• Nynke had een diepgaand gesprek met Annabethus over jurken. Wat resulteerde in een groots dilemma! Want Nynke moest kiezen tussen twee jurken en is er tot op de dag van vandaag nog niet in geslaagd om die kritieke beslissing te maken! Stippen? Of zwaluwtjes? Stippen? Of zwaluwtjes? Het maken van deze keuze woog zo zwaar op haar schouders dat ze er bijna door bezweken is. Vandaar dat zij haar laatste redmiddel inzet, Quizlet!

    Choose wisely *O*

    1.


    |||| ||

    of

    2.


    ||||

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 17:11 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    nummer 1 :D


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    REDHEADSROCK schreef:
    Me does not care really that much, but me thinks you should go for the one that flatters you most. Not the one to create big boobies, cause me does not like people with big balloons...

    Maar ik ben daar helemaal niet op uit, lol :Y) 't Gaat me om 't motiefje :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Statler schreef:
    (...)
    Maar ik ben daar helemaal niet op uit, lol :Y) 't Gaat me om 't motiefje :'D


    Dan... Zwaluwtjes.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Statler schreef:
    (...)
    Oké, dus ik mag je vanaf nu wel weer MarleenTJE noemen? *O*


    Als jij voor jurk twee gaat mag jij dat ja!*O*


    everything, in time

    Statler schreef:
    (...)
    En als ik de riem weg doe dan? :Y)


    Dan is die tweede het mooist denk ik. Muh, ben persoonlijk niet zo dol op stippen en vind hem nogal vormloos, beiden zijn een zak die om je middel wat aangesnoerd zit. Ik hou niet van de jurkenmode van tegenwoordig D:

    Maar die tweede zonder riem is mooier :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Dan is die tweede het mooist denk ik. Muh, ben persoonlijk niet zo dol op stippen en vind hem nogal vormloos, beiden zijn een zak die om je middel wat aangesnoerd zit. Ik hou niet van de jurkenmode van tegenwoordig D:

    Maar die tweede zonder riem is mooier :P

    Okeu :'D Wa's jouw idee van een échte jurk dan? :Y)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 17:47 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind ze allebei niet zo mooi eigenlijk, maar de eerste vind ik dan wel mooier.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    2


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik vind ze eerlijk gezegd allebei niet zo mooi, maar als ik dan toch moet kiezen, zou ik voor jurk één gaan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 18:03 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Diepgaand gesprek FTW! *O*
    Jurk twee, jeweetzelluf! (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De 1e :'D


    Where words fail, music speaks

    Statler schreef:
    (...)
    Okeu :'D Wa's jouw idee van een échte jurk dan? :Y)


    I dunno D: Ik kan alleen zeggen of ik iets mooi vind of niet, ik heb er geen verstand van! Heb een keer een meisje uitgeholpen met het uitzoeken van een jurk, dat is al mijn kennis daarvan O_O

    Maar ik denk gewoon jurken die iets strakker om het lichaam zitten. Dat hoeft geen spandex-strak te zijn of zo, maar gewoon dat je het ziet en niet gelijk denk "goh, die heeft een zak aan"


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    I dunno D: Ik kan alleen zeggen of ik iets mooi vind of niet, ik heb er geen verstand van! Heb een keer een meisje uitgeholpen met het uitzoeken van een jurk, dat is al mijn kennis daarvan O_O

    Maar ik denk gewoon jurken die iets strakker om het lichaam zitten. Dat hoeft geen spandex-strak te zijn of zo, maar gewoon dat je het ziet en niet gelijk denk "goh, die heeft een zak aan"

    Mmm, kay :Y) Maar was dat een jurk voor formele of informele gelegenheden? :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Statler schreef:
    (...)
    Mmm, kay :Y) Maar was dat een jurk voor formele of informele gelegenheden? :Y)


    half van allebei xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    half van allebei xD

    Jeetje, zeg (cat) Nou, okay :'D Maar ik kies numero twee :Y) Strakke jurkjes zijn niet mijn ding :'D


    "I shut my eyes in order to see.'