• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Nope. Catherine is alleen vatbaar voor gewone magie, gaven werken niet op haar.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade Origliasso
    "Vecht hij echt met elke nieuweling?" Komt er opeens uit haar mond, maar ik kijk nog steeds voor me, toch komt er als automatisch een glimlach op mijn zalmroze lippen.
    "Ja, volgens mij wel, hij heeft daar een kick voor of zo," Ik grinnik. "Of hij wil bewijzen dat hij 'de beste is', met die ego van hem."
    Er komt een meisje op ons afgelopen en ik kijk haar van top tot teen. Goed, Tigre. "Yo," Zeg ik een beetje emotieloos.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ganz Pitrómon.
    Een meisje uit het tweede of derde jaar liep bijna onzichtbaar langs me. Ik volgde haar met mijn ogen, ze had een boek in haar hand. Zo stil mogelijk loop ik achter haar aan, misschien kon zij mij helpen met mijn plan?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Stephanie Alexia Paria
    Met mijn boek dicht tegen me aan gedrukt bedacht ik me wel eens dat ik naar de bibliotheek kon. Ik was er al geweest maar ik moest ergens mijn tijd verdoem. Ik had geen vrienden dus ik moest het maar doen met mijn boeken. Niemand kende mij op deze school. Niemand behalve de mensen die me wilde pesten. Ik drukte mijn bril hoger op mijn neus en haalde daarna mijn hand door mijn rode haren. Ik had me er gene benul van dat er iemand achter me liep.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:05 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Yeah mijn character is af. Uh waar zijn we een beetje?]


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Ganz Pitrómon.
    Stapje voor stapje volgde ik haar, al snel kreeg ik door dat ze naar de bibliotheek ging, de plek die ik uit de school verreweg het meest haatte. Ik zuchtte en versnelde me pas. 'Ken ik jou niet?' vroeg ik terwijl ik naast haar ging lopen, ik glimlachte vriendelijk.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    "Yo," zegt Jade droogjes tegen het meisje.
    "Kitten," stel ik mezelf voor met een glimlachje.
    Ik bekijk haar van kop tot teen. Op het eerste zicht lijkt ze me een Tigre maar er is iets dat me doet twijfelen. Ik bekijk haar nog een keer maar kan niet zeggen wat het precies is.
    Ondertussen staan we al veel te lang stil naar mijn zin.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Stephanie Alexia Paria
    Ik schrok van de stem naast me. 'Ken ik jou niet?' De jongen glimlachte vriendelijk naar me. Ik kende de jongen, hij heette Ganz en zat in een jaar hoger dan mij. Ik keek hem even aarzelend naar hem en zei toen met mijn zachte stem: 'Dat kan wel. We zitten volgens mij in dezelfde afdeling.' Op een of andere manier stelde de jongen me niet op mijn gemak. Ik had bijna de neiging om te vragen was hij van me wilde maar ik wist dat ik wel heel dom moest zijn om zo'n grote mond te hebben daarom ging ik rustiger lopen en wachtte totdat Ganz weer wat ging zeggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Duvessa Delaney

    Een beetje mokkend liep ik door de gang. Ik was zo goed als nieuw, wist de weg niet en was eigenlijk wel toe aan wat contact. Niet goed oplettend liep ik maar door. Ik zuchtte, de eerste dag is altijd lastig.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Ganz Pitrómon.
    'Dus toch!' zeg ik terwijl ik mijn wenkbrauwen optrek. 'Je kwam me ook zó bekend voor...' zeg ik terwijl we de bibliotheek inslaan. 'Je zat in de... tweede, toch?' deed ik een gok.
    [Sorry, voor korte stukje ;$]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:17 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    "Duurt te lang," zucht ik verveeld en trek Jade achter me aan. "Kom maar op met die rondleiding."
    Terwijl ik verder wandel kijk ik nog om naar het andere meisje en roep haar nog toe,
    "Je ziet maar of je volgt."
    Er loopt een rilling over mijn lichaam en ik merk dat ik moe begin te worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Stephanie Alexia Paria
    Ik keek de jongen, Ganz verbaasd aan. 'Je zat in de... tweede, toch?' Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, in het derde,' zei ik. Ik drukte mijn boek nog iets dichter bij elkaar. Ik had gehoopt dat ik in de bibliotheek van hem af zou zijn. Ik hield er niet van om met mensen te praten die ik niet kende, helemaal niet als er kwade verhalen over degene rond gingen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Sorry ben weer terug moest douche -__- mag ik nog antwoorden? Of zijn jullie al weg? De personages bedoel ik.]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Catherine werd ongeduldig en heeft net Jade weg getrokken maar heeft -ehhoeheetjepersonagenouweer- toegeroepen dat ze mag volgen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ganz Pitrómon.
    'Derde. Natuurlijk!' zeg ik terwijl ik over mijn nog ruwe polsen wrijf. 'Dus... Wat was je naam ook alweer?' vroeg ik nonchalant en liet me zakken in een zachte stoel bij een van de kasten. Ik prutste aan mijn nagels. Het liefst had ik gelijk haar energie afgenomen, maar ze leek me nog te... Tja, te schichtig.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."