• Ja, dat filmpje, inclusief het eerste liedje deden eigenlijk wel iets met me. Ik moet zeggen dat ik het een prachtige jongen vind en helaas kun je duidelijk zien in het filmpje dat 'ie zijn plek maar niet kan vinden, vooral in het begin zie je 'm heel moe en eigenlijk een beetje verdrietig kijken. En de muziek, de tekst 'say I am wonderful' pas het helemaal bij.
    Meh, het doet gewoon echt iets met me :'D

    Deed dit filmpje ook iets met jullie, of welk filmpje doet wel iets met jullie?

    Overigens vind ik het een best goede transformatie voor iemand van zijn leeftijd, alleen werkt zijn kaaklijn niet mee en is zijn glimlach en houding in de bovenrug vrij mannelijk. :3


    Let it come and let it be

    Prim schreef:
    Respect


    26 - 02 - '16

    Ik heb respect voor hem, dat hij dit durft. Maar het maakt me ook verdrietig, het liefst zou ik hem een hele dikke knuffel willen geven. Hij kijkt zo verdrietig terwijl hij zo mooi is, hij is, als meisje, knapper dan ik ben. Hij zo niet verdrietig moeten zijn, hij zou blij moeten zijn en heel trots.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ladylit schreef:
    Ik vind dat het best goed gelukt is. Als je het niet wist, zou je misschien niet eens opmerken dat het een jongen was, je zou hooguit vinden dat hij een wat mannelijke bouw had. Ik vind het wel zielig hoe hij kijkt, zelfs op het eind als meisje ziet hij er nog niet gelukkig uit, misschien omdat hij zo nog niet geaccepteerd wordt, arme jongen..


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Mag ik even zeggen dat ik haar als een jongen en meisje echt prachtig vind o: Maarja, cool.

    Ladylit schreef:
    Ik vind dat het best goed gelukt is. Als je het niet wist, zou je misschien niet eens opmerken dat het een jongen was, je zou hooguit vinden dat hij een wat mannelijke bouw had. Ik vind het wel zielig hoe hij kijkt, zelfs op het eind als meisje ziet hij er nog niet gelukkig uit, misschien omdat hij zo nog niet geaccepteerd wordt, arme jongen..


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hij heeft echt mooie lippen, en hij is veel knapper dan ik hhaha. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ten eerste vind ik niet dat jullige kunnen zeggen dat hij er ongelukkig uitziet. Bijiemand die je nooit eerder zag, kan je dat niet direct zeggen. Dat is gewoon zijn gezichtsuitdrukking. Ik krijg ook heel vaak de opmerking of er iets is gebeurd, terwijl ik gewoon voor me uitkijk, dat is mijn blik gewoon.
    Verder vind ik het verschrikkelijk geslaagd.


    Has no one told you she's not breathing?

    Kan iemand misschien een link plaatsen? Mijn iPod weigert het me te laten zien en ik ben nu toch wel benieuwd.(:


    everything, in time

    http://www.youtube.com/watch?v=7t8HQQgF6Js&feature=player_embedded


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Blegh, YouTube zegt 'film laden niet mogelijk', vast niet beschikbaar gemaakt voor de iPod.
    Toch bedankt Mitchell!*O*


    everything, in time

    Humble schreef:
    Blegh, YouTube zegt 'film laden niet mogelijk', vast niet beschikbaar gemaakt voor de iPod.
    Toch bedankt Mitchell!*O*

    Geen probleem ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou hem zo in mijn armen kunnen nemen en hem echt knuffelen volgens mij heeft hij dat even nodig, en hem zeggen, dat hij gewoon moet zijn waarin hij zich het lekkerst voelt, en zich niks moet aantrekken van die mensen die dit raar vinden.

    Hij verdient respect.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Statler schreef:
    Makes me sad D: Want hij oogt niet gelukkig. 'k Vind dat 'ie wel vrouwelijke trekjes heeft, een zacht gezicht (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Statler schreef:
    Makes me sad D: Want hij oogt niet gelukkig. 'k Vind dat 'ie wel vrouwelijke trekjes heeft, een zacht gezicht (:

    Rivendell schreef:
    Best erg hoe hij/zij mooier is dan veel meisjes en dat hij veel beter met make-up kan omgaan dan ik. :3 Ik heb echt respect dat hij dit durft en het ook gewoon doet, omdat ik zeker weet dat er genoeg mensen zoals hij zijn, maar die zoiets niet zouden doen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    LaJoie schreef:
    Ten eerste vind ik niet dat jullige kunnen zeggen dat hij er ongelukkig uitziet. Bijiemand die je nooit eerder zag, kan je dat niet direct zeggen. Dat is gewoon zijn gezichtsuitdrukking. Ik krijg ook heel vaak de opmerking of er iets is gebeurd, terwijl ik gewoon voor me uitkijk, dat is mijn blik gewoon.
    Verder vind ik het verschrikkelijk geslaagd.

    Zeggen dat je iets vind, betekent niet dat 't zo is (: Dus, ik vind dat iedereen dat gewoon mag zeggen ^^


    "I shut my eyes in order to see.'