• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stephanie Alexia Paria
    Ik deed bang een stap naar achter. 'W... wat wil je?' Mijn stem klonk angstig. Ik wist namelijk dat hij de waarheid sprak en dat zinde me helemaal niet. Ik keek Ganz met grote ogen aan. Als ik wist wat hij wilde, wilde ik het misschien vrijwillig geven. Lag er natuurlijk wel aan wat hij wilde. Ik slikte terwijl ik bang nog een stap achter uit deed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Neem misschien de rondleiding van Jade over want die heeft er blijkbaar niet zoveel zin in :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Duvessa Delaney
    Ik zuchtte overdreven. 'Kom op, één maar' en rolde een keer met mijn ogen en zag hoe Kitten haar probeerde 'te troosten', waar ik best om moest lachen. 'I know, ik praat te veel, of niet soms?' ik hield mijn schouders even op en trok een problemen-mee? gezicht.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Ganz Pitrómon.
    'Het zal geen pijn doen, dat beloof ik je.' zeg ik terwijl ik dreigend op haar af loop. Het zint me dat ik in haar ogen een lichte angst zie. 'Ik heb je energie nodig, je zult een halfuurtje op de grond liggen... als je gevonden wordt. Of langer omdat niemand je mist.' zeg ik terwijl ik mijn nek rek.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ik kan echt nie volgen .____.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stephanie Alexia Paria
    'Mijn Energie?' vroeg ik ongelovig. Mijn hersenen begonnen als een gek te kraken. Ik werd niet gemist. Dus dat betekende dat ik hier een tijdje zou liggen. Ik deed nog een stap naar achter en draaide me met een ruk om en begin kei hard te rennen. Zonder om te kijken rende ik door de gangen van het kasteel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jade Origliasso
    "Sorry Jade. Ik zei dat ze het mocht," zegt Catherine met een schuldig gezichtje. "Zal ik je troosten?" vraagt ze met een grijns, waarna ze haar armen om mijn hals slaat en wiebelt met haar wenkbrauwen net zoals ik net had gedaan. Catherine barst gelijk in lachen uit en ik probeer nog even serieus te kijken, maar ook dit lukt niet meer en ook ik barst in lachen uit. "In dit uur h-heb..." Ik probeer te stoppen met lachen, maar het lukt niet, het beeld zie ik nog steeds voor me. Als ik gestopt ben probeer ik Catherine serieus aan te kijken, wat natuurlijk mislukte. "In dit uur heb ik meer gelachen door jou dan mijn leven me lief is, denk ik,"
    Dan hoor ik Duvessa weer praten en is mijn lachbui gelijk over, geirriteerd rolde ik mijn ogen en keek naar haar. 'Kom op, één maar. I know, ik praat te veel, of niet soms?' "Nee, ten eerste, ik was bezig met Cat hier een rondleiding te geven en ten tweede," Ik haalde mijn schouders op en keek haar met mijn emotieloze ogen aan. "Ik mag je niet, ook al ben je een Tigre."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sitka schreef:
    [Ik kan echt nie volgen .____.]

    (Jade is een rondleiding aan Catherine aan het geven, maar Duvessa kwam er tussen en zij wilde ook een rondleiding, maar Jade heeft daar geen zin in en mag Duvessa niet omdat ze zo overdreven doet.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ganz Pitrómon.
    Vluchten, niet heel veel anders dan dat ik had verwacht. 'Hier ga je spijt van krijgen Stephanie.' zeg ik terwijl ik achter haar aan sprint. Ik had haar nu al kunnen laten flauwvallen, maar anders had ze straks geen 'leuke' dromen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    "In dit uur h-heb..." ze kan haar zin niet afmaken omdat ze opnieuw moet lachen. "In dit uur heb ik meer gelachen door jou dan mijn leven me lief is, denk ik."
    "I know, ik praat te veel, of niet soms?" hoor ik Duvessa zeggen. Ik pak het subtiel aan en hou mijn duim en wijsvinger een stukje van elkaar om te zeggen; een beetje. Jade heeft echter geen zin om vriendelijk te zijn en snauwt het arme kind af.
    "Zal ik je later zelf die rondleiding geven?" probeer ik het goed te maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oh, oke. Maar anders dan laat ik het wel even, en doe ik morgen wel verder]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stephanie Alexia Paria
    Ik sprintte te trap op, raakte de treden amper. Waar ik heen moest wist ik niet. Misschien kon ik via een omweg terug naar de bibliotheek, daar waren mensen en was ik veilig. Ik sprintte zonder na te denken. Ik was bang, doodsbang voor de jongen die achter me aan zat. Ik haalde rare beelden voor me dat hij me dood zou laten gaan terwijl hij mijn energie had. Geen denken aan. Mijn rode haar wapperde achter me terwijl door bleef rennen. Tranen begonnen in mijn ogen te prikken van angst. Ik was niet ver meer van de bibliotheek vandaan. Nog een hele gang, een grote gang weliswaar, en een trap en dan stond ik al bij de ingang.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Duvessa Delaney
    'Bedankt, maar nee' zei ik met een glimlach en liep weg. 'Ik vindt het zelf wel' riep ik nog en keek een paar keer goed om me heen. Ik zuchtte even diep. Waar ben ik toch in beland. De eerste minuten hier en meteen mag iemand mij niet, maar ach, who cares' met mijn handen in mijn zakken liep ik verder, opzoek naar de slaapzalen.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    (Ik moet gaan slapen, ik antwoord morgen verder!)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ganz pitrómon.
    Ze was slim en rende terug naar de bibliotheek. Dat kon ik niet toestaan, niet nu ik zoveel van mijn kostbare tijd had opgeofferd. Ik bleef stil staan en zoog energie uit haar, niet te veel. Ze kon in iedergeval niet meer zo hard rennen als eerst. Ik integendeel wel.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."