• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    Ik ril even zachtjes maar blijf strijken over het slotje, dan onderbreek ik het zoenen en ga geef een paar kusjes naar beneden naar haar nek.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    "Veel beter," zegt ze lachend.
    Ik kijk toe hoe ze haar haren naar achter duwt. Dan slaat ze haar armen om mijn nek. Gelukkig weegt ze niet veel.
    Ik druk mijn lippen opnieuw op de hare tot ik besef wat ze net gezegd had.
    "Dus er komen volgende keren?" vraag ik met een brede glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valeria Blake

    'Dus er komen volgende keren?' Ik grijnsde even. 'Weet je, als je nog breder grijnst scheuren je wangen nog eens.' Lachend nam ik zijn gezicht vast en draaide het een paar keer snel van links naar rechts. 'Hangt ervan af, wil je dat er volgende keren komen?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aimee
    Vince blijft over het slotje strijken. Dan onderbreekt hij het zoenen en geef een kusjes naar beneden bij mij nek. Een zachte kreun ontsnapte mijn lippen. 'Maak maar los,' fluister ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Even kreunt ze, 'Maak maar los.' fluistert ze zacht. Ik doe wat er me wordt opgedragen, en maak het slotje voorzichtig los, maar zorg ervoor dat haar BH niet meteen af gaat.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 21:06 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    Ik moet luidop lachen wanneer ze mijn gezicht van links naar rechts beweegt maar trek het uiteindelijk uit haar handen en kijk haar weer aan.
    "Hangt ervan af, wil je dat er volgende keren komen?"
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar lachend aan.
    "Nee, ik sta altijd als een halve idioot te lachen," zeg ik sarcastisch.
    Ik bijt even op mijn piercing.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aimee
    Vince maakt het slotje los maar zorgt ervoor dat mijn BH niet gelijk afgaat wat ik wel fijn vind. Ik trek met mijn hand voorzichtig zijn hoofd weer naar mij toe en begin hem weer te zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valeria Blake

    'Echt? Nog niets van gemerkt.' Ik tik hem even zachtjes tegen zijn neus en schud dan lachend mijn hoofd waardoor mijn haren weer voor mijn gezicht vallen. Met een halve kreun, halve zucht strijk ik mijn haren met één hand naar achteren. 'Ik heb er in ieder geval niets op tegen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vince

    Ik word weer naar Aimee terug getrokken en zij begint mij weer te zoenen, en ik zoen rustig terug


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Vince zoent rustig terug en ik trek me steviger tegen hem aan zodat onze buiken elkaar raken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Als onze buiken die van elkaar aanraken zie ik haar bh afvallen en voel ik het bloed door mijn lichaam stollen, maar nu ga ik nog door met zoenen. Als ze meer wilt mag zij wel het initatief nemen.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    Ik leg een arm onder haar kont om haar zo te kunnen vasthouden terwijl ik met één hand een lok haar achter haar oor duw.
    "Ik heb er in ieder geval niets op tegen," zegt ze dan.
    Ik grijns even en bijt zacht op haar onderlip.
    "Lucky me," zeg ik met een glimlach. Ik kijk even naar het podium en vraag, "Nog een rondje, jij en ik?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aimee
    Vince gaat nog steeds door met zoenen. Ik twijfel, zou hij het wel willen? Maar een manier om daar achter te komen. Ik laat mijn handen zakken naar zijn broek en maak voorzichtig zijn riem los.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valeria Blake

    'Nog een rondje, jij en ik?' Ik beet even op mijn lip van de twijfel. 'Eh, oke, maar jij kiest het liedje, alright?' Ik kus hem nog eens zachtjes en spring dan voorzichtig op de grond.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vince

    Ik kijk even naar beneden wat ze doet maar laat haar gaan en help haar een beetje, en ik gooi mijn broek weg van de bank.


    I only miss you when I'm breathing