• Kut facebook. Op mijn ipod en mobiel kan ik niet meer op facebook komen En als ik me aanmeld via m'n laptop krijg ik dit ''Je account heeft om veiligheidsredenen een aantal dagen slechts beperkt toegang tot de site. Neem contact op met ons Helpcentrum als je vragen hebt.''

    Hebben jullie dit ook? Ik vind het nergens op slaan en ik weet niet wat ik ertegen kan doen :')


    -

    - Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 9:31 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Wachten tot die paar dagen om zijn. :Y)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Nee, ik heb dat niet ;o

    xlufjoetoexx schreef:
    Wachten tot die paar dagen om zijn. :Y)

    Ja daag, dacht het niet ;p


    -

    Heb jij toevallig iets gebruikt wat in verband staat met een roze facebook?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 9:38 ]

    Heb je die roze versie geopend? Want dan ligt het waarschijnlijk daaraan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Demesne schreef:
    Heb je die roze versie geopend? Want dan ligt het waarschijnlijk daaraan.

    Lol roze versie? Wat is dat :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Lol roze versie? Wat is dat :'D


    Idunno, ik hoorde van mensen die een app geopend hadden naar de gelimiteerde versie van Facebook (in pink) dat die hun account een aantal dagen geblokkeerd was :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik snap er nu helemaal niks meer van. Ik had van alles opnieuw ingesteld enzo en nu komt er te staan ''Your computer appears to be infected with a malware.'' Meh ik wil gewoon op fb :'D


    -

    Er is een virus, een linkje waarin je zogenaamd je kleur kunt veranderen van je facebook. Ik heb daar op geklikt en kan nu 24 uur niet op facebook daardoor. (:


    To infinity and beyond •

    Zaynuary schreef:
    Er is een virus, een linkje waarin je zogenaamd je kleur kunt veranderen van je facebook. Ik heb daar op geklikt en kan nu 24 uur niet op facebook daardoor. (:

    Ja maar daar heb ik niet op geklikt ;o


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja maar daar heb ik niet op geklikt ;o


    hmm, want je fb geeft wel hetzelfde aan, als dat hij bij mijn aangeeft, vandaar dus. Hmm, ik zou het verder ook niet weten. Je kunt een mailtje sturen naar de helpdesk?


    To infinity and beyond •

    Zaynuary schreef:
    (...)

    hmm, want je fb geeft wel hetzelfde aan, als dat hij bij mijn aangeeft, vandaar dus. Hmm, ik zou het verder ook niet weten. Je kunt een mailtje sturen naar de helpdesk?

    Ik weet niet hoe je dat kan doen, aangezien als ik naar die help ga dan zie je een aantal vragen en geen emailadres waar je naartoe kan mailen met vragen.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe je dat kan doen, aangezien als ik naar die help ga dan zie je een aantal vragen en geen emailadres waar je naartoe kan mailen met vragen.


    Ik zal even voor je kijken! (:


    To infinity and beyond •

    Zaynuary schreef:
    (...)

    Ik zal even voor je kijken! (:

    Okee dankje!


    -