• Nou, het feit is dus eigenlijk dat ik véel te veel kleding zie, maar dat dan veel te duur is. En toen zei een vriendin 'Dan moet je naar die winkel in Rotterdam gaan' - ben de naam even kwijt - Maar dan moet ik weer eerst de treinreis betalen, en ik vindt het niet zulke goede kwaliteit.
    Ik ben voornamelijk opzoek naar zwarte sleehakken, en zwarte en beige gewone hakken. Basic dus, zonder andere kleuren, of dof/glans.
    Mocht iemand het weten, ik hoor het graag!



    Verder heb ik geen idee of dit hier hoort, maar het leek me het best gepast om dit topic hier te plaatsen. Gelieve een mod hem te verplaatsen als dat moet.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Primark gok ik.
    Eh, Van Haren ofzo?


    No growth of the heart is ever a waste

    > Verplaatst naar Lifestyle (:

    Ik denk dat je de Primark bedoelt :p Tot nu toe vind ik het best wel oké-kwaliteit (:

    Hmm.. Misschien hebben ze bij de Dolcis wel van die hakken die je zoekt?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik weet welke je bedoelt, omdat ik er zelf ook wel eens naar toe ga , maar ben de naam kwijt :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik weet niet waar je woont, maar die winkel zit ook in Hoofddorp en Zaandam tegenwoordig. (: En ik hou van die winkel, zulke slechte kwaliteit is het niet, ze kunnen het voor zo weinig geld verkopen omdat ze het zo groot inkopen, dat is het succes.


    Your make-up is terrible