• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Irial

    Ik voel me even gegeneerd wanneer het gewoon op de achterkant blijkt te staan. Ik grinnik en kijk Valeria lachend aan. Dan leg ik een arm om haar middel en trek haar tegen me aan om heel teder mijn lippen op de hare te drukken.
    Wanneer ik loslaat kijk ik haar nog even in de ogen.
    "Ik bel je, beloofd," fluister ik glimlachend tegen haar lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Caitlynn Abigail•

    Rond half 5 besluit ik dan toch maar naar huis te gaan.
    Gapend liep ik de pub uit en ging al lopend naar mijn appartement.
    Eenmaal daar aangekomen kleedde ik me om, spoelde m'n gezicht en kamde m'n haren en ging vervolgens slapen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    Als het half vijf is en ik og steeds niet kan slapen krijg ik een raar gevoel als ik weer naar Aimee naast me kijk. Een gevoel van begerigheid, en voorzichtig druk ik een paar keer mijn lippen in haar nek en geef haar kleine kusjes.


    I only miss you when I'm breathing

    Valeria Blake

    'Gekkerd.' Mompel ik even zacht als hij laat merken dat hij het echt niet door had. Voorzichtig wordt ik naar hem toe getrokken voor hij me zacht op mijn lippen kuste. 'Ik bel je, beloofd.' Ik glimlachte even en kuste hem heel even terug. 'Flink zo.' Zei ik lachend.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    "Flink zo," zegt ze lachend. Ik voel me even een hond en besluit dan ook maar een keer te blaffen. Lachend kijk ik haar aan. Ik wil helemaal nog niet dat ze gaat en trek haar nog wat dichter tegen me aan.
    "Heb je een lift nodig?" vraag ik uiteindelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valeria Blake

    Lachend hoor ik zijn korte blafje aan. 'Heb je een lift nodig?' Ik keek hem even bedenkelijk aan. 'Oke, maar dan gaan we eerst even een mandje voor je kopen en dan mag je naast de open haard slapen, goed?' Zacht kuste ik hem nog een keer en doe mijn best om nog iets dichter tegen hem aan te gaan staan ondanks het feit dat we al helemaal tegen elkaar geplakt staan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    "Oké, maar dan gaan we eerst even een mandje voor je kopen en dan mag je naast de open haard slapen, goed?" zegt ze voor ze me kust en nog dichter tegen me aan probeert te kruipen. Ik breng mijn lippen naar haar oor en fluister, "Niet bij jou in bed?"
    Ik bijt even op haar oorlel en druk dan mijn lippen op haar kaaklijn. Ondertussen wrijf ik heel zacht over haar rug.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:41 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valeria Blake

    'Niet bij jou in bed?' Ik beet even kort op mijn lip. 'Alleen als je heel, heel braaf bent.' Hij beet zacht in mijn oor en drukte dan zijn lippen op mijn kaaklijn terwijl hij zacht over mijn rug wreef, het volledige geheel zorgde ervoor dat ik even kort huiverde. 'We moeten gaan, denk ik, het loopt tegen vijf uur.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    Ze bijt even op haar lip en onbewust doe ik hetzelfde.
    "Alleen als je heel, heel braaf bent."
    "We moeten gaan, denk ik, het loopt tegen vijf uur."
    Ik neem haar hand vast en zet een stap om me dan weer om te draaien.
    Ik kijk haar met een triest gezichtje aan en laat mijn schouders hangen.
    "Verdorie, dan wordt het toch een mandje naast het vuur want ik ben niet van plan braaf te zijn," zeg ik terwijl er een grijns op mijn gezicht verschijnt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valeria Blake

    Ik schrik als Irial zich na 1 stap al weer omdraait waardoor ik bijna tegen hem oploop. Hij kijkt me aan met een vreselijk schattig triest gezichtje en ik merk dat zijn schouders een beetje hangen waardoor ik hem een beetje bevreemd aankijk en me afvraag wat er hem scheelt. 'Verdorie, dan wordt het toch een mandje naast het vuur want ik ben niet van plan braaf te zijn.' Ik sla even lachend mijn ogen ten hemel en geef hem een duwtje. 'Jij bent echt gestoord wist je dat?' Ik grijnsde even en leun dan over zijn rug heen om in zijn oor te blijven fluisteren. 'Hondjes die niet braaf zijn blijven meestal ook niet stil in hun mandje liggen.'

    [Ik wordt van de pc afgeschopt, tot morgen (:]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aimee
    Ik word wakker van iemand die kusjes in mijn nek drukt. Vermoeid wrijf ik in mijn ogen en kijk Vince slaperig aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik schrik een beetje als Aimee wakker wordt, 'Sorry ik kon niet slapen.' zeg ik dan schuldig als ik heel even op hou met haar nek te kussen.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Geeft niet, hoelaat is het eigenlijk?' Vraag ik slaperig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Ik kijk even opzij, 'bijna vijf uur.' antwoord ik terwijl ik mijn arm om haar heen leg. 'Dus nog erg vroeg.' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Vince legt zijn arm om me heen en ik leun voorzichtig tegen hem aan. Ik moet moeite doen een geeuw te onderdrukken.€


    To the stars who listen — and the dreams that are answered