• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:40 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Youssef Rachid Prángé.
    "Ach, arme kleine Youssefje toch, je wordt gekleineerd door je grote broer." Zei ze grinnikend. "Hou je mond." Beval ik en ging naast haar zitten. "Laten we dan maar eens een idee verzinnen." Ik knikte. "Van de trap duwen is niet origineel genoeg."

    [Idd. XD]

    Cassie
    "Van de trap duwen is niet origineel genoeg." 'Klopt,' zeg ik instemmend, 'dat heb ik al vaak genoeg gedaan dus we moeten maar eens iets anders verzinnen. Is hij toevallig ergens bang voor?'

    Liam
    Ik zit een beetje niks te doen in de leerlingenkamer als ik Souf uit het meisjesgedeelte zie komen. Ik begin te grinniken, 'heb je het leuk gehad?' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Youssef Rachid Prángé.
    "Dat heb ik al vaak genoeg gedaan dus we moeten maar eens iets anders verzinnen. Is hij toevallig ergens bang voor?" Vroeg ze en ik dacht lang na en haalde mijn schouders op. "Niet dat ik weet, maar ik kan er misschien achter komen."

    Cassie
    'Niet dat ik weet, maar ik kan er misschien achter komen." Ik begint te grijnzen, 'doe dat, ik heb er nu al zin in,' zeg ik grinnikend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Youssef Rachid Prángé.
    "Doe dat, ik heb er nu al zin in." Grinnikte ze. "En dat komt uit de mond van iemand bij Les Aigles?" Lachte ik en had mijn plan al klaar hoe ik erachter zou kunnen komen, ik had niet voor niets als gave: Automatisch schrift/Mediamiek.

    Thimo Parker.
    Ik zucht gelukkig en hang mijn armen om haar heen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cassie
    "En dat komt uit de mond van iemand bij Les Aigles?" lacht Youssef. 'Niet alle Aigles zijn zo onschuldig als ze er uit zien,' zeg ik mysterieus en met een knipoog.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 15:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Youssef Rachid Prángé.
    "Niet alle Aigels zijn zo onschuldig als ze er uit zien." Zei ze op een mysterieuze toon met een knipoog. "Dan hou ik van de minder onschuldige." Concludeerde ik, en wilde mijn woorden terug nemen, maar het was te laat. Hoe kan ik dit doen? Ze is wel van de Aigels..

    Cassie
    "Dan hou ik van de minder onschuldige." zegt Youssef opeens. Ik kijk hem aan en zie dat zijn wangen een beetje rood worden. Ik grinnik even, 'en, wat wil je daar me zeggen? Dat ik niet onschuldig ben?' vraag ik terwijl ik hem recht in zijn ogen kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Youssef Rachid Prángé.
    "En, wat wil je daar me zeggen?" Vroeg ze en keek me aan. Ik werd een beetje verlegen van haar plotselinge blik, recht in mijn ogen. "Dat ik niet onschuldig ben?" Vervolgde ze en bleef me aankijken. Ik haalde diep adem en liet de ongemakkelijke sfeer langs me heen gaan. "Uh.. Ja." Mompelde ik en keek weg.

    Cassie
    "Uh.. Ja." mompelt Youssef ongemakkelijk en hij kijkt weg waardoor ik begin te lachen. 'Aww, is de kleine arme Youssefje verlegen?' grinnik ik, 'hoezo ben ik niet onschuldig dan? Omdat ik je broer van de trap laat vallen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soufian Nigel Prángé.

    'Ik zie je zo wel weer bij het eten' Zeg ik tegen Madison. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en loop richting de leerlingenkamer. 'Heb je het leuk gehad?' Lacht Liam. 'Zeker' Zeg ik grijnzend en plof op één van de banken in de leerlingenkamer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam
    'Zeker' zegt Souf grijnzend en hij ploft neer op een van de banken. 'Dus, ik had gelijk? Jullie zijn een stelletje of alleen bedpartners?' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daniël
    Ik keek naar hoe ze haar lippen tuitte en liet haar toen los. Ik nam een beetje afstand van haar en hoorde haar twijfelend een paar woorden zeggen, maar het kwam niet verder dan 'als...' Toen had ik al een basketbal achter een bank gepakt, die ik daar altijd verstopte. 'Geen zorgen, eigenlijk hoef je er niet over na te denken. Je laat mij gewoon winnen zodat ik je kan zoenen.' En ik grijnste even nadat ik haar een flirterige knipoogje gaf.

    (Iemand die Jade wil zien dansen?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soufian Nigel prángé.

    'Dus, ik had gelijk? Jullie zijn een stelletje of alleen bedpartners?' Grinnikt hij. 'Zou je wel willen weten hea?' Zeg ik grijnzend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'