• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee
    Ik draai even zodat ik bovenop Vince kom te liggen en begin hem steeds heftiger te zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "Eh, ok, maar jij kiest het liedje, alright?" Ze drukt nog een kusje op mijn lippen en laat zich dan op de grond zakken. Ik knik, en trek haar het podium terug op. Ik laat haar achter bij de piano en neem zelf een elektrische gitaar. Ik hou van contrast in mijn muziek. Ik kijk even naar Valeria en begin Dynamite te spelen en zingen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valeria Blake

    Ik glimlach even als ik de eerste tonen hoor van het liedje en val al snel in terwijl ik zacht begin mee te zingen met de tekst. Al snel laat ik me volledig gaan in mijn gebaren terwijl ik mijn stem zacht en stil houd zodat je vooral Irial hoort zingen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Hmm.. schrap me maar uit de rpg. Ik zit er niet in + heb genoeg andere rpg's.. S:]

    Vince

    Aimee draait ons om zodat ik boven op kom en we steeds heftiger gaan zoenen, steeds heftiger ga ik door en terwijl ik dit doe wacht ik af tot zij ook haar broek uit trekt. Of moet ik dat doen?

    [Eh moeten we "Het" skippen of gewoon allemaal uit typen? xD]


    I only miss you when I'm breathing

    [haha maakt mij niet uit a.]

    Aimee
    We gaan zoenen nog steeds heftiger en ik trek langzaam mijn broek uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Heftiger en heftiger gaat het zoenen en ik kijk toe hoe zij langzaam haar broek uit trekt, als het al een tijdje duurt probeer ik haar een te helpen en trek wat aan haar broek

    [Mij maakt het ook niks uit, maar ik weet niet wat het handigst is.]


    I only miss you when I'm breathing

    [nou wat zullen we eens gaan doen a. We kunnen 'het' ook snel beschrijven?]

    Aimee
    Vince helpt me broek uit te trekken omdat het me niet echt lukt. Ik kan er niks aan doen maar begin een beetje te grinniken. Als mijn broek eindelijk uit begin in Vince weer heftig te zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Het zoenen blijft nog steeds heftiger worden en ik kijk haar even aan. Recht in haar ogen.

    [Ja, en dan niet zo uitgebreid?.]


    I only miss you when I'm breathing

    [is goed a.]

    Aimee
    Vince kijkt me even recht in me ogen. 'Doen?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Doen?' vraagt ze. 'Als je heel even wacht,' ik tast naar een laatje in de salontafel en haal er een pakje "Rubbertjes" [xd] eruit.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Als je heel even wacht,' hij tast in een laatje en haalt er een condoom uit. Ik kijk hem even aan en trek dan langzaam mijn string naar beneden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké, ik weet dus echt niet goed hoe ik dit nu moet gaan typen :p xd]


    I only miss you when I'm breathing

    [haah ik ook niet :s]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sierra Michelle Silver

    Ik zag wit, maar had al weer wat kleur gekregen. De muziek ging door de Pub en de stem van de zanger kwam me bekend voor. Je kon alle liedjes op alle instrumenten spelen. Zoals nu bij dit liedje was het enige dat ontbrak Viool, dus ik speelde met de Viool. De Bas kon ook nog maar mijn vingers hebben daar iets op tegen. Nou ze mogen niets tegen de Bas hebben want morgen ga ik centjes verdienen. Straatartiest. Klein beginnen ha ?