• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:40 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Wanneer ze met haar tong over mijn lippen glijdt, laat ik haar tong onmiddellijk mijn mond ingaan. Wanneer onze tongen elkaar aanraken gaat er weer een rilling over mijn rug. Ik leg mijn arm steviger om haar heen, terwijl ik met mijn ene hand haar haar voorzichtig ietje naar achter doe zodat haar prachtige ogen zichtbaar zijn.


    Take me to wonderland

    Mary

    Ik leg mijn armen om zijn hals en laat me achteroverzakken tot ik lig en hij boven me hangt. Ik verbreek de kus niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    HurtedHeart schreef:
    [Waar is iedereen?]


    [Fáilte en Cassie zitten in leerlingenkamer, Adriana, Liam, en Souf, denk ik, zitten in de eetzaal, en de rest weet ik niet. :p]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 23:06 ]


    Take me to wonderland

    Thimo Parker.
    Ik zet mijn handen naast haar middel en kom even snel op adem. Dan ga ik weer verder, nu iets ruiger. Ondertussen woel ik met mijn hand door haar haren.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cassie
    Hij slaat zijn arm steviger om mijn heen en ik draai ons een beetje zodat we liggend op de bank terecht komen. Mijn mijn tong streel ik die van hem en ik voel dat zijn hand weer langzaam afzakt naar mijn billen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Quinten Happle
    Ik eet mijn croissantje op en loop de gangen door naar de leerlingenkamer. Ik open de deur en zie Cassie en Fáilte álweer zoenen. Ik kuch hard. 'Cas wat doe je alweer?' Zeg ik nu met een gekwetste stem. Hoe kon ze alweer? Ik had haar die ene keer vergeven, maar nu.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Daniël en Lily zijn in een grote lege zaal aan het basketballen en Jade is haar dans aan het oefenen in een of ander leeg lokaal.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine "Kitten" Spencer

    Ik wandel de leerlingenkamer binnen. Mijn koffer zweeft achter me aan. Handig, magie. Ik blijf staan kijk even om me heen. Nu behoor ik officieel tot Les Tigres, ik moet er even om grinniken. Doe maar handschoenen aan als dit katje onder handen wilt nemen. Plots valt mijn koffer op de grond en liggen mijn kleren over de vloer verspreid.
    "Oh, bollocks!" schreeuw ik kwaad terwijl ik mijn kleren begin op te rapen.
    Het zweven is geen probleem, aan het landen moet ik nog werken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Bijna automatisch sla ik mijn benen rond zijn middel en trek zijn lichaam dichter tegen het mijne aan. Ik kreun zachtjes wanneer hij me ruiger kust, en ik doe alleen maar mee.
    Ik schrik op wanneer ik een geluid hoor in de leerlingenkamer.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 23:15 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Cassie draait ons waardoor we nu op de bank liggen. Wanneer haar tong de mijn raakt, laat ik een automatische kreun. Mijn ene hand, die eerst op haar rug lag, laat ik nu zakken naar haar billen.
    'Cas wat doe je alweer?' Hoor ik opeens een stem, en kijk op.


    Take me to wonderland

    Thimo Parker.
    Ik kijk op als Mary stopt, gerommel in de leerlingenkamer. 'ze kunnen ons toch niet horen.' stel ik har gerust. Har benen voelen warm aan. Ik kom weer dichterbij met mijn gezicht.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    "Volgens mij is het iemand nieuw..."
    Ik voel zijn handen weer door mijn haren gaan. Charmant zie ik er nu vast niet uit, dus ik zal haar of hem later wel begroeten. Ik druk mijn lippen weer op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Geschrokken draai ik me van Failte af als ik jason stem hoor. Ik val van de bank en krabbel overeind met een hoofdrood hoofd. Ik bijt even op mijn lip en kijk Jason aan, 'h-het spijt me, i-k had je nog gezocht om te zeggen dat ik een verkeerde keus had gemaakt maar ik kon je nergrns vinden,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    Ik glimlach terwijl ik gulzig haar rode lippen kus. Ik trek haar been nog iets verder op. 'je bent inderdaad aardig lenig.' zeg ik grijnzend tussendoor, dan ga ik weer verder.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    Ik barst in lachen uit wanneer ik besef hoe ik er bijt zit. Ik ga gewoon op de grond zitten en concentreer me zodat mijn kleren netjes weer uit zichzelf in de koffer gaan. Ik knik tevreden wanneer de koffer weer met een klikje dicht gaat. Ik sta op en neem mijn koffer maar gewoon in mijn hand terwijl ik op zoek ga naar mijn slaapkamer. Eens ik die gevonden heb schop ik de deur vrolijk dicht.
    Veel te sober
    Ik voer wat simpele spreuken uit om de kamer wat fleuriger te krijgen. Na een tijdje sta ik tevreden in mijn handen te wrijven. Op verkenningstocht dan maar.

    [Kan ik Catherine naar iemand van Les Tigres laten komen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.