• Nynke had een diepgaand gesprek met Annabethus over jurken. Wat resulteerde in een groots dilemma! Want Nynke moest kiezen tussen twee jurken en is er tot op de dag van vandaag nog niet in geslaagd om die kritieke beslissing te maken! Stippen? Of zwaluwtjes? Stippen? Of zwaluwtjes? Het maken van deze keuze woog zo zwaar op haar schouders dat ze er bijna door bezweken is. Vandaar dat zij haar laatste redmiddel inzet, Quizlet!

    Choose wisely *O*

    1.


    |||| ||

    of

    2.


    ||||

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 17:11 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    RainbowDay schreef:
    De eerste :3


    Ex astris, sciencia

    number 2.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Discord schreef:
    (...)

    Pffff, ik wist niet dat je allemaal acrobatische stunts ging doen in een kort jurkje (cat)

    Jaja, ik weet dat t die jurk word, ik bedoelde of je die riem erbij ging doen XD

    Ja, was ik wel van plan (joehoe) Vooral veel bukoefeningen.

    Ik zeg toch 'met riem,' dus dan bedoel ik de riem erbij :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    De eerste!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Statler schreef:
    (...)
    Ja, was ik wel van plan (joehoe) Vooral veel bukoefeningen.

    Ik zeg toch 'met riem,' dus dan bedoel ik de riem erbij :'D


    YEAH! Bend over!

    Statler schreef:
    (...)
    En als ik de riem weg doe dan? :Y)


    Moest weten of ik je bonus punten moest geven als je dat echt ging doen. HELAAAAAAS.


    quidquid excusatio prandium pro

    De eerste.


    Tears are words the heart can't say.

    Discord schreef:
    (...)

    Moest weten of ik je bonus punten moest geven als je dat echt ging doen. HELAAAAAAS.

    No bonus, no bend over. (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Statler schreef:
    (...)
    No bonus, no bend over. (no_chears)


    Awww, does that make you sad? (cat)

    Fine, you get bonus points for choosing a nice name. Just keep it civilized and don't bend over D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Hé, geen sekspraat hier! Jullie gaan in overtreding van Wetsartikel 24:2 Boek Twee van het Wetshandboek! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Meheh. 'k Was sowieso al niet van plan om te bukken in de buurt van Alwin :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zou ik ook maar niet doen als ik jou was... Krijg je nare ziektes van. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    Zou ik ook maar niet doen als ik jou was... Krijg je nare ziektes van. (cat)


    Tsk tsk Batsie, niet iedereen moet s'avonds kindjes gaan maken van mamma (puh)

    en heb ik niet goed geholpen met de jurk keizen? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wonderful! Je kunt zó merken dat je één keer mee bent geweest voor advies. *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Statler schreef:
    Wonderful! Je kunt zó merken dat je één keer mee bent geweest voor advies. *O*


    Heyheyhey, ze zijn nog hartstikke serieus dat het eng was hoe goed k alle winkels zag, want ze miste er een paar (niet dat het veel uitmaakte, want de meeste winkels liepen we een halve meter in en vervolgens weer uit D:)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Heyheyhey, ze zijn nog hartstikke serieus dat het eng was hoe goed k alle winkels zag, want ze miste er een paar (niet dat het veel uitmaakte, want de meeste winkels liepen we een halve meter in en vervolgens weer uit D:)

    Je hebt goed geholpen, hoor :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'