• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.



    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan. Verdediging is klaar en iedereen zit in de eetzaal. Iedereen heeft vrijetijd.


    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik lachte naar Luke en keek hem aan met een blik van 'Kom op, een trap moet toch wel lukken?'
    Toen we in het muzieklokaal waren liet ik me op de piano kruk vallen.
    'Nee wacht even, eerst bijkomen van het traplopen,' zei ik met een brede grijns. Soms was ik echt geniaal.


    everything, in time

    Luke Chalres Sanz - Hond Sem

    'Neeee afspraak is afspraak zingen jij!' Ik ga op een tafel zitten en leun met mijn armen op mijn benen in afwachting op wat er gaat komen. 'Dames en heren de gewledige, de fantastische, en prachtige Katherine!' Zeg ik lachend en klap in mijn handen.

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    'Als je een Paul vindt stuur maar naar Lucy.' Gniffelde Adriana. 'Hmm, een Paul...Paul...p a u l...paul..' Spelde ik nog. 'Hmm, nee het spijt me.' grijnsde ik.

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    Ik zat in de muziekzaal achter de piano. Ik speelde maar wat en ik kreeg een idee. 'I know you're somewhere out there, Somewhere far away. I want you back...I want you back. My neighbours think i'm crazy, but they don't understand, you're all I have...You're all I have.'
    Ik speelde het lied verder en song ook door. Ik sloot mijn ogen en ging helemaal in met het liedje. 'At night when the stars light up my room I sit there alone, talking to the moo-oo-oon. Try to get to you-ou-ou. In hope you are on the other side talking to me to. Or am I a fool, who sites alone, talking to the moon.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adriana Minola - Lynx (Esra)

    'Hmm, een Paul...Paul...p a u l...paul..' Spelde Jason. 'Hmm, nee het spijt me.' grijnsde hij. Ik grinnikte. "We vinden wel je Paul," zei ik plagend tegen Lucy.


    Take me to wonderland

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    'Het komt wel goed.' zei ik toen plagend tegen haar. 'En voor jou vinden we wel een lieve, zachtaardige Wouter of misschien wel een stoere gestoorde Sander .' Zei ik toen plagend naar Adriana. 'Jullie zullen iniedergeval niet forever alone zijn.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik heb steeds de neiging om luiSpaard te schrijven....;X]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth & Shadow

    'Als je een Paul vindt stuur maar naar Lucy.' Gniffelde Adriana waarop ik in de lach schoot. 'Hmm, een Paul...Paul...p a u l...paul..' spelde Jason. 'Hmm, nee het spijt me.' grijnsde hij daarna. 'We vinden wel je Paul,'zei Adriana daarna plagend tegen me waarop ik mijn tong naar haar uitstak. 'Het komt wel goed,'zei Jason. 'En voor jou vinden we wel een lieve, zachtaardige Wouter of misschien wel een stoere, gestoorde Sander,' vervolgde hij plagend naar Adriana. 'Jullie zullen in iedergeval niet forever alone zijn.'
    'Nou dat hoop ik ook niet, forever alone sucks. Dus Mr.Right mag voor mij part wel komen,' glimlachte ik en zette mijn handen onder mijn hoofd om wat vooruit te staren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    'Die zal zeker komen.' knipoogde ik naar Lucy. Ze keek voor zich uit en ik kon het niet laten om haar even aan te staren. Pff. Die meid deed wat met me en het voelde zo goed maar tegelijkertijd ook zo fout.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander ~ Adelaar [Emmanuel]

    Ik open mijn ogen en staar naar een witte muur.Ik moet vast in slaap zijn gevallen.Als ik om me heen kijk ben ik nog steeds de enige in deze kale ruimte.Ik sta op en loop naar de eetzaal.Ik kijk rond om te checken of Alexia hier ergens is.Nee dus.Ineens hoor ik een stem.Ik loop op het geluid af,door de gangen en kijk in alle lokalen.In een van de lokalen zit Alexia.Weer achter de piano.'Hey'.Ze schrikt en kijkt me verbaasd aan.'Wat doe je?'Vraag ik met een slaaphoofd.


