• Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. Hierna zullen ik en Archer alle inzendingen nakijken. Tijdens de eerste twee rondes vallen er mensen af. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    40 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    30 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    20 credits

    Troostprijs (voor alle deelnemers die niet in de top drie zijn gekomen)
    een verhaal naar keuze in de spotlight óf de credits zodat je zelf iets in de spotlight kan zetten wanneer je wil.

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben.

    Let op:
    -Let op je spelling
    -Hou je aan het minimale aantal woorden dat in de opdracht staat.
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Waar gaan ik en Archer op letten:
    -Spelling/Grammatica
    -Originaliteit/Geloofwaardigheid
    -Het verhaal zelf
    Verder zullen we nog eventuele tips toevoegen.

    Deelnemers:
    - Yoda:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    - Escritura:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - MrCarrotCake:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    - Tempesta:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,5
    - ILOVENIKKI:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,75
    - Defensive:
    Opdracht 1 Cijfer: 9
    - BandanaMan:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,5
    - niallvember:
    Opdracht 1 Cijfer: 6,25
    - Discord:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - Shewerewolf:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,5
    - Siva:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    - ALTERMOON:
    Opdracht 1 Cijfer: 7
    -Disposition
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Bronte:
    Opdracht 1 Cijfer: 8
    - AwesomeCake:
    Opdracht 1 Cijfer: 8,5
    - Oracle:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,75
    - Elements:
    Opdracht 1 Cijfer: 6
    - IHeartNourry:
    Opdracht 1 Cijfer: 5,75
    - Dovahkiin:
    Opdracht 1 Cijfer: 8
    - DerekWalcott:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    - Winterelf:
    Opdracht 1 Cijfer: 6

    Opdracht Twee:

    voor deze opdracht mogen jullie je inleven in een disneyfilm. Uit deze disneyfilm moet je een scene kiezen en deze herschrijven zoals jij hem liever had gezien. Vergeet niet bij de inleiding te zetten welk stukje uit de tekenfilm je hebt gekozen!

    De lijst met films staat in de story.

    Bij de scene die je herschrijft hoef je geen rekening te houden met de rest van de film! als jij besluit dat een van de hoofdpersonen komt te overlijden of wordt ineens omvergelopen door een koe (ik noem maar wat) dan mag dat gewoon.
    Deze ronde vallen er 4 mensen af.
    Het verhaal moet uit minimaal 800 woorden bestaan.
    De uiterlijke inleverdatum is: 10 februari


    Story met opdrachten en uitslagen

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 20:29 ]

    Kenai schreef:
    Mag je ook een slecht aflopend verhaal er van maken?


    Ook dat mag. De scene hoeft niet bij de rest van het verhaal te passen, ik ken alle disneyfilms uit de lijst en weet hoe ze gaan, van jullie wil ik juist weten wat jullie zouden veranderen als jullie dat zouden kunnen. Dus als jij besluit om je hoofdpersoon dood te laten gaan of iets dergelijks ben je daar helemaal vrij in ^^

    Hel schreef:
    (...)

    Ook dat mag. De scene hoeft niet bij de rest van het verhaal te passen, ik ken alle disneyfilms uit de lijst en weet hoe ze gaan, van jullie wil ik juist weten wat jullie zouden veranderen als jullie dat zouden kunnen. Dus als jij besluit om je hoofdpersoon dood te laten gaan of iets dergelijks ben je daar helemaal vrij in ^^


    Ik ken de meeste uit de lijst, en mijn username is nu iemand van Brother Bear, de enigste Disneyfilm waarbij ik van af het begin tot en met het einde moet huilen.

    Oke! Thanks, dit geeft me meer mogelijkheden!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 23:33 ]


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Hel schreef:
    (...)

    Ook dat mag. De scene hoeft niet bij de rest van het verhaal te passen, ik ken alle disneyfilms uit de lijst en weet hoe ze gaan, van jullie wil ik juist weten wat jullie zouden veranderen als jullie dat zouden kunnen. Dus als jij besluit om je hoofdpersoon dood te laten gaan of iets dergelijks ben je daar helemaal vrij in ^^


    ...
    Ik kreeg net een geweldig idee. Er is een ding dat je bij alles kunt gooien om het beter te maken, en het begint met een p :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    ...
    Ik kreeg net een geweldig idee. Er is een ding dat je bij alles kunt gooien om het beter te maken, en het begint met een p :Y)


    Alwin als je het durft om het woord Pony in het verhaal te verwerken schop ik je persoonlijk uit de wedstrijd:Y)

    Ponies bij sneeuwwitje. Ja, dat is ook een idee. Weetje wel als zo'n diertje dat helpt met poetsen, RainbowDash gebruik ik voor het plafond te poetsen.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Hel schreef:
    (...)

    Alwin als je het durft om het woord Pony in het verhaal te verwerken schop ik je persoonlijk uit de wedstrijd:Y)


    Okay, daar hou ik je aan :Y) Ik dacht eigenlijk aan iets meer... 16/18+ (cat)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 12:51 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Kenai schreef:
    Ponies bij sneeuwwitje. Ja, dat is ook een idee. Weetje wel als zo'n diertje dat helpt met poetsen, RainbowDash gebruik ik voor het plafond te poetsen.



    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Okay, daar hou ik je aan :Y) Ik dacht eigenlijk aan iets meer... 16/18+ (cat)


    De leeuwenkoning in 16/18+ dat gaat wat worden xD

    Hel schreef:
    (...)

    De leeuwenkoning in 16/18+ dat gaat wat worden xD


    Jaja, zeep vasthouden zonder vingers is erg moeilijk, en je weet wat er dan in de gevangenis met je gebeurt.... (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Jaja, zeep vasthouden zonder vingers is erg moeilijk, en je weet wat er dan in de gevangenis met je gebeurt.... (cat)


    Je weet dat je een scene moet herschrijven en geen verhaal met de disney karakters? Vergeet dan niet dat je ergens in die scene ook nog een gevangenis moet laten komen xD

    Hel schreef:
    (...)

    Je weet dat je een scene moet herschrijven en geen verhaal met de disney karakters? Vergeet dan niet dat je ergens in die scene ook nog een gevangenis moet laten komen xD


    Pff, ik herschrijf hem zo dat ie gewoon terug in de film past :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Als je meerdere delen hebt van een film, maakt het dan uit welk deel je doet?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Als je meerdere delen hebt van een film, maakt het dan uit welk deel je doet?


    De eerste, lijkt mij. As in the original. Anders had ze er wel 2 of 3 bij gezet.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 16:21 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prim schreef:
    Als je meerdere delen hebt van een film, maakt het dan uit welk deel je doet?


    Gewoon de titel die erbij staat. Als ik Brother bear of de leeuwenkoning 2 of zo had bedoeld had er ook een 2 achter gestaan.

    Dacht ik van mijn Dory addiction af te zijn :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.