• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:40 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga er vandoor.. tot morgen.]

    Cassie
    Ik zeg doei tegen Youssef en loop dan naar de leerlingenkamer van de Aigles. No way dat ik ooit bevriend zou kunnen zijn met Youssef, hij lijkt me opzich wel okee maar hij is en blijft een Tigre én het broertje van Soufain. Ik loop de leerlingenkamer in en zie Fáilte op een bank zitten en de twijfel slaat gelijk weer toe. Voorzichtig loop ik naar hem toe en ga naast hem zitten. 'He,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    "He," zegt Cassie zacht wanneer ze naast me komt zitten. Weer word ik aangevallen door een warm gevoel, en ik kijk ongemakkelijk naar mijn benen.
    "Hey," zeg ik terug.


    Take me to wonderland

    Cassie
    'Hey,' zegt Failte terug en hij kijkt naar zijn benen. Ik twijfel even of ik het zal zeggen maar ik doe het toch. 'Ik ehmm zit te twijfelen of ik wel de goede keus heb gemaakt,' zeg ik ontzettend zacht. Ik kijk hem even aan maar sla me ogen dan snel neer omdat ik hem even niet in zijn ogen durf te kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daniël
    Ik gooide de bal naar Lily en ze ving hem handig op. Ik grijnste en boog op een mannelijke manier, ‘De dame mag beginnen,’

    Jade
    Ik stopte de oordopjes van mijn ipod in mijn oren en zette The Veronicas – Insomnia op, waarna het geluid mijn oren verwelkomde. Ik neuriede zacht mee en zocht voor een leeg lokaal. Velen lokalen deed ik open en dicht en eindelijk vond ik een lokaal die helemaal leeg was, deed de deur weer dicht en schoof wat stoelen en tafels opzij. Ik zette de muziek hard aan en begon te dansen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    'Ik ehmm zit te twijfelen of ik wel de goede keus heb gemaakt,' zegt ze heel zacht. Mijn hart maakt opeens weer een sprongetje van blijdschap. Ik heb kans. Gaat er door mijn hoofd. "Hoe bedoel je?" Vraag ik toch maar voor de zekerheid.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik kijk Failte voorzichtig aan. 'Tussen jou en Jason...i--k heb denk ik te overhaast gekozen...' Ik bijt op mijn lip en kijk weer naar beneden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Samenvatting? :3]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Fáilte

    'Tussen jou en Jason...i--k heb denk ik te overhaast gekozen...'
    Ik voel hoe mijn hart een stukje sneller begint te kloppen. Een ander soort, een goede soort, warm gevoel stroomt door mijn lichaam. Ik Kijk Cassie aan, en zie dat ze naar beneden kijkt. "Dus, euhm..." Ik pauzeer even verlegen. "Er is kans dat jij en ik..."


    Take me to wonderland

    [Ik kan zelf niet meer volgen ._____. maar met Thimo kan je gewoon verder]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Op welke pagina staat je laatste post? :3]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Euhm, 3, 4, 5 of 6, denk ik. Vlak na jou.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sitka schreef:
    Euhm, 3, 4, 5 of 6, denk ik. Vlak na jou.

    [HAAKJES! Yes, nu ga ik er ook op letten (wbw)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassie
    Ik kijk Failte even aan in zijn mooie blauwe ogen. 'Ja, die kans is groot,' zeg ik zacht, 'heel erg groot. I-ik weet het bijna zeker,' ik laat me hoofd voorzichtig zakken op zijn schouder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    Ik gniffel zachtjes. 'Zoals? Je been in je nek leggen?' zeg ik spottend terwijl ik scheef glimlach. Ik strek me uit en grijns.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."