaalt me lachend waardoor ook ik in de lach schiet. Vermoeid laat ik mijn hoofd rusten tegen Irials schouder, het was tenslotte al laat en ik was al redelijk vroeg op. 'Zeg,' Ik keek even op naar boven.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:46 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aimee
    'Jij vast ook.' zegt Vince flirterig. 'Daar mag je zelf over oordelen,' zeg ik even flirterig terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sierra Michelle Silver

    Mijn vingers protesteerden dus ik moest wel stoppen. Een paar treurige blikken kwamen uit het publiek maar ik trok me er niets van aan. Ik liep terug naar de 2. "Nou, nog veel succes in hier" zeg ik lachend in het Vlaams.

    Valeria Blake

    Ik keek haar niet begrijpend aan. 'Wat zei je?' Dan pas bedacht ik me dat ik niet eens gevraagd had waar ze vandaan kwam maar daar nam ik eigenlijk geen tijd voor. 'Komaan, niet stoppen nu.' Ik grijnsde even naar Irial, drukte zacht mijn lippen op de zijne en sleurde Sierra dan mee terug naar het podium. 'Ik speel, jij zingt.' Ik ging achter de piano zitten en liet mijn vingers even knakken. Het mocht dan even geleden zijn, het ging mij heus wel nog lukken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vince

    'Daar moet je zelf over oordelen.' zegt ze flirterig terug. 'Dan moet je maar je shirt wat omhoog doen.' flirt ik weer.


    I only miss you when I'm breathing

    Sierra Michelle Silver

    Verbaasd keek ik haar aan toen ze me naar het podium sleurde. Hopelijk speelde ze iets leuk en vrolijk zodat ik nog wat kon rondhuppelen op het podium en dan was het nog eens hopen dat hier toevallig een producer zat.

    Aimee
    'Dan moet je maar je shirt wat omhoog doen.' flirt hij weer terug. Ik denk even na en grijns dan, 'okee, best'. Maar in plaats van mijn shirt een stuk omhoog te trekken, trek ik hem helemaal uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Okeee, best.' zegt ze, maar ze trekt haar shirtje in de plaats van een stukje omhoog helemaal uit. Ik kijk héél evev geschrokken als ze hem helemaal uit trekt maar herstel snel weer mijn blik in in een glimlach. 'Nou dat is inderdaad sexy!' zeg ik zacht tegen haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Valeria Blake

    Ik dacht even na en zette dan in met een vrolijk deuntje van een nogal bekend liedje en hoopte dan maar dat Sierra het zou kennen.

    [kies jij maar hoor, ik ken niet echt veel vrolijke liedjes (: ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    Voor ik kan antwoorden staat Sierra weer bij ons. Ze zegt iets in een taal die ik niet begrijp en ik trek even mijn wenkbrauw op. Plots krijg ik een kus van Valeria die Sierra meesleept naar het podium.
    "Hé, je vergeet mij!" roep ik lachend terwijl ik hen achterna ren. Valeria gaat aan de piano zitten, en ikzelf neem een akoestische gitaar.
    "Go for it," zeg ik tegen de meisjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.