• Het is 2014, de wereld is compleet verwoest door het onheilspellende jaar 2012. De naschokken zijn nog steeds te voelen, natuurrampen overvallen de planeet nog steeds zo nu en dan maar lang niet zo erg als ervoor. Maar zelfs dat heeft de mensheid niet laten uitsterven, enkele groepjes met mensen zwerven nog verdeeld over deze aarde rond. Maar al deze rampen hadden nog een nadeel, de hel heeft zijn poorten open gezet en allerlei duistere wezens hebben zich verspreid.


    Je karakter:
    Soort:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Overig:

    Klik hier voor het RPG topic.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:11 ]


    Your make-up is terrible

    Ah, gewoon doen. :'D


    Your make-up is terrible

    Ok ;P ik maak hem zo. [Wel een mens, want ik ben op dit moment niet zo goed in duistere demonen dudettes te maken..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soort: Mens
    Naam:Kyra Mentz
    Leeftijd:21
    Geslacht:Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Karakter: Kyra is erg zorgzaam en wilt het liefste iedereen waar ze ook maar een beetje om geeft beschermen. Ze is erg intelligent en weet veel dingen wat er handig kan zijn. Desondanks zit ze vaak in de put en in nare situaties verliest ze soms wel eens de hoop. in die situaties heeft ze heeft altijd iemand nodig om haar weer op te vrolijken.
    Overig: Ze ging al snel niet meer om met haar familie om priveredenen wat ze dan ook weg jammer vond. Ze werkte in het lab en was verloofd alleen heeft ze na de ramp haar verloofde niet meer teruggezien.


    Cookies!

    Ooh, is alleen maar goed want die hebben we nog maar weinig.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het wel een supervet idee ^^


    Cookies!

    Dankjewel! =3
    Ik hoop dat we snel kunnen beginnen.


    Your make-up is terrible

    Wat bedoel je trouwens precies met overig?

    -Ik moet de naam nog & karakter & overig-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Wat bedoel je trouwens precies met overig?

    -Ik moet de naam nog & karakter & overig-


    Overige informatie, wat nog meer belangrijk kan zijn in het verhaal, misschien iets van een verleden of familie.


    Your make-up is terrible

    Soort: Mens
    Naam: Adriana Minola
    Leeftijd: 20 jaar
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Adriana is van nature een verlegen meisje, maar dit probeert ze te verstoppen door een enorme flapuit te zijn. Ze lacht enorm graag, en het is niet makkelijk om haar lach van haar gezicht te slaan. Maar als je haar eenmaal boos hebt gekregen, dan kan ze misschien wel eens wraak nemen. Ondanks dat ze heel verlegen is, wil ze heel graag nieuwe mensen ontmoeten.
    Overig: Ze is in het verleden heel erg gepest geweest. Ook zingt ze heel graag, en hier is ze ook goed in.


    Take me to wonderland

    Assassin schreef:
    (...)

    Overige informatie, wat nog meer belangrijk kan zijn in het verhaal, misschien iets van een verleden of familie.


    Owkeej ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Trouwens, wie wilt er bij mijn karakter al in het groepje? Dan zijn ze al samen voor de RPG begint.


    Your make-up is terrible

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:42 ]


    Cookies!

    Assassin schreef:
    Trouwens, wie wilt er bij mijn karakter al in het groepje? Dan zijn ze al samen voor de RPG begint.


    Ik wil wel :3


    Cookies!

    Ik weet ff niks meer ervoor ;d duss ben niet verder gekomen dat dit;

    Soort: Mens
    Naam: Tasha Velez
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Meisje
    Uiterlijk:


    Karakter: Tasha is iemand die graag in de schaduw blijft. Ze luistert meer dan dat ze spreek.
    Overig: Tasha is een meisje die niet gauw en precies weet wat ze moet doen, maar als iemand zegt wat ze moet doen en ze vertrouwd diegene doet ze het gelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    Trouwens, wie wilt er bij mijn karakter al in het groepje? Dan zijn ze al samen voor de RPG begint.

    Ikke ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.