• Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. Hierna zullen ik en Archer alle inzendingen nakijken. Tijdens de eerste twee rondes vallen er mensen af. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    40 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    30 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    20 credits

    Troostprijs (voor alle deelnemers die niet in de top drie zijn gekomen)
    een verhaal naar keuze in de spotlight óf de credits zodat je zelf iets in de spotlight kan zetten wanneer je wil.

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben.

    Let op:
    -Let op je spelling
    -Hou je aan het minimale aantal woorden dat in de opdracht staat.
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Waar gaan ik en Archer op letten:
    -Spelling/Grammatica
    -Originaliteit/Geloofwaardigheid
    -Het verhaal zelf
    Verder zullen we nog eventuele tips toevoegen.

    Deelnemers:
    - Yoda:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    - Escritura:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - MrCarrotCake:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    - Tempesta:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,5
    - ILOVENIKKI:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,75
    - Defensive:
    Opdracht 1 Cijfer: 9
    - BandanaMan:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,5
    - niallvember:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,25
    - Discord:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - Shewerewolf:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,5
    - Siva:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    - ALTERMOON:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    -Disposition
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Bronte:
    Opdracht 1 Cijfer: 8
    - AwesomeCake:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - Oracle:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,75
    - Elements:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    - IHeartNourry:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,75
    - Dovahkiin:
    Opdracht 1 Cijfer: 8
    - DerekWalcott:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    - Winterelf:
    Opdracht 1 Cijfer: 6

    Opdracht Twee:

    voor deze opdracht mogen jullie je inleven in een disneyfilm. Uit deze disneyfilm moet je een scene kiezen en deze herschrijven zoals jij hem liever had gezien. Vergeet niet bij de inleiding te zetten welk stukje uit de tekenfilm je hebt gekozen!

    De lijst met films staat in de story.

    Bij de scene die je herschrijft hoef je geen rekening te houden met de rest van de film! als jij besluit dat een van de hoofdpersonen komt te overlijden of wordt ineens omvergelopen door een koe (ik noem maar wat) dan mag dat gewoon.
    Deze ronde vallen er 4 mensen af.
    Het verhaal moet uit minimaal 800 woorden bestaan.
    De uiterlijke inleverdatum is: 10 februari


    Story met opdrachten en uitslagen

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 20:29 ]

    Prim schreef:
    Geweldig.
    Ik kan helemaal opnieuw beginnen door een foutje van Hel


    Mijn fout? Vergeet niet dat ik 23 mensen nummers moet sturen, niet alleen naar jou. Dat jij na 4 dagen een keer reageert, als er dan iemand is die ook voor dat nummer kiest en ik van jou niets hoor is dat niet mijn probleem, kijk in het topic er zijn wel meerdere mensen die hetzelfde nummer hebben gekozen, en er zijn er ook wat geweest die ik heb moeten melden dat dat nummer dus al gekozen was.

    Foutjes gebeuren nu eenmaal. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Prim schreef:
    (...)
    Ik heb echt al heel snel gereageerd en het gaat niet om nummer 34
    Ze heeft 1 van de films die ik kon kiezen perongeluk ook naar iemand anders gestuurd en diegene heeft die film natuurlijk gekozen. En ik wou die film dus ook kiezen.
    Nu heb ik een wel een andere kunnen kiezen. Maar ik had liever mijn eerste keuze gedaan

    Dan had je sneller moeten reageren, je hebt zelf gezegd dat je even gewacht hebt met reageren
    Prim schreef:
    Ik had een poosje geleden dat bericht gekregen dat ik kon kiezen uit die twee films en toen was ik het een beetje vergeten , maar ik heb gekozen en dat net opgestuurd
    Maar nu zie ik dat iemand anders die film al heeft, terwijl ik die ook kon kiezen en ook heb gekozen


    Ex astris, sciencia

    Hel schreef:
    (...)

