• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:40 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yoëllina maria Consales

    Even kijk ik grijnzend naar Aminthe.
    'Inderdaad.. ik bedoel.. als nu iedereen al tot 11 uur in de eetzaal blijft hangen..' Even grijns ik en kijk rond.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ik ga eten]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lily
    Ongelovig keek ik naar dat wat hij tevoorschijn haalde. 'Wacht even, de kans is best groot dat ik win. Zeg jij maar wat mijn prijs is.' Ik grijnsde breed naar hem.

    [Etenstijd mensen! Smakelijk!]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 17:59 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ben der weer XD @Smugness. Tiara komt je helpen ! SUPERMAAN! ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Daniël
    Ik kijk haar verrassend aan als ze begint te praten. 'Wat jij krijgt als je wint? Dat lijkt me nogal logisch hé, een zoen van mij.' Grinnikte ik en ik voelde mijn ego groeien. 'Laten we beginnen,' En ik toverde twee lichthoepels ergens boven waardoor je de bal kon gooien.

    (wauuw... Dit klinkt iig best fout.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soufian Nigel Prángé.

    'Op weg naar de eetzaal!' Zegt hij, wanneer hij ook is opgestaan. Wanneer we in de gang zijn, lopen we richting de eetzaal. 'Liam? Het is toch zondag vandaag?' Vraag ik aan hem.

    Tiara Noëlle Pofue.

    Hij draait zich langzaam om en valt langzaam op zijn knieën. Hij kijkt voor zich uit en de zon begint weer te schijnen. 'Fáilte?!' Zeg ik ren naar hem toe. 'Fáilte, gaat het?' Vraag ik en hurk bezorgd bij hem neer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fáilte Abhainn

    "Fáilte, gaat het?" Vraagt Tiara wanneer ze bij me neerhurkt.
    "Geen energie meer," Kan ik met moeite uitbrengen. Vermoeid laat ik mijn hoofd hangen.

    Adriana Minola

    Zuchtend zet ik mijn koffers neer bij mijn bed, en ga er even opzitten. "Mijn oude vertrouwde kamer," fluister ik met een glimlach. Ik zet mijn handen net achter me en leun een klein beetje naar achteren om mijn kamer nog eens te bekijken. Ik was pas een dag later kunnen komen wegens onvoorziene omstandigheden. "Goed, op naar de eetzaal." Zeg ik meteen daarna, en spring van het bed af. Al huppelend ga ik richting de eetzaal. [Geen idee of daar iemand is. :p]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:01 ]


    Take me to wonderland

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Geen energie meer' Kan hij amper uitbrengen. Vermoeid laat hij zijn hoofd hangen. 'Kom, dan breng ik je naar de leerlingenkamer' Zeg ik en help hem omhoog.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fáilte Abhainn

    'Kom, dan breng ik je naar de leerlingenkamer' hoor ik haar zeggen. Mijn oren zorgen ervoor dat ik het enkel gedempt hoor. Ik knik kort, en laat me omhoog helpen door Tiara.


    Take me to wonderland

    [ Souf en Liam lopen erheen XDD Maar ik denk niet dat die je kunnen helpen :P Ik kan Jordi wel naar je toe sturen? xd ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    IHEARTZAYNx schreef:
    [ Souf en Liam lopen erheen XDD Maar ik denk niet dat die je kunnen helpen :P Ik kan Jordi wel naar je toe sturen? xd ]


    [Is goed. ^^]


    Take me to wonderland

    Tiara Noëlle Pofue.

    Hij knikt kort en laat zich omhoog helpen. Ik leg zijn arm om mijn schouder, zodat het wat gemakkelijker is om hem naar de leerlingenkamer te helpen. Daar aangekomen laat ik hem voorzichtig op een bank zitten. 'Ik ga zo eten, ik kan wel wat voor je meenemen als je wilt' Zeg ik vriendelijk en ga naast hem zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fáilte Abhainn

    Eeenmaal in de leerlingenkamer aangekomen, helpt Tiara me voorzichtig op een bank.
    'Ik ga zo eten, ik kan wel wat voor je meenemen als je wilt' Zegt ze. Ik glimlach flauwtjes. "Eten mag je altijd meenemen." Mijn stem klinkt schor, en slik even.


    Take me to wonderland

    Tiara Noëlle Pofue.

    hij glimlacht even flauwtjes. 'Eten mag je altijd meenemen' Zegt hij schor en slikt even. Ik grinnik even. 'Komt voor elkaar' Zeg ik glimlachend.

    Jordi Oliver James.

    'Nou, brooke, het was leuk kennis met je te maken' Zeg ik en schenk haar een bescheiden glimlach, 'Ik zie je zo bij het eten nogwel'. 'Ciau' Zeg ik nog voordat ik wegloop richting de eetzaal. Daar eenmaal aangekomen, zie ik dat er nog bijna niemand zit. Ik loop naar een meisje dat ik nog van vorig jaar kon. Vorig jaar was ik eerste klasser, wat een rot jaar was dat. Adriana hoort nu in het examenjaar te zitten geloof ik. 'Hi Adriana' Begroet ik haar en ga naast haar zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lily
    Ik grinnikte. Hij stond mij wel aan. 'Wie begint?' vroeg ik hem, terwijl ik klaar ging staan voor de grote race.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt