• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stephanie Alexia Paria
    Al zijn vragen verbaasde me. Waarom wilde hij dit allemaal van me weten?
    'Stephanie,' zei ik. Ik pakte een boek uit de kast en bladerde er door heen op hoop dat de jongen weg ging. Ik wilde gewoon wat door de bieb rond snuffelen zonder iemand die de hele tijd op mijn vingers keek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik doe wel of ze in trance ging dat ze een gave niet ingeactiveerd had. Dat ze in de toekomst kon kijken, maar dat staat nooit helemaal vast ;)]
    Rachel
    Ik zag dat iemand ergens achter kwam. Mensen sloegen elkaar. Ruzie. Hel veel ruzie. Ik schrok op en zag het meisje weglopen. Ik hoorde haar niets zeggen en liep naar de leerlingenkamer waar ik op mijn bed liet vallen en mijn ogen sloot. Ik was moe en ik viel in een groot zwart gat.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Jade Origliasso
    "Duurt te lang," zucht Cat verveeld en ze trekt mij mee achter haar aan. "Gehe, mooizo, je kan mijn gedachten lezen. Komt me goed uit," Zeg ik als we bijna bij de bieb zijn. "Dit is de weg naar de bibliotheek," Meld ik haar, "Al denk ik dat je daar vast niet veel zal zijn, of wel?" Dit was niet beledigend bedoelt, maar ik had nu eenmaal het idee dat bijna niemand van Les Tigres daar wilde zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ganz Pitrómon.
    'Stephanie.' herhaal ik binnensmonds. 'Ik... Heb je liever dat ik weg ga?' vraag ik als ik opmerk dat ze een boek gaat lezen. Erg onbeschoft, zoiets doe je niet. En al helemaal niet tegen een laatste jaars, maar ze zal er snel spijt van hebben.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    "Dit is de weg naar de bibliotheek. Al denk ik dat je daar vast niet veel zal zijn, of wel?"
    "Af en toe," zeg ik met een glimlachje.
    Boeken, mijn eeuwige zonde. Al lees ik ze liever op mijn kamer, de bibliotheeksfeer bezorgt me altijd rillingen. Dat, en ik kan niet lang genoeg stil zitten om er te mogen blijven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jade Origliasso
    "Af en toe," Geeft ze eerlijk toe met een glimlachje en ik kijk even naar haar als ik binnen stap. "Hm. Wat voor boeken lees je zoal? Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht dit mee te mogen maken van een Tigre," Grijns ik, terwijl ik verder loop.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stephanie Alexia Paria
    Ik klapte het boek dicht en zette hem terug in de kast. Ik draaide me om zodat ik Ganz kon aan kijken. 'Hoeft niet,' zei ik. Natuurlijk had ik liever van wel maar ik had het lef niet omdat recht in zijn gezicht te zeggen. Te bang dat hij iets van plan was. Misschien was ik te schuchter maar toch, na drie jaar gepest te worden is je vertrouwen ver weg. Ik keek naar Ganz. 'Je wilde iets zeggen,' zei ik. 'Ik... en toen hield je op.' Ik keek hem vragend aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Catherine

    "Hm. Wat voor boeken lees je zoal? Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht dit mee te mogen maken van een Tigre," grijnst ze zonder te stoppen.
    "Hangt er vanaf waar ik zin in heb," grinnik ik. "Meestal over geschiedenis, of cultuur of kunst. Of een combinatie ervan." Ik geef haar een elleboogstoot "Ik ben niet zo oppervlakkig als ik me voordoe," zeg ik grijnzend.
    Ik kijk met een glimlach om me heen naar de vele rekken, al snel maakt mijn glimlach plaats voor een blik van verbazing wanneer ik Ganz bij een verlegen meisje zie staan.
    "Staat hij nou bij een Aigles?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ganz Pitrómon.
    'Ik ga.' zei ik. Geen wonder dat ik dat kind niet kende, ze was doodsaai. Ik stond op en gaf haar een knikje. 'Het was leuk kennis met je gemaakt te hebben.' zei ik en liep weg. Ik verschool me achter een boekenkast, met haar energie kon ik vast nog wel wat leuke dingen doen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Duvessa Delaney

