• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:40 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kan btw pas weer na vijf uur reageren. Want morgen heb ik stage.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily
    'Lieve dame, als ik win, mag ik je helemaal plat zoenen,' zegt hij, en een warm gevoel trekt door mijn buik. 'En wat wil jij?' Ik tuit even mijn lippen. 'Wat,' zeg ik langzaam, 'als -' Ik stopte even, ik had geen idee. Ik wist nog helemaal niet waar mee ik hem zou kunnen pakken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ik ben er weer, iemand zin om tegen Youssef te praten?]

    SomeMusic schreef:
    [Ik ben er weer, iemand zin om tegen Youssef te praten?]


    [anders laten we Cassie en Youssef weer elkaar tegen komen? we zijn de enigen die online zijn namelijk a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [anders laten we Cassie en Youssef weer elkaar tegen komen? we zijn de enigen die online zijn namelijk a.]


    [Haha, ik vind het goed. C:
    Heb je hier ook nog iets van vrijetijdsplaatsen of zo? & Hebben ze telefoons? XD]

    SomeMusic schreef:
    (...)

    [Haha, ik vind het goed. C:
    Heb je hier ook nog iets van vrijetijdsplaatsen of zo? & Hebben ze telefoons? XD]


    [elke afdeling heeft een leerlingen kamer en mobieltje/ipods enzo doen het gewoon. Cassie zit ergens in het kasteel op een bankje muziek te luisteren a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Youssef Rachid Prángé.
    Ik slenterde verder door de gangen, met mijn mijn oordopjes in. Even wierp ik een blik in de leerlingen kamer, niemand te zien. Op de gangen zag het er ook erg verlaten uit, misschien kon ik beter naar mijn kamer gaan en mij gave beter onder de knie krijgen. Alleen had het totaal geen zin. Ik trapte tegen een propje papier een sloeg een hoek om. Op het bankje zat Cassie, volgens mij luisterde ze muziek, zo aan haar oordopjes te zien. Normaal zou ik niet naar mensen van de andere afdeling toe gaan, maar op de een of andere manier leek ze niet honderd procent Les Aigles.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 14:26 ]

    Cassie
    Ik zit nog steeds na te denken over Fáilte en Jason als ik het gevoel krijg dat iemand me aankijkt. Als ik op kijk zie ik Youssef naar me kijken. Ik doe een van me oortjes uit en kijk hem aan. 'Zo, daar hebben we het broertje van Soufain ook weer'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Youssef Rachid Prángé.
    Ze keek op, ik probeerde nog weg te kijken, maar ze zag me al. Cassie haalde een oortje uit haar oor en keek me aan. "Zo, daar hebben we het broertje van Soufian ook weer." Ik rolde met mijn ogen, dat er volgens mij best dom uit zag. "Kan je me niet gewoon Youssef noemen?"

    Cassie
    Youssef rolt met zijn ogen. Omdat het er best wel dom uit ziet moet ik even lachen. "Kan je me niet gewoon Youssef noemen?" vraagt hij dan. 'Vind je het dan geen leuke bijnaam? Broertje van Soufain. Klinkt wel leuk toch? Maarja ik snap je wel, ik zou ook geen familie van hem willen zijn,' zeg ik liefjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Tsss, :8 XD Joke. ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Youssef Rachid Prángé.
    "Vind je het dan geen leuke bijnaam? Broertje van Soufain. Klinkt wel leuk toch?" Zei ze. "Nee, dan voel ik me, gekleineerd." Zei ik met een onserieus gezicht. "Maarja, ik snap je wel, ik zou ook geen familie van hem willen zijn." Zei ze liefjes. Ik moest lachen om haar opmerking. "Thuis valt het wel mee, is hij hier zo erg dan?" Eigenlijk wist ik dat allang, vorig jaar zat ik hier ook op school, maar ik wilde het eens uit de mond van iemand anders horen komen.

    IHEARTZAYNx schreef:
    [ Tsss, :8 XD Joke. ]


    [Het is de waarheid. ;p
    Weetje nog wat je gister voorstelde op m2n?]

    Cassie
    Thuis valt het wel mee, is hij hier zo erg dan?" Ik haal me schouders op, 'Hij kan een behoorlijke lul zijn maar het boeit me niet zoveel als hij me iets aan doet, ik kan hem gemakkelijk van de trap laten flikkeren. Wat hij trouwens ook kan verwachten als hij aan mijn vrienden zit'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Youssef Rachid Prángé.
    Ze haalde haar schouders op. "Hij kan een behoorlijke lul zijn maar het boeit me niet zoveel als hij me iets aan doet, ik kan hem gemakkelijk van de trap laten flikkeren. Wat hij trouwens ook kan verwachten als hij aan mijn vrienden zit." Vertelde ze. "Ga je gang." Stemde ik in. "Of ik moet hem zelf terug pakken." Zei ik geniepig.