• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:40 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [okee ik kijk wel even wat souf als laatste zei]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam
    'Liam? Het is toch zondag vandaag?' vraagt Souf. 'Ja hoezo? gaat er iets belangrijks gebeuren ofso?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Dat doe ik spijtig genoeg bijna altijd. Ookal weet ik dat ze nergens op slaan' grinnikt hij. 'Uhu, nou, laat ik maar eens wat eten gaan halen' Zeg ik glimlachend en sta op.

    Jordi Oliver James.

    'I know' Grinnikt ze. 'Ik ook wel, heb vandaag nog niets gegeten' Zegt ze als ze haar handen op haar buik legt. 'Wow, je bent dun' merk ik op, maar besteed er verder geen aandacht aan.

    Soufian Nigel Prángé.

    'Ja, hoezo? Gaat er iets belangrijks gebeuren ofzo?' Vraagt hij. 'Nee, Youssef komt vandaag,' Zeg ik geërgerd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam
    'Nee, Youssef komt vandaag,' zegt Souf geërgerd. Ik grinnik even, 'is hij echt zo irritant dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soufian Nigel Prángé.

    'Is hij echt zo irritant dan?' Zegt hij en grinnikt even. 'Je kent hem toch nog wel van vorig jaar?' Vraag ik aan hem, als we bijna bij de eetzaal zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam
    'Je kent hem toch nog wel van vorig jaar?' vraagt Souf als we bijna bij de eetzaal zijn. Mijn gezicht betrekt, 'oja dat was ook zo. Hij kan een behoorlijke lul zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte Abhainn

    'Uhu, nou, laat ik maar eens wat eten gaan halen' Zegt ze glimlachend. Ik kijk haar met een glimlach aan. Een glimlach die ik altijd opzet als ik iets over eten hoor. "Dankje," fluister ik nog snel.

    Adriana Minola

    'Wow, je bent dun' hoor ik hem opeens zeggen. Ik kijk hem even vreemd aan, maar moest uiteindelijk glimlachen. Ik besloot om er geen aandacht aan te geven. Ik neem een bord en begin hem te beladen met verschillende groentes en wat vlees.


    Take me to wonderland

    Soufian Nigel Prángé.

    'Oja, dat was ook zo. Hij kan een behoorlijke lul zijn,' Zegt hij terwijl zijn gezicht betrekt. 'Jep, dat weet ik. Waarom denk je anders dat hij in Les Tigres zit? Oke, ik geef toe, hij is niet altijd een rot joch' Zeg ik grijnzend en loop de eetzaal binnen.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Dankje' Fluistert hij nog snel en zet een glimlach op. 'Geen dank' Zeg ik nog en loop richting de eetzaal, waar ik aan de tafel ga staan. Ik pak twee borden van tafel. De ene schep ik wat voller als de ander. Ik ben niet echt zo'n eter. Ik draai me weer om en wil met de borden de eetzaal uitlopen.

    Jordi Oliver James.

    Ze keek me even vreemd aan, maar zette uiteindelijk wel een glimlach neer. Ze neemt een bord en begint hem te beladen met verschillende groentes en wat vlees. Zelf pak ik ook een bord en schep hem vol met van alles en nog wat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam
    Jep, dat weet ik. Waarom denk je anders dat hij in Les Tigres zit? Oke, ik geef toe, hij is niet altijd een rot joch' Ik moet weer even grinniken, 'nouja zolang hij maar niet met die Aigles aanpapt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    Cassie
    "Nee, je bent anders. Maar niet op de..' hij stopt ineens met praten, "Laat maar." mompelt hij dan. Zo gemakkelijk laat ik me niet afschepen. 'Kom op, vertel! Wie a zegt moet ook b zeggen, of durf je soms niet?'


    Youssef Rachid Prángé.
    "Kom op, vertel! Wie a zegt moet ook b zeggen, of durf je soms niet?" Zei ze en ik schudde mijn hoofd. "Nee." Plaagde ik haar. "Hmm, ik zeg het alleen als je het niet door verteld." Mompelde ik mysterieus en wachtte haar reactie af.

    [Youssef is een aanpapper. Lekka. ;p]

    Soufian Nigel Prángé.

    'nouja zolang hij maar niet met die Aigles aanpapt,' Zegt hij grinnikend. 'Als hij dat doet hea, is hij echt gek' Zeg ik en neem plaats aan de tafel van Les Tigres.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Fack, mijn moeder: 'Ik vind het niet verstandig dat je na negen uur nog op de computer gaat, dat is niet goed voor je hersens'. Ten eerste, ik heb geen hersens, en ten tweede. Ik ben niet verstandig. Omkat. Dus, ik ga der zo af. <3 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie
    "Hmm, ik zeg het alleen als je het niet door verteld." mompelt hij mysterieus. Ik rol even met mijn ogen, 'Okee, ik beloof dat ik het niet door vertel,'

    Liam
    Als hij dat doet hea, is hij echt gek' zegt Souf terwijl hij aan de tafel gaat zitten. Ik ga tegenover hem zitten, 'Klopt, sommige Aigles meiden zijn wel lekker maar de meeste daarvan zijn van die heilige boontjes'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soufian Nigel Prángé.

    'Klopt, sommige Aigles meiden zijn wel lekker, maar de meeste daarvan zijn van die heilige boontjes' Zegt hij, wanneer hij tegenover me is gaan zitten. 'Klopt, maar ze zijn niets tegenover de meiden van Les Tigres, geef toe' Zeg ik grijnzend en kijk even naar de tafel van Les Aigles. 'Hé, daar hebben we onze examen chick' Zeg ik grijnzend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'