• Nynke had een diepgaand gesprek met Annabethus over jurken. Wat resulteerde in een groots dilemma! Want Nynke moest kiezen tussen twee jurken en is er tot op de dag van vandaag nog niet in geslaagd om die kritieke beslissing te maken! Stippen? Of zwaluwtjes? Stippen? Of zwaluwtjes? Het maken van deze keuze woog zo zwaar op haar schouders dat ze er bijna door bezweken is. Vandaar dat zij haar laatste redmiddel inzet, Quizlet!

    Choose wisely *O*

    1.


    |||| ||

    of

    2.


    ||||

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 17:11 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    De eerste (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    2 (:

    De eerste.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Twee!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    LordSarita schreef:
    De tweede IKHOUVANDIEJURK


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Midna schreef:
    1 met de riem van 2? ;d ghehe en anders gewoon 2 1


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    2


    -

    De tweede;D


    Bad decisions make good stories.

    Statler schreef:
    (...)
    Jeetje, zeg (cat) Nou, okay :'D Maar ik kies numero twee :Y) Strakke jurkjes zijn niet mijn ding :'D


    Jammer D: Dat vind iedereen tegenwoordig, dus loopt iedereen rond in een zak :C Maar dan heb je alsnog de beste van de twee :Y) Wordt t met of zonder riem? :P


    quidquid excusatio prandium pro

    1


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Zwaluwtjes.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Discord schreef:
    (...)

    Jammer D: Dat vind iedereen tegenwoordig, dus loopt iedereen rond in een zak :C Maar dan heb je alsnog de beste van de twee :Y) Wordt t met of zonder riem? :P

    Dan wordt je bewegingsvrijheid ook gewoon flink beperkt D: Hallo? Met riem :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    2 !!!!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Statler schreef:
    (...)
    Dan wordt je bewegingsvrijheid ook gewoon flink beperkt D: Hallo? Met riem :Y)


    Pffff, ik wist niet dat je allemaal acrobatische stunts ging doen in een kort jurkje (cat)

    Jaja, ik weet dat t die jurk word, ik bedoelde of je die riem erbij ging doen XD


    quidquid excusatio prandium pro

    De eerste, die is leuk! :9~


    As travars