    Mijn fout? Vergeet niet dat ik 23 mensen nummers moet sturen, niet alleen naar jou. Dat jij na 4 dagen een keer reageert, als er dan iemand is die ook voor dat nummer kiest en ik van jou niets hoor is dat niet mijn probleem, kijk in het topic er zijn wel meerdere mensen die hetzelfde nummer hebben gekozen, en er zijn er ook wat geweest die ik heb moeten melden dat dat nummer dus al gekozen was.

    Ik bedoel het niet verwijtend ik baal er alleen van


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Ik heb echt al heel snel gereageerd en het gaat niet om nummer 34
    Ze heeft 1 van de films die ik kon kiezen perongeluk ook naar iemand anders gestuurd en diegene heeft die film natuurlijk gekozen. En ik wou die film dus ook kiezen.
    Nu heb ik een wel een andere kunnen kiezen. Maar ik had liever mijn eerste keuze gedaan

    Dat kan -volgens mij was er namelijk nog iemand die nummer 34 wilde...-, maar als je 2 nummers moet kiezen met zoveel deelnemers is er kans dat mensen dezelfde nummers kiezen of bijna dezelfde nummers. -12&13 tegenover 12&15 bijvoorbeeld- In dit geval is het dus ook een kwestie van snel reageren op de pb van Hel.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:58 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Metaphor schreef:
    Nu wil ik echt graag mijn cijfer weten. Maar ik heb het gevoel dat het echt slecht is. (no_chears)


    Nou, ik was bezig met nakijken, alleen mijn laptop craste dus net waardoor ik de laatste 12 commentaren kwijt ben en opnieuw kan beginnen, ben ermee bezig en zet ze zo snel mogelijk online per groep...

    Prim schreef:
    (...)
    Ik bedoel het niet verwijtend ik baal er alleen van


    Weet je wat, doe Brother bear ook maar, heb nu niet eens zin in discussies..


    Verder maak ik GEEN uitzondering

    Hel schreef:
    (...)

    Nou, ik was bezig met nakijken, alleen mijn laptop craste dus net waardoor ik de laatste 12 commentaren kwijt ben en opnieuw kan beginnen, ben ermee bezig en zet ze zo snel mogelijk online per groep...


    Wat vervelend! Laptops crashen altijd op het moment dat het niet moet dat is echt balen:( Ik heb nog wel wat geduld, maak het jezelf niet te druk!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Hel, ik zal wel een andere disneyfilm/nummer kiezen. Er zijn er nog zo veel en de meeste ken ik wel. Dus dat moet wel lukken


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Hel, ik zal wel een andere disneyfilm/nummer kiezen. Er zijn er nog zo veel en de meeste ken ik wel. Dus dat moet wel lukken


    Alleen als je het zelf wil, voor mij hoeft t niet perse

    Hel schreef:
    (...)

    Alleen als je het zelf wil, voor mij hoeft t niet perse

    Ik kies wel een andere. Nummer 20, hercules.


    Ex astris, sciencia

    Hel schreef:
    (...)

    Nou, ik was bezig met nakijken, alleen mijn laptop craste dus net waardoor ik de laatste 12 commentaren kwijt ben en opnieuw kan beginnen, ben ermee bezig en zet ze zo snel mogelijk online per groep...


    Geen probleem, ik heb geduld. (bloos)

    Bronte schreef:
    (...)
    Ik kies wel een andere. Nummer 20, hercules.


    Goedzo! Hercules is echt geweldig:) Ik was net aan het kijken naar de overige films en vond het echt oneerlijk dat niemand Hercules had! Dus ben nu al benieuwt naar jou SA(A)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Bij deze doet Prim dus Brother Bear en Bronte Hercules

    En nu ga ik weer verder met nakijken...

    Bronte schreef:
    Hel, ik zal wel een andere disneyfilm/nummer kiezen. Er zijn er nog zo veel en de meeste ken ik wel. Dus dat moet wel lukken

    Het hoeft niet perse voor mij hoor. Het is geen ramp ik zei alleen dat ik het jammer vond.
    Edit: Ik zie dat je al een andere hebt gekozen. Dankjewel

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:14 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one