• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:13 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    Toen ik die zag, kreeg ik echt een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Fuut, ik kan hier echt niet tegen. :(

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 jan 2012 - 23:02 ]


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    Ik voel me harteloos omdat het niks met me doet :\

    :'C


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    REDHEADSROCK schreef:
    Mijn oma is ook eenzaam...

    Mijn oma ook sinds een tijdje..


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ohmy ik krijg hier zelfs tranen van, oude mensen zijn altijd zoooo zielig.. want sommige/de meeste hebben zo veel meegemaakt, meer dan wij ons oooit kunnen inbeelden..
    ik zat vanmiddag met een vriendin op een hoog muurtje en er kwam een omatje aan, en die wou op het muurtje komen en toen zei ze; nou ik kan er niet op he, met zon lieve oma stem, en even dacht ik; NOU IK TIL U ER WEL OP. x'] maar ik vond dat al sneu.. en toen begon het te regenen.. en liep ze naar buiten met dr rollator.. en werd ze helemaal nat en ze had geen paraplu.. en dat vond ik zoo sneu dat ik haar de paraplu van die vriendin heb gegeven.. maar die kon ze niet vasthouden. fffff


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Narwhals schreef:
    (...)
    Mijn oma ook sinds een tijdje..


    Mijn ene oma heeft alzheimer, en ze denkt dat haar man zo thuiskomt. Dan staat ze vijf minuten lang te stralen, want "Toon komt zo thuis". Als hij niet komt - hij komt nooit, want hij is veertien jaar geleden overleden - is ze zó verdrietig...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Mijn ene oma heeft alzheimer, en ze denkt dat haar man zo thuiskomt. Dan staat ze vijf minuten lang te stralen, want "Toon komt zo thuis". Als hij niet komt - hij komt nooit, want hij is veertien jaar geleden overleden - is ze zó verdrietig...

    OH CMON wil je ons allemaal aan het huilen hebben? -snuit neus in je baard-
    want dat is echt touching. -huilt een zee door dit topic-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    R0MANA schreef:
    (...)
    OH CMON wil je ons allemaal aan het huilen hebben? -snuit neus in je baard-
    want dat is echt touching. -huilt een zee door dit topic-


    Inderdaad!
    Gelukkig gaat het met mijn oma nu wel goed nadat mijn opa 2 jaar geleden is overleden, ze is er eerlijk gezegd alleen maar gelukkiger van geworden volgens mij. Ze doet veel meer, probeert veel meer, maar als je dan die foto's ziet staat bij haar thuis van mijn opa...
    Mijn andere opa was wél heel verdrietig over mijn oma dat vind ik écht zo zielig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Toen ik die zag, kreeg ik echt een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Dat had ik ook. Die drie plaatjes zeggen meer dan duizend woorden.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Mijn ene oma heeft alzheimer, en ze denkt dat haar man zo thuiskomt. Dan staat ze vijf minuten lang te stralen, want "Toon komt zo thuis". Als hij niet komt - hij komt nooit, want hij is veertien jaar geleden overleden - is ze zó verdrietig...


    Ah, dat is zo ontzettend zielig!(huil)
    Mijn opa had ook zo iets, hij heeft drie hersenbloedingen overleefd en werd vroeger altijd gepes vanwege zijn psoriasis. De enige in de straat die hem, naast zijn familie, niet pestte was mijn oma. Daardoor speelde ze veel samen en werden ze al jong verliefd.
    Vanwege de drie hersenbloedingen ging hij snel achteruit en toen hij 70 was, moest hij naar een soort gesloten afdeling van een bejaardentehuis, speciaal voor dementerende mensen.
    Mijn opa heeft nog twee jaar lang volgehouden de hij naar huis moest, dat hij voor de vogeltjes (hij had een passie voor vogels) en voor oma moest zorgen, dan moesten wij steeds uitleggen dat hij echt niet meer naar huis kan en dan moest hij zo hard huilen omdat hij het gevoel had dat hij oma in de steek had gelaten. Dan huilde hij dat zij er wel altijd voor hem is geweest, maar dat hij haar nu alleen liet. Heartbreaking.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 9:22 ]


    everything, in time

    Het is zo hartverscheurend om te zien hoe een dochter/zoon moet huilen om zijn/haar vader/moeder, als ze tot de conclusie komen dat hun ouder nooit meer hetzelfde zal zijn bij dementie. Dit maak ik mee op stage, hate it D: Of bewoners die zelf in tranen zijn, omdat ze zo verschrikkelijk in de war zijn en het liefst naar huis toe willen, naar hun eigen vader & moeder..

    Mijn oma heeft ook Alzheimer en daardoor laat ze haar emoties veel sneller los. Ze is dus ook héél snel ontroerd en óók dat is hartverscheurend D: Bij het feliciteren zondag, bij het ontvangen van nieuwe dingen. Tegenwoordig bij zoveel dingen. Het liefst knuffel ik haar dan en huil ik mee D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    Toen ik die zag, kreeg ik echt een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!