• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    [Mwehh doe Jason ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Probeer het eens. Ik heb vuur onder controle ik kan het altijd stoppen. En, niet geschoten is altijd mis, Fateh.' zegt Selena. 'Voor deze ene keer,' zeg ik zacht. Ik ga recht zitten en open mijn ogen. Ik vouw mijn handen tot een bol voor me, zo had ik dat de laatste keer ook gedaan. Ik begin me te concentreren op mijn handen. Van binnen voel ik ze beginnen te gloeien. Langzaam open ik ze en zie een klein vlammetje. Als iemand me uit mijn concentratie zou halen zou het mis gaan.

    Mag ik een samenvatting?

    Randomness schreef:
    Mag ik een samenvatting?

    ik volg ook maar het halve verhaal(Y) maar wat ik weet is dat Fateh en Des samen gepraat hebben en dat Selena nu bij Fateh is

    Sioux schreef:
    (...)
    ik volg ook maar het halve verhaal(Y) maar wat ik weet is dat Fateh en Des samen gepraat hebben en dat Selena nu bij Fateh is


    + Luna is aan het praten met Jason


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Steef & Aimee liggen boven te droogvrijen, zoals ik dat noem.]

    SomeMusic schreef:
    [Steef & Aimee liggen boven te droogvrijen, zoals ik dat noem.]

    Dan denk ik gelijk aan een vis op het droge :"D
    Als ik jullie zo in het echt zou zien, met Vince en Luel ook in de kamer met een * sigh * gezicht, zou ik me echt kapot hebben gelachen.

    [ik ben weg, tot straks/morgen]

    Geen inspiratie. Iemand tips?

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik schoot.. mis. Ik had er ook geen zin meer in. Ik legde de bal tegen een bankje en liep het huis in. Ik pakte mijn iPod uit mijn zak en zette Alchemy van GirlDeMo op. Ik luisterde ook muziek van anime, en deze was ook geweldig. Ik verstond een beetje Japans, maar anime keek ik gewoon in het Japans met Engelse ondertiteling.
    Ik zette de muziek hard, ik had mijn oortjes ook niet in. Iedereen mocht het horen.
    Ik wilde dat ik gitaar kon spelen. Of drums. Misschien kon iemand dat in het Lyle, kon die het me leren.

    Iemand kon toch gitaar spelen in het Lyle House? Wie was dat? Kan ik maybe iets mee.

    [Maybe Luna.. maar het kon ook Selena zijn maar dat is mijn andere poppetje in die andere rpg.. ik weet het niet meer XD Maar Luna is met Jason aan het praten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ben er weer:) nog niks gemist zo te zien]

    [Nope, ik kan nog steeds niet verder]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason
    'Het had nu wel iets,' begon ze. 'Ik weet niet, de vogel had nu iets sierlijks. Snap je?' ging ze enthousiast verder. Ik trok mijn wenkbrauw op. 'Wat is er sierlijk aan iets verlammen?' Vroeg ik aan haar. 'En ik snap het dus niet nee.' Ging ik verder. Wat was er nou werkelijk mooi aan iemand pijn doen of iemand verlammen?

    Selena
    Een kleine vuurbal komt uit zijn handen en een glimlach siert mijn lippen. 'Goedzo.' Zeg ik vrolijk. Ik ga dichter bij hem zitten en bekijk zijn handen. 'Als je je handen zo houd.-' Begon ik terwijl ik zijn handen iets in een mindere bol vorm maakte. Het vuurtje werd mooier en iets groter. Het werd levendiger. 'Wordt je vuur krachtiger.' Ging ik verder. Ik lette op als er iets fout zou gaan zou ik de lucht rond het vuur weglaten. Of water eroverheen gooien. Ik kon het ook in mezelf sturen. Dat kon ik als het niet te veel was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luna Leroux

    'Wat is er sierlijk aan iets verlammen?' vroeg hij. Ik keek hem aan. 'En ik snap het dus niet nee,' zei hij. Ik glimlachte. 'Wist ik wel, maar. Denk nou eventjes niet aan het verlammen. Maar naar het geheel hoe de vogel eruit zat. Het valt, en vliegt weer. Ik weet niet, het heeft gewoon iets'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Selena deed voor hoe je het vuur beter kon laten worden. Maar in plaats van het zelf te proberen sloot ik mijn handen weer. 'Ik heb het je voor gedaan,' zeg ik rustig. Het vlammetje was ondertussen gedoofd in mijn handen. 'Even voor de duidelijkheid. Ik ben niet blij met mijn gave en er zijn teveel slechte dingen mee gebeurt om er nu positief over te zijn. Het liefst wil ik mijn gave zo veel mogelijk beperken.' Ik ga weer in het gras liggen met mijn handen onder mijn hoofd.