• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Archer schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook ;x Bij oude mensen is alles erg ;x


    Tell me about it, stud.

    Assassin schreef:
    Toen ik die zag, kreeg ik echt een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    (huil)


    26 - 02 - '16

    Ja het is het liedje Avril Lavigne - When you're gone.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh my, zo zielig. (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frigga schreef:
    OK, ik heb dus geen hard, dit doet mij eigenlijk niks.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Het doet me totaal niets, eigenlijk.
    Maar ik huil nooit bij films/boeken ed.
    Maar het is wel mooi.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    Toen ik die zag, kreeg ik echt een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Assassin schreef:
    Toen ik die zag, kreeg ik echt een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.

    Mijn oma is ook eenzaam...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind dat liedje zo mooi hea!

    En ik herken dit wel een beetje in mijn eigen opa... Hij mist mijn oma ook erg veel namelijk... In het begin had hij er best veel moeite mee, maar gelukkig gaat het nu al stukken beter!


    Deep inside, I've never felt alive

    Frigga schreef:
    OK, ik heb dus geen hard, dit doet mij eigenlijk niks.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    Toen ik die zag, kreeg ik echt een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.

    Komt uit de clip van Avril (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik voel me harteloos omdat het niks met me doet :\


    -