• Hey Allemaal! =3

    Zijn jullie ook Winxclub fans?!?
    Chat dan hier! praat over Winxclub en heel veel Nieuws
    over Winxclub.

    Groeten, WinxQuizlet
    Ps: doe ook mijn Quizen!


    http://www.winx-igri.com/wallpapers//winx%20(12).jpg

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 8:34 ]


    Prinsesmaaike

    Mags schreef:
    Is dit serieus?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vond toen ik zeven of zes was winx leuk, ik vind mezelf (en iedereen boven de tien) ook echt wel te oud daarvoor.


    Ex astris, sciencia

    Als jij het leuk vindt, dan is dat zo! Waarom moeten al die mensen zitten zeiken? Sjees, ieder z'n eigen stijl..

    Ik heb het ook erg lang gevolgd, maar nu niet echt meer. Hoewel ik altijd blijf kijken als ik er eens toevallig op zit (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Giants schreef:
    Ik ga even stuk hier.
    Oh en je bent 16? Oh. Oke. Misschien moet je een wat jonger publiek aanspreken op een andere site?


    ik zit niet te wachten op jouw mening! =D
    heb je trouwens ook al een keer op het Winx Forum gezeten?

    Boordevol mensen van 16+ :P


    Prinsesmaaike

    Mijn broertje was het gisteren aan het kijken, en ik hoorde het, en ik dacht: ik kijk even mee, even zien wat daar van geworden is.
    En toen zag ik het, and I was like: The fuck? D: Het is veranderd, maar niet op een positieve manier.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik was altijd groot fan.


    <3

    Ik was vroeger echt té verlaafd aan Winx :9~ En ik was verliefd op Riven haha :W Maar toen werd het stom want toen kwam die Layla ofzo erbij, en toen stopte ik met kijken. Ik dacht trouwens dat dat niet eens meer op tv kwam?


    Alis volat propriis.

    Haha, vroeger keek ik daar echt altijd naar :] Nu moet ik me wel heel erg vervelen om daar nog eens naar te kijken.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Kovu schreef:
    ik betwijfel of hier überhaupt winxfans zijn...


    Dit dus. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Assassin schreef:
    Ik vond het altijd een aftreksel van de WITCH, wat overigens veel leuker was.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    En jij bent 16?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    M'n vriendin en ik wilden eens in een melige bui een mega Winx-rollenspel op Twitter openen. Hadden we helemaal moeite gedaan en voor bijna elk personage een account gemaakt, had Twitter ze allemaal geblocked, behalve Icy hahahh


    I solemnly swear that I am up to no good.


    26 - 02 - '16

    Deluso schreef:
    Ik was altijd groot fan.


    26 - 02 - '16

    WCQuizlet? Winx naar Quizlet proberen te krijgen? Are you serious?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 22:19 ]


    ars moriendi