• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Duvessa Delaney

    'Wauw, die weet ook niet wat haar overkomt' zei ik lachend terwijl Jade haar arm om het meisje sloeg en met haar tong over haar lippen likte. 'Dat klikt meteen' zei ik terwijl ik met mijn hoofd schudde. 'In welk jaar zit jij eigenlijk?' vroeg ik aan Kitten en keek nog een paar keer om mij heen. 'Weten jullie dat in een bibliotheek best veel boeken zijn?' zei ik alsof ik nog nooit in een bieb was geweest. 'Nee echt. Zo'n grote bieb heb ik nog nooit gezien'


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Catherine

    "Ja, echt, ik ben aan het flirten met haar," zegt Jade die een arm over het andere meisje slaat en met haar wenkbrauwen wiebelt. Net als zij barst ik in lachen uit. Dan draait ze zich om en praat verder met het meisje.
    "Waarom doet iedereen plots zo aardig tegen vogeltjes?" mompel ik een beetje gefrustreerd. Opnieuw afgeleid kijk ik om me heen, maar meer dan boeken en het nieuwe meisje zie ik niet.
    "In welk jaar zit jij eigenlijk?" vraagt ze dan.
    Verveeld steek ik twee vingers omhoog.
    "Hoe heette je nou weer?" vraag ik terwijl ik haar aankijk.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 23:20 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade Origliasso
    "Ja, dat klopt," Zei ze met een glimlach. "Jij bent Jade," Vervolgde ze en ik keek haar met een grijns aan. "Yep, that's me." En ik wees met een duim naar mezelf. "Pleasure to meet cha!" Stephanie wordt veel gepest, dat wist ik. Ik zag veel pesters bij haar, waaronder Madison. Even trek ik Stephanie naar me toe en fluister in haar oor, zodat niemand anders het hoort. "Hé, als ik iemand voor je moet bevriezen voor een paar uurtjes als ze je weer pesten, hoor ik het wel, goed?" Dan ga ik weer rechtop staan, alsof ik het nog nooit heb gezegd of gedaan. "Maar ik moet nu eigenlijk weer gaan, anders wordt Katje hier ongeduldig," Grinnik ik en keek haar aan terwijl ze een plukje haar achter haar oor deed. "Misschien zie ik je straks nog wel." Toen liep ik weer naar het groepje.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 23:21 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Ik verontschuldig mij, dametjes, maar ik kon het niet laten Jade dit te laten doen. Nu gaan we verder alsof er niets gebeurd is. :Y))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stephanie Alexia Paria
    Ik keek Jade glimlachend na. Daarna draaide ik me om en liep de bibliotheek uit. Met mijn stille passen liep ik door de gangen heen na denkend wat er gebeurd was. Ik had een vriendin, nou ja een soort van. Toen schoten mijn gedachte's naar Ganz en besloot dat ik hem niet mocht. Hij was nu niet echt het type mens met wie ik graag om ga.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ganz Pitrómon.
    Stephanie loopt weer weg na een gesprek met Cat en Jade. Eigenlijk was het stom van me om niet Jade's, of desnoods Cats energie af te pakken. Ik achtervolgde Stephanie en verschool me in schaduwen. Ik moest zo gaan toeslaan, voordat ze me door zou hebben.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Stephanie Alexia Paria
    Ik haalde mijn haar nog een keer door mijn rode haar terwijl ik na dacht over de woorden van Jade. Mensen bevriezen, kijk dat was nou een nuttige gave. Niet dat mijn gave niet nuttig was maar toch wenste ik soms dat ik terug kon vechten wanneer ze me pijn deden. Ik had een vreemd gevoel alsof iemand me bekeek maar ik besloot dat ik gewoon gek was geworden van de eenzaamheid.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Catherine

    Dan komt Jade terug bij ons staan. Wanneer ik om kijk naar het meisje zie ik vanuit mijn ooghoeken hoe Ganz haar besluipt. Ik hou mijn mond en richt me weer op Jade en Dingetje.
    "Waar gaan we nu heen?" vraag ik met iets dat op enthousiasme moet lijken.
    Ik raak plots geïrriteerd door mijn loshangende haren en bind ze samen met een elastiekje terwijl ik wacht op antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ganz Pitrómon.
    Toen Stephanie afgeleid werd door gedachte's sloeg ik toe. Ik sprong om het hoekje om. 'Hey.' zei ik vlug terwijl ik door middel van een spreuk een kandelaar naar haar hoofd liet zweven. Ik tikte met de kandelaar tegen haar hoofd. Het zou zonde zijn om zomaar toe te grijpen.
    [@LordSarita, je kan ook spreuken gebruiken.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Duvessa Delaney

    Ik knikte en stak 3 vingers omhoog. 'Duvessa. Wacht had ik me al wel voorgesteld? Ik weet het niet eens meer' zei ik met een dom lachje erbij. 'Mijn hersens laten mij in de steek. Normaal ben ik heel slim' riep ik luid met nadruk op slim. 'Hé Jade. Ik ga mee met de rondleiding ok?'


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    [Ja i know. Maar Stephanie is van mening dat je dingen die je op school leert niet voor geweld mag gebruiken.]

    Stephanie Alexia Paria
    'Hey,' hoorde ik iemand zeggen. De stem kwam me bekend voor kwam. Ik draaide me om toen ik een tik op mijn hoofd voelde.

    [Is ze zo hard geslagen dat ze bewusteloos is?]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jade Origliasso
    "Waar gaan we nu heen?" Zegt Catherine waarna ze haar haarlokken vastbind met een elastiek. "Hé Jade, Ik ga mee met de rondleiding ok?" Zegt het meisje, Duvessa, tegen mij. O MIJN HELL, Denk ik en kijk Catherine aan met een blik van 'Are-you-fcking-kidding-me?'
    "Dude," Ik gooi mijn armen in geïrriteerdheid op, "ik ben geen fucking reisgids, straks komen er nog meer nieuwe mensen die ik even moet rondleiden." Mijn stem klonk zwaar geïrriteerd en ik vond het goed dat ik Catherine ging rondleiden, maar Duvessa... Zij was nogal een apart geval. En ik hield niet van aparte gevallen, in de negatieve sectie dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hihi, oké Cx.
    Nee, het was gewoon een tikje tegen haar hoofd zodat ze zou omkijken.]
    Ganz Pitrómon.
    Ik liep grijnzend op haar af. De kandelaar smeet ik tegen de muur waardoor het vloeibare kaarsvet van de muren afdroop. Ik hoopte dat het niet al te veel kabaal maakte. 'Jij hebt iets, dat ik graag wil hebben.' doelde ik op haar energie. 'Je kan het mij vrijwillig geven...' zei ik en liet een korte pauze. 'Of je strijd erom en je zult ernstig gewond raken.' zei ik terwijl ik mijn hoofd wat liet zakken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    Ik merk hoe geïrriteerd Jade raakt. Ik snap het wel, Duvessa is een beetje all over the place. Ik kan soms ook vrolijk op het irritante af zijn maar ik ratel niet zoals zij doet.
    "Sorry, Jade. Ik zei dat ze mocht," zeg ik met een schuldig gezichtje. "Zal ik je troosten?" vraag ik met een grijns.
    Ik sla mijn armen om haar hals en wiebel met mijn wenkbrauwen zoals zij net bij het andere meisje gedaan had. Helaas kan ik me niet lang inhouden voor ik in lachen uitbarst.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Waar kan/mag ik inspringen?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.