    Shit Could Be Worse.

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    Ik schrok op uit mijn gedachte. 'Hey.' zei een slaperige Alexander. Het was zo verschrikkelijk cute. Er kwam meteen een glimlach op mijn gezicht. 'Ik was even wat aan het spelen.' glimlachte ik zacht naar hem. Hij liep naar me toe en ik keek hem in zijn mooie grijze ogen aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth & Shadow

    'Die zal zeker komen,' knipoogde Jason naar me waarop ik hem een glimlach schonk. 'Laten we het hopen,'mompelde ik en voelde hoe Shadow langs mijn benen liep om vervolgens langs me te komen zitten. Zijn blik was gericht op Jason en ik zuchtte even. 'Laat dat,' zei ik tegen hem en gaf hem een kleine duw. 'Ik hoop dat hij ook tegen het beschermende gedrag van mijn o zo lieve sneeuwpantertje kan,' mompelde ik en aaide een keer licht over Shadow zijn kop heen terwijl ik een keer rond keek en Jason's starende blik opving. Een lichte blos kleurde mijn wangen waardoor ik vlug weer terug keek naar Shadow.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:01 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander ~ Adelaar [Emmanuel]

    Ik loop naar haar toe en we kijken elkaar aan.'Oh oke,Ik lag dus even op bed'Ze glimlacht naar me en zegt nog steeds niks terug.'Zullen we iets gaan eten? ik heb echt trek!'Ze stond op en liep met me mee naar de eetzaal.Daar keken we in de kastjes maar we vonden niks waar we echt trek in hadden.'Ik kan wel iets voor je koken' zei ze opeens.Ik kijk haar weer aan.'Dat is goed,als je me maar niet probeert te vergiftigen' lach ik.Ze lacht nu ook.'Wat ga je voor me maken dan?' 'Dat is een verassing' zei ze met een grijns.Ik pak een cd speler en zet de muziek hard op.


    Shit Could Be Worse.

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    Ik staarde duidelijk net iets te lang naar Lucy waardoor ze het opmerkte. Ze blooste en keek weg. Ze was zo schattig als ze dat deed. 'Je bent schattig wanneer je bloost.' Floepte ik eruit. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan nu.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Oh, dus ik word nu gedwongen om haar te laten koken. Is goed met jou heks.]

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    Ik keek in de kastjes en het enige wat ik kon vinden was pasta, kaas, room en al die dingen. 'Hmm.' Ik begon maar met pasta maken. 'Halfuurtje misschien minder.' zei ik simpel. Ik hield van koken, ik deed het altijd samen met mijn oma toen ik nog klein was. Na ongeveer een halfuurtje zoals ik al zei was het klaar. 'Voila.' zei ik toen ik het boord aan hem gaf. 'Pasta a la Alexia Monteiro.' zei ik toen hij het boord aannam.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adriana Minola - Lynx (Esra)

    'En voor jou vinden we wel een lieve, zachtaardige Wouter of misschien wel een stoere gestoorde Sander .' Ik proeste het uit. 'Jullie zullen iniedergeval niet forever alone zijn.' zei hij daarna. "Laten we hopen," zuchtte ik lachend. 'Ik hoop dat hij ook tegen het beschermende gedrag van mijn o zo lieve sneeuwpantertje kan,' mompelde Lucy. "Dat zal bij Esra geen problemen zijn, denk ik," zei ik lachend, terwijl ik Esra even aankeek. 'Je bent schattig wanneer je bloost.' floepte Jason eruit naar Lucy. Ik keek hem even verbaasd aan, maar mijn mond krulde zich meteen in een grijns.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:15 ]


    Take me to wonderland