    Ik keek een beetje warrig om mij heen. Ik leek hier niemand te kennen en dat stoorde mij, dus liep ik maar richting de bibliotheek. Zonder dat ik het door had botste ik er tegen twee op. 'Sorry' mompelde ik en keek hun aan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:54 ]


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Jade Origliasso
    "Meestal over geschiedenis, of cultuur of kunst. Of een combinatie ervan." Ze geeft me een elleboogstoot en ik glimlach weer, terwijl mijn blik op Ganz valt die bij een meisje staat. Dan verdwijnt mijn glimlach als sneeuw voor de zon. "Ik ben niet zo oppervlakkig als ik me voordoe," hoor ik haar nog grijnzend zeggen. Ook Catherine ziet hem en zegt er wat op. "Blijkbaar," Mompel ik binnensmonds en kijk haar dan raar aan. "Volgens mij wil hij weer energie stelen van mensen," Deel ik haar mee met een droge toon waarna ik mijn ogen rol.
    Opeens botste er iemand tegen ons aan en werden we opzij geduwd, geïrriteerd draaide ik me om naar het desbetreffende meisje. "Dude, wtf. Kijk uit," Grom ik arrogant. "Oh, je bent een Tigre." Zeg ik dan droog, alsof ik er een neus voor had.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:50 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stephanie Alexia Paria
    Hij loog. Hij vond het niet leuk om met me kennis gemaakt te hebben. Ik naar gevoel trok over me heen. Ik pakte een boek uit de kast maar mijn zin om te lezen was ver weg. Ik bladerde even door het boek daarna zette ik het met een zucht terug. Waarom was het nou zo moeilijk om vrienden te maken? Ik liep iets verder te bibliotheek maar besefte toen pas dat ik hier niks meer te zoeken had. Als ik niet wilde lezen dan had het geen meerwaarde om te blijven. Met mijn stille passen liep ik richting de uitgang van de bibliotheek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Catherine

    "Blijkbaar. Volgens mij wil hij weer energie stelen van mensen."
    Ik schud mijn hoofd en rol net als Jade met mijn ogen. Dan botst er iemand tegen me op en ik draai me om om te zien wie het is. Een beetje overbodig gezien ik hier slechts drie mensen ken, maar toch doe ik het. Kwaad kijk ik het meisje aan.
    "Sorry," mompelt ze.
    "Ik mag dan wel klein zijn, maar je hoeft nu niet te overdrijven en doen alsof je me helemaal niet ziet," zeg ik met een sarcastisch glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ganz Pitrómon.
    In een reflex draai ik me om als ze weg loopt, ik mag haar niet kwijtraken. Voor ik het weet bots ik tegen... Jade op. 'Woops. Sorry.' mompel ik en sprint dan weer achter Stephanie aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    (Dudes, sorry, maar ik MOET dit gewoon even met mijn personage doen. 8D)

    Jade Origliasso
    Ik kijk even naar het meisje dat tegen ons aanbotste, maar schenk haar dan ook geen aandacht verder en probeer Ganz weer te vinden, maar dit lukte echter niet. Die ass heeft zich zeker ergens verstopt, of niet dan. Op dat moment botst er wéér iemand tegen me aan en dit keer grom ik écht. "Als er nu nog een keer godverre tegen me aanknalt, verander ik diegene serieus in een ijssculptuur!" Schreeuw ik boos door de bibliotheek heen, wat me veel rare blikken opleverde.
    Het meisje waar hij mee was loopt naar ons toe, of tenminste, naar de uitgang die ook als ingang diende. Ik ga voor haar staan en kijk haar een beetje doordringend aan, wat niet mijn bedoeling was. "Je bent mooi," Deel ik haar mee, zomaar uit het niets. Ik wist niet of ze me zou geloven of niet, aangezien mijn gezicht nogal emotieloos stond, maar dat boeide me niet.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:55 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.